۱۳۹۹ فروردین ۱۷, یکشنبه

فاجعه کرونا در ایران - بهای لغو تحریم ، گفتگو با دکتر علی صفوی


فاجعه کرونا در ایران -  بهای لغو تحریم ، گفتگو با دکتر علی صفوی



فاجعه کرونا، بهای لغو تحریم ، … با تشدید بحران کرونا و افزایش تعداد قربانیان در ایران، رژیم با راه اندازی کارزاری بین‌المللی، اعلام کرد که «تحریمها»، مانع مبارزه با کروناست! و خواستار لغو تحریم شده است. در همین رابطه برخی کشورهای همسو با رژیم، و حتی ارگانهای غیر دولتی، خواستار پایان دادن به تحریم‌ها، در دوران مبارزه با کرونا شدند.اما آیا واقعا تحریم‌ها، مانع تأمین نیازهای مردم، در بحران کروناست؟ و یا سیاست آمریکا، در قبال تلاشهای رژیم، برای لغو تحریم چیست؟ و همینطور استمرار تحریم یا لغو آن، کدام‌شان در جهت کمک به مردم ایران است؟.برای پاسخ به این سوالات دکتر علی صفوی در گفتگویی با تلویزیون ایران آزاد به سئوالات پاسخ میدهد.
دکتر علی صفوی: این یکی از ویژگی های رژیم آخوندی است که یک رژیم بسیار شیاد است و در هیچ کجا بهتر از همین مقوله نمی شود این شیادی رژیم را دید در هیچ زمانی نه در حال حاضر و نه در گذشته، تحریم های بین المللی مانعی بودند برای ارائه دادن ابتدایی ترین خدمات پزشکی و درمانی به مردم ایران به چند دلیل.
اولا هیچ یک از داروها و تجهیزات پزشکی تحریم نشده نه توسط آمریکا و نه از طریق تحریم های بین المللی
ثانیا تا آنجائیکه به رژیم مربوط می شود خودش می گویدکه هیچ مشکلی در این رابطه نداریم همین دیروز روحانی در جلسه کابینه گفته بود که من عین جملاتش را دارم گفته بود که : شرایطی برای تامین ارز و تقدم اول برای بخش سلامت، نیازمندی های دارویی، پزشکی و در بخش دوم برای کالاهای اساسی مشکلی تا پایان سال ۱۳۹۹ برای تامین ارز نخواهیم داشت.
خود رژیم در همان جلسه نمکی گفت: ۱۲ هزار ملیارد تومان معادل ۲/۸۵۰ ملیارد دلار پول هست که روحانی با دجالیت گفت منتظر هستیم که خامنه ای آنرا تصویب کند که به جریان بیندازیم  بنابراین رژیم هیچوقت مشکل پول نداشته است کما اینکه همین الان که داریم صحبت می کنیم همه می دانند که بسیاری از تجهیزات پزشکی که از طرف جامعه بین المللی وارد ایران شده است دست پاسداران است و احتکار شده است و اینها خیلی از این تجهیرات را با ده برابر قیمت در بازار سیاه بفروش می رسانند .
بنابر این هیچ وقت بطور واقعی تحریم ها مانع رسیدگی به مردم نشده است علاوه بر این اگر رژیم مشکل پول دارد، پول های بنیاد مستضعفان و پول های بنیاد شهید و پولهای استان قدس رضوی ، پول های ستاد اجرای فرمان امام ملعون، این پول های مردم ایران است چرا آنرا در اختیار مردم قرار نمی دهد چرا رژیم اگر مشکلش مشکل مالی است به قید سه فوریتی حتی شورای نگهبان هم می آورد به مجلس رژیم ۲۰۰ ملیارد یورو به سپاه تروریستی قدس برای بازسازیش و باصطلاح اقتدارش کمک می کند ولی یک ریال را برای نیازهای ابتدایی پزشکی مردم ایران بکار نمی گیرد بنابر این، این یک دروغ پردازی آشکار است و یک جو سازی است  و رژیم فقط دنبال پول است چونکه می خواهد به حزب الله و مزدورانش در سوریه و جاهای دیگر کمک کند.
یک نمونه بگویم که رئیس بنیاد موسوم به مستضعفان همین دیروز پریروز گفته بود که یک روز پاسدار سلیمانی آمد به من گفت که ما برای مزدورانمان در سوریه پول نداریم و من از بودجه بنیاد مستضعفان پولی که می خواست به او دادم معلوم میشود که رژیم پول دارد ولی دقیقا برای حفظ خودش و اهداف شومش در منطقه  و سرکوب مردم ایران این پول ها را نگه داشته است و تحریم ها هیچ وقت مانع نبوده است.

پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران # #Iran
#سال_سرنگونی #ایران #کروناویروس  #قیام_تا_پیروزی #coronavirus
اعتصاب واعتراض #شورش #زندانیان ، تظاهرات#  سرنگونی #COVID2019  #  اتحادوهمبستگی  - مرگ_بر_دیکتاتور   #مجاهدین_خلق ایران   #IranRegimeChange
مطالب ما را در   توئیتر دنبال کنید @Bahar iran