۱۳۹۸ بهمن ۲۸, دوشنبه

انقلاب عراق : بیانیه کمیته برگزاری تظاهرات انقلاب اکتبر عراق بر رد ادعاهای کاذب عناصر رژیم ساخته خامنه ای





بیانیه کمیته برگزاری تظاهرات انقلاب اکتبر عراق  بر رد ادعاهای کاذب عناصر رژیم ساخته خامنه ای 

کمیته برگزاری تظاهرات انقلاب اکتبر طی اطلاعیه‌ شماره ۱۹۸ که در تاریخ ۱۷ فوریه (دوشنبه ۲۸ بهمن ماه) منتشر کرده است، آورده که طرفهایی کاذب و شخصیت‌هایی که از سوی احزاب فاسد حاکم در منطقه سبز فرستاده می‌شوند، ریاکارانه ادعا نمایندگی میدانهای تظاهرات را می‌کنند.
متن بیانیه که بدست سایت ایران آزادی رسیده است به شرح زیر می‌باشد.
بسم الله الرحمن الرحیم
بیانیه شماره ۱۹۸
ادعای دروغین و فریبکارانه احزاب حاکم فاسد، مبنی بر نمایندگی تظاهر کنندگان
طرفهایی کاذب و شخصیت هایی که از سوی احزاب فاسد حاکم در منطقه سبز فرستاده می شوند، افزایش یافته‌اند. آنها به دروغ و ریاکارانه ادعا می کنند که میدانهای تظاهرات را نمایندگی می کنند، فردی بنام ”بشیر الحجیمی“ در برخی از کانالهای ماهواره‌ای خودش را به عنوان سخنگوی ”انقلاب اکتبر“ معرفی میکند. همچنین ظاهر شدن یک اسم دروغین (شورای مشاورین میدانهای اعتراض) تلاشی برای ایجاد شقه و شکاف در میان صفوف تظاهرکنندگان و دور زدن خواسته‌های مشروع آنهاست.
انقلابیون اکتبر، این توطئه‌ها را که  توسط احزاب و جریانهای سیاسی فاسد با گرفتن دستورالعمل از قم و تهران صورت می‌گیرد را تماما درخدمت آماده‌سازی برای انتخابات زودرس و ایجاد شکاف در صفوف تظاهر کنندگان‌ قلمداد میکنند و آنرا در ادامه سلسله‌ای از اعمال جنایتکارانه علیه مردم عراق می‌دانند که در تلاش برای بازپس‌گیری میهنشان هستند.
انقلابیون، این توطئه‌ها را به شکست خواهند کشاند، کما اینکه اعلام سرهم کردن باصطلاح‌شورای نجات ملی که در برگیرنده افراد وابسته به رئیس دزدها‌”نوری المالکی“ است، به دروغ مدعی نمایندگی متحصنین در مذاکرات با دولت یا نخست وزیر مکلف است که از سوی میدانهای تظاهرات مردود شمره شده است.
همچنین اقدام افرادی که خودشان را برای منصب نخست وزیری کاندید می‌کنند و سایر تلاش‌های مذبوحانه تاکیدی بر ناتوانی قطب‌های رژیم سهمیه‌ای فرقه‌گرا از دم و دنبالچه‌های رژیم ایران برای متوقف کردن چرخ‌های انقلاب و مقابله با انقلابیون با بکارگیری تمامی شیوه‌های برخورد و تبلیغاتی است.
کمیته برگزاری تظاهرات انقلاب اکتبر مایل است، تاکید کند که مردم عراق درمیدانهای عزت و شرف در بغداد و استانهای بپا خاسته‌ کسی را به عنوان سخنگوی انقلاب اکتبر معرفی نکرده و شورای مشورتی برای انتخاب رئیس دولت نیز تشکیل نداده است.
آنها کماکان مواضع ثابت خود را دارند. انقلابیون آزاده که سینه‌های خود را سپر آتش باندهای منطقه سبز می‌کنند، سخنگویان انقلاب اکتبر و بیان کنندگان مواضع متحصنین قهرمان هستند و این طرف‌ها، بازوان و اهرم‌های دولت فاسد و شبه نظامیان آن برای پایان دادن به تظاهرات مسالمت‌آمیز می‌باشند که علیرغم بکارگیری نیروی قهر مفرط وگلوله‌های جنگی و گازهای سمی، دچار رعب و ناتوانی برای پایان دادن به این تظاهرات نشده‌اند.
این کمیته تاکید دارد که انقلاب اکتبر به همت فرزندان پاکبازش، مسیر خود را به جلو می‌پیماید و تحصن و تظاهرات مسالمت‌آمیز خود را ادامه می‌دهد و گامهای فزاینده‌ای در راستای تحقق اهداف آن برای سرنگونی این رژیم فاسد که مبتنی بر سهمیه‌بندی و فرقه‌گرایی و حزب‌گرایی است برداشته و به سمت محاکمه تمامی جنایتکارانی که مسبب قتل مردم عراق می‌باشند حرکت میکند.
این انقلاب به خونهای پاک و جانهایی که در راه بازپس‌گیری میهن، فدا شده، وفادار است.
شکوه و جاودانگی از آن شهدای انقلاب اکتبر .. بهبودی عاجل برای مجروحین‌مان را مسألت داشته و آزادی ناپدید شدگان اجباری از زندان‌های شبه نظامیان را خواستاریمکمیته برگزاری تظاهرات انقلاب اکتبر
بیانیه کمیته
پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران #  
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  
   مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange  

مطالب ما را در   توئیتر @Bahar iran دنبال کنید