۱۳۹۹ اردیبهشت ۱۰, چهارشنبه

ایران آبستن قیام - وحشت آخوندها از خیزشهای مردمی و اعدامهای وحشیانه، در ماه رمضان برای ایجاد رعب و وحشت


ایران آبستن قیام - وحشت آخوندها از خیزشهای مردمی و اعدامهای وحشیانه، در ماه رمضان برای ایجاد رعب و وحشت


اعدام پی‌درپی زندانیان در گوهردشت، سنندج، زاهدان، شیراز، دستگرد، کرمانشاه و ارومیه از ابتدای اردیبهشت
خانم رجوی شورای امنیت را به اقدام فوری برای توقف اعدامها و آزادی زندانیان به‌ویژه زندانیان سیاسی فراخواند
در حالی‌که وضعیت زندانهای ایران از نظر شیوع کرونا بسیار وخیم است و بسیاری از زندانیان به‌ویژه زندانیان سیاسی به کرونا مبتلا شده‌اند، فاشیسم دینی حاکم بر ایران در وحشت از خیزشهای مردمی و برای ایجاد جو رعب و وحشت و زهر چشم گرفتن به اعدامهای جنایتکارانه و خودسرانه در نقاط مختلف کشور و به‌صورت روزمره ادامه می‌دهد. این اعدامها حتی در ماه رمضان ادامه یافته است.
اکثر زندانیان سیاسی در بند۴ اوین به کرونا مبتلا شده‌اند و از سرفه خشک، تب و لرز و اسهال رنج می‌برند. اما آنها را نه آزاد، نه قرنطینه و نه مداوا می‌کنند این زجرکش کردن زندانیان است.

از سوی دیگر از ابتدای اردیبهشت شمار زیادی از زندانیان حلق‌آویز شده‌اند. تنها امروز، نهم اردیبهشت، دژخیمان رژیم آخوندی ۲ زندانی را در ارومیه، یک زندانی را در سنندج و یک زندانی دیگر را در کرمانشاه اعدام کردند.
پیش از این در سوم اردیبهشت ۷ زندانی در زندان گوهردشت، ۲ زندانی در زندان دستگرد اصفهان، یک زندانی در کرمانشاه و یک زندانی در شیراز اعدام شدند. روز چهارم اردیبهشت ۵زندانی در زندانهای زاهدان، سنندج، تبریز، خلخال و شیراز حلق‌آویز شدند، روز پنجم اردیبهشت دو زندانی در سنندج و یک زندانی دیگر در همین شهر در هشتم اردیبهشت اعدام شدند. شایان سعیدپور یک زندانی دیگر که بهنگام دستگیری ۱۷ساله بود و در جریان شورش ۸فروردین زندان سقز از زندان فرار کرده بود روز ۲اردیبهشت در زندان سنندج اعدام شد.

خانم رجوی بار دیگر جامعه جهانی به‌ویژه شورای امنیت ملل ‌متحد را به اقدام برای توقف اعدامها و آزادی زندانیان به‌ویژه زندانیان سیاسی فراخواند و افزود سکوت در برابر جنایتهای رژیم آخوندی در زندانها، نادیده گرفتن ارزشهای انسان‌دوستانه‌ای است که جامعه بشری به‌خاطر آنها میلیونها قربانی داده است.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹(۲۹ آوریل ۲۰۲۰)

پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران # #Iran
#سال_سرنگونی #ایران #کروناویروس  #قیام_تا_پیروزی #coronavirus
اعتصاب واعتراض #شورش #زندانیان ، تظاهرات#  سرنگونی #COVID2019  #  اتحادوهمبستگی  - مرگ_بر_دیکتاتور   #مجاهدین خلق ایران