۱۳۹۹ فروردین ۱۹, سه‌شنبه

فاجعه کرونا در ایران - ایران آبستن قیام :مقاومت ایران؛ صدای پر پژواک



فاجعه کرونا در ایران - ایران آبستن قیام :مقاومت ایران؛ صدای پر پژواک

نظام جهل و جنایت آخوندی در تمامی سال‌های حکومت ننگین خود، ماکزیمم توان و تمامی هم و غم خود را صرف این کرده است که با ایجاد یک چتر مسموم تبلیغاتی، از یک‌سو مانع رسیدن صدای مقاومت و رهبر آن به مردم شود و از سوی دیگر به تخریب و لجن‌پراکنی علیه مجاهدین و مقاومت ایران بپردازد.
اما این روزها حفظ چنین دیواره‌ٔ اختناقی به‌سادگی میسر نیست و این صدا به‌طور مستقیم و غیرمستقیم بازتاب‌ها و پژواک‌های فراوانی دارد.

گام اول، ایجاد موج یک خواسته‌ٔ برحق

شنبه ۱۷اسفند ماه ۹۸رهبر مقاومت طی پیامی به مردم ایران، راه‌حل‌های پیروزی در جنگ سرنوشت با کرونای ولایت را در ۱۴محور مطرح کردند. فراخوانی برای بیرون کشیدن حق و حقوق پایمال و بلعیده شده‌ٔ مردم ایران از گلوی ایران‌خواران ولایت.
اموال، حقوق و سهم مردم از ثروت سرشار کشور، سالیان سال است که به جیب حاکمان رفته است. حافظه تاریخی مردم ایران پر‌است از دزدی‌های بی‌حساب سلاطین بی‌کفایت قاجار و پهلوی، اما در عصر آخوندی، سقف‌های نوینی در غارت و چپاول زده شد که در این مختصر جای پرداختن به آنها نیست و سیاهه‌ٔ بلند بالای را می‌طلبد.
در پیام شماره‌۲۲رهبر مقاومت، اشاره‌ای سر خطی به نهادهای غارتگر حکومتی شده که اموال نجومی‌شان برای گذر از دهها و بلکه صدها بحران سیل و کرونا و زلزله کفایت می‌کند. این حداقل خواسته‌ٔ منطقی است که پول و سرمایه و امکاناتی که مربوط به «تمامی» مردم ایران است و در نهادهای مختلف حکومتی انباشته شده، در بحرانهای عظیم اجتماعی ـ اقتصادی، خرج خود مردم شود.

برخی از محورهای پیام شمارهٔ ۲۲مسعود رجوی

۱-در هر کوی و برزن فریاد اعتراض سر دهید. ایران فریاد شعله‌ور است. بگذارید دنیا ببیند و بشنود. ببیند و بشنود که مردم ایران کرونا و آخوند نمی‌خواهند.
۲-امکانات بهداشتی و درمانی را باید از چنگ رژیم بیرون کشید و در اختیار مردم گذاشت.
۳- بیمارستانهای سپاه و مراکز درمانی نمایندگان ولی‌فقیه که دارای بالاترین امکانات پزشکی است، باید به روی همهٔ بیماران باز شود و در اختیار مردم قرار بگیرد. همهٔ تجهیزات ریز و درشت در این مراکز متعلق به مردم ایران است.
۴-خامنه‌ای باید ۱۰۰میلیارد دلار سرمایه و دارایی‌های «ستاد اجرایی فرمان خمینی» ملعون و ثروت عظیم انباشته در تعاونی‌های سپاه و بسیج و نیروی انتظامی و بنیاد مستضعفان و پولهایی را که در عراق و سوریه و یمن و غزه و لبنان هزینه می‌کند به بهداشت و درمان مردم ایران اختصاص دهد.
۵-رژیم با همین سرمایه و پول می‌تواند از طریق بهداشت جهانی و صلیب‌سرخ بین‌المللی بدون هیچ محدودیتی برای مقابله با کرونا دارو و تجهیزات پزشکی تهیه کند و در اختیار بیمارستانها و مردم قرار بدهد.
۶-بودجه اتمی و موشکی رژیم و سرمایه‌ها و امکانات هلال‌احمر که برای صدور ارتجاع و تروریسم مراکز متعددی در خاورمیانه و آفریقا دایر کرده است، باید صرف درمان مبتلایان کرونا و بیماران محروم شود.
۷- حقوق معوقهٔ پرستاران و کادر پزشکی و کارکنان زحمتکش بیمارستانها باید بلادرنگ از بودجه و کلان سرمایه‌های سپاه پاسداران پرداخت شود.
۸-داراییهای آستان قدس رضوی در خراسان که با موقوفات نجومی به نام امام رضا در چنگ خامنه‌ای است پول و سرمایه عظیمی دارد که هم‌اکنون می‌تواند در آستانهٔ سال نو دستمزدها و حقوق پرداخت نشده کارگران و معلمان و کارمندان و هزینه درمان آنها را تأدیه کند. سیاست ظالمانه و ضدانسانی پرداخت نکردن حقوق به‌شمار عظیم کارگرانی که در بحران کرونا اخراج یا به مرخصی اجباری فرستاده شده‌اند باید متوقف شود.
۹- انبارهای سپاه و بسیج و انتظامی و ارتش و همهٔ دوایر و مؤسسات حکومت و دولت ولایت فقیه باید شناسایی و به نفع مردم و برای مردم تسخیر و تصاحب شود.
۱۰- پولهای غارت شده مردم در بانک‌های سپاه و دولت ولایت فقیه باید به نفع مردم و برای مردم مصادره شود.

