۱۳۹۸ دی ۶, جمعه

سایت سازمان مجاهدین خلق ایران - سخن روز :سیل بنیان‌کن خون شهیدان




سایت سازمان مجاهدین خلق ایران - سخن روز :سیل بنیان‌کن خون شهیدان


پنجم دیماه چهلم شهیدان قیام ظفرنمون مردم ایران برای رسیدن به آزادی است و خون شهیدانش پشتوانه و بیمه‌نامهٔ رسیدن به این مهم است. قیامی که آن‌چنان ارکان رژیم پوسیدهٔ ولایت‌ فقیه را به لرزه درآورد که از روزهای پیش از چهلم شهیدان مجبور شده است دیوانه‌وار پاسداران و بسیجی‌هایش را راهی خیابان‌ها بکند.
اما آنچه این روزها به‌شدت گریبان نظام را گرفته، خون سرخ‌فام همان شهیدان است. به‌ویژه پس از ارائهٔ آمار ۱۵۰۰شهید توسط سازمان مجاهدین خلق ایران، این بحران برای نظام آخوندی به مراحل حادتر رسیده است.
از همان روزهای نخست که مجاهدین با تکیه بر منابع خود در داخل کشور، آمار، اسامی و عکسهای شهدای قیام را منتشر کردند،‌ رژیم که در زمینهٔ سانسور تعداد شهدا قافیه را باخته می‌دید، تلاش کرد با مانورهای دروغین این آمار را مخدوش کند. برای نمونه،‌ محمدجواد لاریجانی، تئوریسین شکنجه و اعدام در نظام، به‌صورت مسخره گفت: «۸۵درصد کشته‌شدگان از نیروهای امنیتی بود»! اما هنوز جوهر این دروغگویی خشک نشده بود که ربیعی، سخنگوی دولت روحانی، مجبور شد پتهٔ لاریجانی را روی آب ریخته و اعتراف کند: «نسبت به این درصد شک دارد»! پس از آن هم دادستان کل نظام تلاش کرد قائله را پایان دهد و گفت: «اصلا این آمار محرمانه است»!
اما با ادامهٔ ‌ آمارهای ارائه شده توسط مجاهدین،‌ رژیم متوجه شد خون شهیدان قیام، بسا بیشتر از آنچه انتظارش را داشت گریبانگیرش شده است.
این وضعیت چنان سردرگمی در رژیم ایجاد کرده که رسانه‌های خود رژیم هم موضوع را روی میز می‌گذارند و دربارهٔ آمار شهدا با طعنه می‌گویند: «به جای آن که از همان ابتدا حقیقت آمارها از طریق رسانه‌های رسمی و داخلی منتشر می‌شد، به سراغ محرمانگی رفتیم تا شاید (این آمار) به دست فراموشی سپرده شود»!(سایت خبر فوری رژیم ۳دی)
در چنین وضعیتی هر کدام از کارگزاران رژیم وقتی با موضوع آمار شهیدان روبه‌رو می‌شود، تلاش می‌کند به نوعی از پاسخ طفره رود. رئیس‌دفتر آخوند روحانی با سراسیمگی مدعی می‌شود: «دستگاههای مربوطه در حال جمع زدن آمار هستند و آرام آرام زمانی که آمار نهایی شد آن را اعلام خواهند کرد»، آنگاه بدون این‌که پاسخ دهد چرا پس از ۴۰روز این جمع زدن تمام نشده،‌ نعل وارونه زده که: «نظام شیوه سکوت اتخاذ نکرده است»!(واعظی ۴دی)
سخنگوی دولت آخوند روحانی نیز تلاش کرد پای خودش را از موضوع آمار شهیدان بیرون بکشد و گفت: «من در جریان تفکیک آمار نیستم و نمی‌دانم چه مشکلی وجود دارد»!(ربیعی ۴دی)
بی‌جهت نیست که سایت حکومتی بهار نتیجهٔ‌ این وضعیت را بازگو کرده و می‌نویسد: «خود کرده را تدبیر نیست. آن روزی که دادستان کل می‌گوید تعداد را نمی‌دانم و هیچ‌گاه عدد و رقمی گفته نمی‌شود، باید فکر چنین روزی را می‌کردند»!(۵دی)
البته کماکان رژیم به دستور خود خامنه‌ای با تمام توان تلاش کرده و می‌کند که آمار شهیدان را سانسور کند. اما هست مقاومتی ایستاده که اجازه نمی‌دهد آمار و اسامی شهیدان توسط رژیم پوشیده شود. نیروهایش در داخل کشور با فداکاری اطلاعات شهیدان را گردآوری می‌کنند؛ اشرف‌نشانانش در سراسر جهان این آمار، اسامی و تصاویر شهدا را در انظار جهانیان قرار داده، موجی عظیم از حمایت مردم جهان از قیام مردم ایران را برمی‌انگیزانند؛ اعضایش در ارتباط مستمر با شخصیتهای سیاسی و نمایندگان پارلمان کشورهای مختلف جهان، آنها را به حمایت از قیام و شهیدان فرامی‌خوانند و در قلب تپندهٔ این مقاومت، اشرف ۳، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت مراسم گرامی‌داشت شهیدان را برگزار می‌کند. این‌گونه نه تنها برخلاف دست و پا زدن رژیم آمار شهیدان پوشیده نمانده، بلکه اکنون در داخل کشور تبدیل به غیرت هر ایرانی شده و در پهنهٔ بین‌المللی بعدی جهانی پیدا کرده است.
آری، در چهلم آن شهیدان قهرمان، امروز جهانی به حمایت از راه و آرمان آنها برخاسته، قیام مردم ایران از خون سرخ آنها پویایی و شتاب گرفته و در این میان رژیم درماندهٔ‌ آخوندی است که در امواج خروشان خون شهیدان، مرگ تمامیت خود را می‌بیند.

در توئیتر با نام Bahar iran@ ما را  دنبال کنید 
پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران #  
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  

مرگ_بر_دیکتاتور  ge#IranRegimeCha