۱۳۹۹ فروردین ۱۷, یکشنبه

فاجعه کرونا در ایران - گزیده مهمترین اخبار 24 ساعته



فاجعه کرونا در ایران - گزیده  مهمترین اخبار 24 ساعته 
افشای پنهانکاری نظام آخوندی در بیمارستان مدرس تهران
یکی از کادرهای پزشکی بیمارستان مدرس تهران طی گزارشی یک نمونه از پنهانکاری های رژیم آخوندی را افشا کرد و گفت بیماران کرونایی که قبل از آماده شدن جواب تستشان میمیرند به عنوان فوتی در اثر کرونا ویروس محسوب نمی‌شوند.
افشای پنهانکاری نظام آخوندی در بیمارستان مدرس تهران
مجید قیطاسی و جان باختن در شورش زندان شیبان اهواز
یکی از هموطنان از اهواز روز شنبه ۱۶فروردین ماه در مورد شورش زندان شیبان اهواز گفت: این زندان بصورت سوله هست که در هر سوله ۱۰۰۰ زندانی می‌باشد، که در کل زندان تقریبا ۸۰۰۰ زندانی محبوس هستند. در این زندان چوبه دار نیست و اعدامی‌ها را در زندان سپیدار نگه می‌دارند.
مجید قیطاسی
کرونا در شهر باروق میاندوآب استان آذربایجان غربی
یکی از هموطنان از کرونا در شهر باروق میاندوآب در روز ۱۶ فروردین ماه گفت کرونا به شهرباروق میاندوآب هم رسید.
کرونا در شهر باروق میاندوآب استان آذربایجان غربی
گزارش یک کادر درمانی از شیوع کرونا در ارومیه
مطابق اخبار دریافتی از ارومیه آمار کسانی که کرونایی هستند اما در قرنطینه خانگی بسر می‌برند، بسیار زیاد است. بسیاری از آنها فوت می‌کنند اما کسی اطلاع پیدا نمی‌کند و در آمارها نمی‌آید. عمده این فوت شدگان در روستاها دفن می‌شوند که کسی هم مطلع نمی‌شود و جایی آمارشان ثبت نمی‌شود.
گزارش یک کادر درمانی از شیوع کرونا در ارومیه
هلن بولک هنرمند انقلابی پس از ۲۲۸روز اعتصاب غذا جان باخت
هلن بولک از هنرمندان گرو‌ه انقلابی یوروم پس از ۲۸۸ روز اعتصاب غذا در ترکیه درگذشت.
هلن بولک و ابراهیم گوکچک در اعتراض به فشارهای دولت ترکیه و زندانی شدن ۶ عضو گروه، فشارهای بی‌وقفه‌ی پلیسیِ دولت اردوغان، قرار گرفتن در لیست تحت تعقیب و ممنوعیت تمامی برنامه‌های آن‌ها دست به اعتصاب غذا زده بودند.
هلن بولک پس از ۲۲۸روز اعتصاب غذا جان باخت
بازجویی و فشار بر زندانیان سیاسی زندان شیبان اهواز پس از شورش اخیر
بر اساس اخبار رسیده، اداره بدنام اطلاعات اهواز پس از شورش زندانیان در ۱۲ فروردین ماه۹۹، با انتقال زندانیان سیاسی از بند ۵ از زندان شیبان به محل نامشخص و بازجویی از آنان، این زندانیان را تحت فشار قرار داده است.
بازجویی و فشار بر زندانیان سیاسی زندان شیبان اهواز پس از شورش اخیر
شورش در زندانها و ایجاد فضای رعب و وحشت در زندان در بحران شیوع کرونا
پس از شورشهای زندانیان در زندانهای مختلف طی دو هفته گذشته، رژیم بدلیل ترس از شورش زندانیان در سایر زندانها، حفاظت زندان تهران بزرگ را به سپاه پاسداران واگذار کرده است.