گام دوم، پژواک‌ها

کمتر از یک‌ ماه پس از آن پیام تاریخی شماره ۲۲رهبر مقاومت، در روزهایی که ظریف در آن سوی جهان، با التماس به لابی‌ها و ساندیس‌خواران کراواتی صادراتی‌اش به غرب، با تضرع و زاری به‌دنبال لغو یا گشایشی در تحریم‌ها بود، از این سو در نظام وامانده‌ٔ ولایت یکی از مزدوران جیره‌خوار نظام در مجلس ارتجاع، به‌نام مصطفی کواکبیان به‌ناگزیر طی توئیتی خواستار بهره‌برداری از اموال چپاول و انباشته شده در «بنیاد مستضعفان، آستان قدس، ستاد اجرایی فرمان امام و سازمان اوقاف» شد.
این مهرهٔ باند اطلاح‌طلبان در توئیت خود نوشت:
«دولت برای کرونا ۱۰۰هزار میلیارد تومان اختصاص داده؛ اما با توجه به کاهش قیمت نفت و کاهش فروش فرآورده‌های نفتی و عدم تحقق درآمد مالیاتی و... می‌توان به جای استفاده از صندوق توسعهٔ ملی، کمکهای بین‌المللی را جذب و از اموال بنیاد مستضعفان،‌ آستان قدس رضی، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و سازمان اوقاف بهره جست».
توئیت مصطفی کواکبیان
توئیت مصطفی کواکبیان
این توئیت کوتاه نشان می‌دهد عمود خیمه نظام آن‌قدر ضعیف و پوسیده و ناتوان شده که خامنه‌ای علی‌رغم همه‌ٔ دود و دم‌ها و ادعاهای جنایتکارانه‌اش توان پیشین خودش برای خفه‌کردن مزدوران درون حکومتی‌اش را نیز ندارد. به همین علت، از زیر عبای پوسیده‌اش همین حرف‌های ممنوعه‌ بیرون می‌زند.
از سوی دیگر، وزارت‌خارجه آمریکا نیز در توئیتی دارایی‌های آخوندها را برجسته و یاد‌آوری کرد که مشکلات فعلی ربطی به تحریم نداشته و آخوندها می‌توانند برای هر نیازی از آن منابع مالی هنگفت برای حل مشکل کرونا و سایر معضلات کشور، برداشت کنند.(توئیتر فارسی وزارت‌خارجه آمریکا دوشنبه ۱۱فروردین۹۹، ۳۰مارس۲۰۲۰)
واقعیت این است که رژیم را از فعالیت‌ها و افشاگریهای مقاومت مردم ایران گریزی نیست. خامنه‌ای و مزدورانش نمی‌توانند با دجالیت و دروغ خاک به چشم مردم ایران و جهان بپاشند. بنابراین به‌رغم هر شیادی و دروغ و پنهان‌کاری در نهایت آن خواسته و راه‌حل نهایی که برای رهایی مردم ایران می‌تواند گره‌گشا باشد، جمع کردن تمامیت بساط حکومت آخوندی است. رژیمی که به دست خود سرزمینی را به آتش و نابودی کشیده است، هرگز دلش برای ساکنان آن نمی‌سوزد.

پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران # #Iran
#سال_سرنگونی #ایران #کروناویروس  #قیام_تا_پیروزی #coronavirus
اعتصاب واعتراض #شورش #زندانیان ، تظاهرات#  سرنگونی #COVID2019  #  اتحادوهمبستگی  - مرگ_بر_دیکتاتور   #مجاهدین_خلق ایران   #IranRegimeChange
مطالب ما را در   توئیتر دنبال کنید @Bahar iran