۱۳۹۹ اردیبهشت ۷, یکشنبه

اینترنت، ابزار آموزش یا چپاول در بحران کرونا؟ ، گفتگو با حمید عظیمی



اینترنت، ابزار آموزش یا چپاول در بحران کرونا؟ ، گفتگو با حمید عظیمی


اینترنت، ابزار آموزش یا چپاول در بحران کرونا؟…..تصمیم نظام آخوندی برای آموزش دانشجویان و دانش‌آموزان از طریق اینترنت را موضوع مورد بررسی است. در حقیقت، با گسترش ویروس کرونا در ایران و استمرار قرنطینه خانگی، و تعطیلی دانشگاهها و مدارس، نظام خامنه‌ای تصمیم به آموزش دانشجویان، از طریق فضای مجازی و اینترنت گرفت و به دنبال آن، با راه‌اندازی یک اپلیکیشن به نام «شاد» اعلام کرد که: دانش‌آموزان هم، از طریق این اپ میتوانند درس بخوانند برای بررسی  کارشناسی این موضوع آقای حمید عظیمی، کارشناس ارشد سیستمهای کامپیوتری و اینترنتی، درگفتگویی با تلویزیون ایران آزاد موضوع را بررسی وبه سئوالات پاسخ داده است.
حمید عظیمی: عرض کنم که در سرتاسر دنیا به خاطر قرنطینه شدن مردم شیوه‌های مشابه‌.ای برای آموزش وپرورش در جریان هست. ولی درایران آخوند‌زده، مساله اصلی آن است که خامنه‌ای می‌خواهد از این مساله کرونا، فرصتی برای نظام خودش بوجود بیاورد. مساله امنیت نظام و بقایش هست. لذا این برنامه اپلیکشن موسوم به شاد، که برای بچه‌ها درست کردند، در حقیقت یک وسیله امنیتی برای کسب اطلاعات است. درمورد همه کسانی هست که اینها احتمالا اطلاعاتی را که می‌خواستند، نداشتند. بچه‌ها برای ثبت‌نام، باید تمام اطلاعا ت خودشان را بدهند. محل زندگی، تاریخ تولد، شماره کد ملی‌شان، تا سایر اطلاعاتی که می‌خواهند. ضمنا برای اینکه وارد این دستگاه بشوند، باید در یکی از پیام‌رسان‌های رژیم ساخته حتما عضو بشوند.
این پیام رسانها وسیله جاسوسی بر علیه مردم است. یعنی وقتی به این دستگاهی که رژیم راه انداخته یک نگاه دقیقی کنیم، این دستگاه برای خدمت به دانش‌آموزان و نظام آموزشی کشور نیست. این یک دستگاه جاسوسی است. رژیم از این طریق می‌خواهد جوانان را کنترل بکند. آن جوانهایی را که خود رژیم بهتر ازهرکسی می‌داند، پتانسیل شورش و انقلاب در آنها، ازهمه بیشتر است. همانهایی هستند که در آبان و دی گذشته، به خیابانها آمدند. رژیم از آن قیام و درگیری‌هایی که با آنها داشت، هنوز دارد ناله وزاری می‌‌کند. هنوز هم که هنوزه، نتوانسته از تعداد بچه‌هایی که آنموقع کشته شده‌اند، عدد و رقمی بدهد. از تعداد دستگیر شده‌ها آماری نداده. رژیم خودش به زبان بی‌زبانی این را گفته و میداند که خطر اصلی ازطرف همین جوانها است. برای همین است که خامنه‌ای، مساله کرونا را یک فرصت می‌داند تا یک سیستم جاسوسی خودش را، بسیار بسیار وسیعتر از آنچه که تاکنون داشته، برعلیه دانش‌آموزان و برعلیه جوانان به راه بیاندازد.
طبعا این موضوع در داخل کشور، با مخالفت مردم روبروشده است. الان هم باید این هشدار را به همه مردم بدهم که پیام رسانهای داخلی رژیم، همه وهمه برای جاسوسی ازمردم و برای کسب اطلاعات هستند. باید همه آنها را بدور ریخت. اگر روی تلفنهایتان هست پاک کنید و هیچ‌وقت از آنها استفاده نشود.

پرسش: اخیراً اپلیکیشن AC19، که توسط شرکتٍ سرزمین هوشمند، وابسته به سپاه پاسداران تهیه شده،‌گفته شده که: برای تشخیص ویروس کرونا، استفاده میشود. نظرتان در این باره چیست؟


پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران # #Iran
#سال_سرنگونی #ایران #کروناویروس  #قیام_تا_پیروزی #coronavirus
اعتصاب واعتراض #شورش #زندانیان ، تظاهرات#  سرنگونی #COVID2019  #  اتحادوهمبستگی  - مرگ_بر_دیکتاتور   #مجاهدین خلق ایران