شورش در زندانها و ایجاد فضای رعب و وحشت در زندان در بحران شیوع کرونا
گزیده اخبار شنبه ۱۶ فروردین ماه ۹۹آخرین خبرهای کرونا در ایران و جهان
–  سازمان مجاهدین خلق، شنبه ۱۶فروردین ماه ۹۹  آمار جانگداز جان‌باختگان ویروس کرونا در ۲۴۰شهر کشور بیشتر از ۱۷۵۰۰ نفر اعلام کرد.
–  تعداد قربانیان در آذربایجان شرقی به ۲۴۰نفر، در ایلام به ۱۴۵نفر، در تهران ۲۱۷۰نفر، در خراسان شمالی به ۲۲۵نفر، در خوزستان به ۸۴۰نفر، در زنجان به ۳۴۰نفر، در سمنان به ۱۲۰نفر، در سیستان و بلوچستان به ۱۹۰نفر، در فارس به ۳۲۵نفر، در کردستان به ۳۲۰نفر، در مازندران به ۱۵۰۰نفر، در مرکزی به ۲۸۰نفر و در همدان به ۴۴۰نفر و در یزد به ۳۵۰نفر رسیده است که به آمار سایر استانها افزوده می‌شود.
–  خبر تکان‌دهنده یک رسانه حکومتی: تنها در قم ۱۷۰ پزشک و پرستار به کرونا مبتلا و ۳۷نفر جان باختند
روزنامه حکومتی همشهری امروز در مصاحبه با ظفرقندی رئیس سازمان نظام‌ پزشکی خبر داد: « تاکنون نزدیک به ١٧٠ پزشک و پرستار در قم به کووید١٩ مبتلا و ٣٧پزشک و پرستار جان‌ باخته‌اند». رئیس سازمان نظام پزشکی گفت: «ورود بیماری به کشور جدی گرفته نشده بود، اگر اقدامات کنترلی جدی‌تر انجام می‌شد، طبیعتاً ما به این میزان از شیوع بیماری نمی‌رسیدیم».
–  خانم رجوی با درود و تسلیت به عموم پزشکان و پرستاران فداکار آنان را در برابر آخوندهای ضدبشر مظاهر سرفرازی ملت ایران خواند که به‌رغم محدودیتهای اعمال شده از سوی فاشیسم دینی به وظیفه انسانی و میهنی خود قیام کردند.
گزیده اخبار شنبه ۱۶ فروردین
– به نقل از یورونیوز؛ شمار مبتلایان به ویروس کرونا در سراسر جهان تا ظهر شنبه ۴ آوریل (۱۶ فروردین) به بیش از ۱ میلیون و ۱۳۳ هزار نفر و شمار قربانیان این بیماری نیز به بیش از ۶۰ هزار نفر رسید.
– طبق آمارهای اعلام شده، ۴ هزار و ۸۰۵ نفر دیگر در ایتالیا به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و شمار افراد مبتلا به ۱۲۴ هزار و ۶۳۲ نفر رسید. با این حال روند ابتلای جدید به این ویروس در ایتالیا در حال کند شدن است.
– ایالات متحده آمریکا با بیش از ۲۷۷ هزار و ۶۰۰ بیمار و اسپانیا با بیش از ۱۲۴ هزار و ۷۰۰ بیمار بیشترین موارد آلوده به کووید ۱۹ را به خود اختصاص داده‌اند.
– محققان دانشکده پزشکی دانشگاه پیتسبورگ آمریکا یک واکسن بالقوه با قابلیت مقابله با ویروس جدید کرونا را معرفی کردند.


پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران # #Iran
#سال_سرنگونی #ایران #کروناویروس  #قیام_تا_پیروزی #coronavirus
اعتصاب واعتراض #شورش #زندانیان ، تظاهرات#  سرنگونی #COVID2019  #  اتحادوهمبستگی  - مرگ_بر_دیکتاتور   #مجاهدین_خلق ایران   #IranRegimeChange
مطالب ما را در   توئیتر دنبال کنید @Bahar iran