۱۳۹۸ بهمن ۲۰, یکشنبه

سایت سازمان مجاهدین خلق ایران - سخن روز : سالگرد ۲۲بهمن و تلاش برای کتمان ورشکستگی تمام‌عیار



سایت سازمان مجاهدین خلق ایران - سخن روز  : سالگرد ۲۲بهمن و تلاش برای کتمان ورشکستگی تمام‌عیار


رژیم طبق معمول هر ساله، تبلیغات زیادی را در دستگاه تبلیغاتی خود راه انداخته و در زمینه‌های مختلف مدعی پیروزیها و دست‌آوردهای شگرف شده، ولی از آنجا که واقعیت به‌کلی و ۱۸۰درجه معکوس است، این تبلیغات در عمل خنده‌دار از آب درآمده است.
مهمترین پروژهٔ تبلیغاتی رژیم، پرتاب ماهواره به فضا بود که برای چهارمین‌ بار مفتضحانه شکست خورد. قرار بود این ماهواره روز شنبه(۱۹بهمن) پرتاب شود، اما خبرگزاری دولتی ایرنا همان روز خبر داد که تا «امروز(شنبه) هیچ خبری از پرتاب وجود ندارد» و «تزریق ماهواره ظفر به روزهای آتی موکول شده است».


شکستی نمادین از درهم‌شکستگی تمام‌عیار رژیم

اما بعد در خبر دیگری که با نهایت فریبکاری و برای موفقیت جلوه دادن این شکست تنظیم شده، آمده است: «ماهواره‌بر سیمرغ، ماهواره ظفر را با موفقیت به فضا پرتاب کرد، اما ماهواره‌بر به‌ سرعت مورد نیاز جهت تزریق ماهواره در مدار مورد نظر نرسید و بهینه‌سازی‌های لازم جهت پرتاب آتی انجام خواهد شد».
سایر تبلیغات رژیم در مورد پیروزیها و دست‌آوردها به همین اندازه مضحک و وارونه است.
  • سرکردهٔ ‌ نیروی هوایی ارتش رژیم گفت: «هواپیماسازی ما فراتر از استانداردهای جهانی است».(تلویزیون رژیم ۲۰بهمن) این در شرایطی است که شاهد ۴سانحهٔ ‌ هوایی پی‌درپی طی یک هفته بودیم؛ آن هم پس از فاجعهٔ سقوط هواپیمای مسافربری اوکراینی که فضاحت آن عالم‌گیر شد و رژیم در این زمینه رکوردهای سابق خودش را هم شکست.
  • بختیاری، رئیس کمیته امداد امام، گفت: «از سال ۷۴ تا ۹۷، ۷۰۰هزار خانوار خودکفا و از پوشش کمیته امام خارج شدند». همین فرد گفت که این کمیته مکلف شده ۷۰هزار شغل ایجاد کند.(تلویزیون رژیم ۲۰بهمن)
  • دژپسند، وزیر اقتصاد دولت روحانی، گفت: «درآمدهای مالیاتی امسال نسبت به ۲۰سال اخیر بی‌نظیر بود».(تلویزیون حکومتی ۲۰بهمن)
به این ترتیب می‌توان دید که این رژیم دجال چگونه به‌حال خود رها کردن خانواده‌های بی‌سرپرست و نیازمند و محروم کردن آنها از مستمری ناچیز را به حساب خودکفا شدن آنها گذاشته است. هم‌چنین غارت مردم و اخذ ظالمانهٔ مالیاتهای کمرشکن از حقوق‌بگیران و اصناف زحمتکش را به حساب دستاورد خود می‌گذارد و تعمیر و به‌کارگیری هواپیماهای اسقاطی(اف۵) مربوط به ۶دههٔ پیش را به حساب «هواپیماسازی،‌ فراتر از استانداردهای بین‌المللی!» عنوان می‌کند.
جالب است که همزمان و به‌رغم این تبلیغات سخیف، تلویزیون رژیم در بخش اصلی خبری خود در شامگاه شنبه ۱۹بهمن، از جلسهٔ سران سه‌قوه که ظاهراً عالی‌ترین مرجع حل و فصل معضلات کشور، به‌خصوص مسائل اقتصادی است تنها یک خبر ۸ثانیه‌ای داد و گفت: «شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور سران سه‌قوه برگزار شد». همین! بیانگر این واقعیت است که رژیم مطلقاً قفل و در بن‌بست است و هیچ حرفی برای گفتن ندارد و حتی از دادن یک خط توضیح بیشتر درباره نشست بالاترین مقامات رژیم هم عاجز است.

«نه جمهوریت شکل گرفت و نه اسلامیت!»

اینها گوشه‌هایی از واقعیت یک رژیم درهم‌شکسته، مفلوک و درمانده را نمایان می‌کند؛‌ همان واقعیتی که محمد غرضی، از وزیران سابق و از کاندیداهای ریاست‌جمهوری دورهٔ قبل رژیم، آن را چنین بیان کرد: «ما در ادارهٔ کشور به‌طور کامل شکست‌خورده‌ایم... نه جمهوریت شکل گرفت و نه اسلامیت!».
معنای این سخن به‌روشنی آن است که رژیم در تمام زمینه‌ها و در کلیه ادعاها و اهداف سیاسی و استراتژیکی خود، به سختی و به مفتضحانه‌ترین صورت شکست‌خورده است. خمینی و آخوندهای پس‌مانده از او خیز برداشته بودند تا با برخورداری از تمرکز قدرت سیاسی و مذهبی و با مشروعیت ناشی از یک انقلاب عظیم مردمی، نه تنها سلطهٔ خود بر مقدرات مردم ایران را ابدمدت کنند، بلکه سودای آن را داشتند که خلافت مذهبی و سلطنت مطلقهٔ خود را در سراسر کشورهای اسلامی بسط دهند و بر اساس پندارهای ارتجاعی خود مناسبات یک جامعهٔ بدوی مربوط به ۱۴۰۰سال پیش را تحت عنوان دجالگرانهٔ اسلام، بر جوامع معاصر حاکم نمایند؛ همان الگویی که داعش آن را از پدرخواندهٔ خود، خمینی و آخوندهای حاکم بر ایران فراگرفته بود و عجولانه می‌خواست جامه عمل بپوشاند.
اما سودای شوم خمینی و خامنه‌ای با سد سدید مقاومت مردم ایران و با فدای بیکران پاکبازترین فرزندان مجاهد و مبارزشان برخورد کرد و این‌چنین درهم‌شکست. و به‌رغم پرداخت بهایی بس سنگین، به سنگینی خون ۱۲۰هزار تن و به درازای بیش از ۴دهه نبرد بی‌وقفه درهم‌شکست و به‌طور ایدئولوژیک و تاریخی به گور سپرده شد؛‌ آن‌چنان که امروز این مهره‌های رژیم هستند که اعتراف می‌کنند «ما در ادارهٔ کشور به‌طور کامل شکست‌خورده‌ایم».
اما آن روی سکهٔ این شکست و نکبت، سر برآوردن مقاومتی است که عزم آن دارد طرحی نو در فلک سیاسی و اجتماعی این میهن دراندازد.
در آستانهٔ سالگرد انقلاب ۲۲بهمن، نشانه‌های طلوع آفتاب آزادی بر میهنی آباد و رها از دیکتاتوری و ارتجاع، مبتنی بر برابری زن و مرد و فارغ از جداسازیهای مذهبی، قومی و نژادی مبارک باد!

پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران #  
اعتصاب واعتراض و تظاهرات#  سرنگونی رژیم  #  اتحادوهمبستگی  
   مرگ_بر_دیکتاتور   #IranRegimeChange  

مطالب ما را در   توئیتر @Bahar iran دنبال کنید