۱۳۹۹ فروردین ۱۴, پنجشنبه

چگونه اطلاعات سپاه پاسداران با گروگانگیری، زمینه آزادی مزدورش از زندان فرانسه را فراهم کرد؟




چگونه اطلاعات سپاه پاسداران با گروگانگیری، زمینه آزادی مزدورش از زندان فرانسه را فراهم کرد؟



درتاریخ ۱۰اردیبهشت۹۸ کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت ایران اعلام کرد:
جلال روح‌الله‌نژاد که در فرانسه دستگیر شده از کارشناسان موشکی رژیم در هوا فضای سپاه پاسداران صنایع موشکی سپاه به نام علم‌الهدی است.
وی مدیر عامل و رئیس هیأت مدیره چندین شرکت پوششی سپاه پاسداران است که اسناد این شرکتها از سال۱۳۸۹ در رسانه‌های رژیم منتشر شده است.
روح الله‌نژاد قصد داشت تجهیزات موشکی و کنترل پهپادها را برای سپاه قاچاق کند.
او در شهر نیس به‌ درخواست آمریکا دستگیر شد. دادگاه فرانسه رأی به استرداد او به آمریکا داد و دادسرای عمومی فرانسه موافقت خود با استرداد وی به آمریکا را اعلام کرد.
وی روز سوم اردیبهشت از طریق تهران و مسکو وارد فرانسه شد و به‌ درخواست مقامهای قضایی آمریکا در شهر “نیس” دستگیر و زندانی شد. او با روادید تجاری وارد فرانسه شده بود.
قضات فدرال دادگاه منطقۀ کلمبیا در آمریکا، جلال روح‌الله‌نژاد را متهم کرده‌اند که قصد داشته سامانه‌های امواج کوچک صنعتی و همچنین سامانه‌های ضدپهپاد را در پوشش فعالیت تجاری به قصد امارات متحده عربی خریداری و سپس به ایران صادر کند.
به گفتۀ مقامهای آمریکا می‌توان این سامانه‌ها را با تغییراتی به سلاح های ویرانگر بسیار هدفمند تبدیل کرد. جلال روح‌الله‌نژاد قصد داشته این تجهیرات را برای یکی از شرکت‌های وابسته به سپاه پاسداران موسوم به “رایان رشد افزار” تهیه کند. در صورت اثبات اتهامات جلال روح‌الله‌نژاد وی می‌توانست به شصت سال زندان محکوم  شود.
درتاریخ ۱فروردین۹۹ خبرگزاری میزان ارگان قضائیه آخوندها نوشت با همکاری این قوه برای آزاد کردن “یکی از زندانیان فرانسه” در ایران، دولت فرانسه نیز در مقابل جلال روح‌الله نژاد مهندس ایرانی را آزاد کرده است که متهم بود تحریم‌های آمریکا را دور زده است.
پس‌از آن تلویزیون حکومتی آخوندها فاش ساخت رژیم آخوندی «رولان مارشال، محقق فرانسوی» را که هشت ماه پیش‌از آن بازداشت کرده بود آزاد کرده است و به این ترتیب نشان داد که هدف از گروگانگیری تبعه فرانسه اقدامی برای چنین باجگیری با سواستفاده از مماشات دول اروپایی بوده است.
وزارت‌خارجه آمریکا به تصمیم دولت فرانسه برای آزادی جلال روح الله نژاد دلال رژیم آخوندی که به جرم قاچاق تجهیزات نظامی بازداشت شده بود و قرار بود به آمریکا مسترد شود، اعتراض کرد.
در بیانیه مطبوعاتی وزارت‌خارجه آمریکا آمده است: آمریکا عمیقاً از تصمیم یکجانبه فرانسه برای آزادی جلال روح الله نژاد از زندان متأسف است.
روح‌الله‌نژاد پاسداری که در فرانسه در حین مأموریت در پوش متخصص به جرم دور زدن تحریمها دستگیر و زندانی شده بود، پس‌از رسیدن به حاکمیت آخوندها، در مصاحبه با تلویزیون رژیم توضیح داد که چگونه اطلاعات سپاه پاسداران با گروگانگیری، زمینه آزادی او را از زندان فرانسه فراهم کرده است.

متن گفتگوی انجام شده بین خبرنگار رژیم با مزدور تبادل‌شده، در تلویزیون آخوندها:

خبرنگار تلویزیون آخوندی:
۱۴ماه چی شد شما را فرانسویها دستگیر کردند؟
مزدور روح الله نژاد:‌
به‌خاطر نامه استردادی که آمریکاییها زده بودند با جرم دور زدن تحریم‌ها و همکاری با شرکتها و ارگانهای تحت تحریم آمریکا
خبرنگار تلویزیون آخوندی:
شما به ارگان امنیتی نهاد امنیتی خاصی وصل هستید؟ چهره‌تان می‌گوید مثل بچه‌های بالا می‌ماند
مزدور روح الله نژاد:‌
[با خنده] این را من نمی‌دانم منظور از بچه‌های بالا پایین چی هست و الآن از شما شنیدم البته افتخاری است پاسدار بودن!!! برای من ولی من اصلاً کارمند بخش خصوصی هستم و خودم شرکت دارم و تو شرکت خودم دارم کار می‌کنم. ….. تقریباً وقتی من صحبت می‌کردم بهم می‌خندیدند و می‌بردند دادگاه دست‌بند پابند پاهایم را زنجیر زدند دست هایم را زنجیر زدند ببخشید یک چیزی مثل قلاده مانند ….اینها حیوان خانگی آمریکا هستند
گزارشگر تلویزیون آخوندی:
فقط چند روز مانده تا فرانسه مهندس ایرانی را به آمریکا تحویل بدهد که شرایط تغییر می‌کند یک فرانسوی به‌نام رولاند مارشال که حدود دو سال در رصد سازمان اطلاعات سپاه قرار داشت در تاریخ ۱۵خرداد ۹۸ پس از ورود به کشور به اتهام اقدام علیه امنیت ملی و جمع‌آوری اطلاعات به نفع کشورهای متخاصم به همراه یک دو تابعیتی دیگه به نام فریبا عادلخواه که با مارشال همکاری داشته توسط پاسداران گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه دستگیر می‌شوند خبری که بلافاصله به فرانسه هم اعلام می‌شود
خبرنگار تلویزیون آخوندی:
اونجاست که فرانسویها خودشان را می‌بازند دیگه حالا خودتان برایمان تعریف کنید ….
مزدور روح الله نژاد:‌
از یک برهه‌ای به بعد فکر کنم از همین وقتی بود که عزیزان ما تو ایران بالاخره دو تا جاسوس فرانسوی را دستگیر کردند دیگه اون رفتار خشن و خیلی بد را نداشتند ….
خبرنگار تلویزیون آخوندی:
آره می‌خواهم بگویم همزمانی خوب شد و فرانسویها پیشنهاد دادند که آزاد کنید تا ما آزاد کنیم
مزدور روح الله نژاد:‌
خدا را شکر بالاخره با زحمات دوستان اطلاعات سپاه دوستان دولت جمهوری اسلامی ایران شرایط طوری فراهم شد که…



پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران # #Iran
#سال_سرنگونی #ایران #کروناویروس  #قیام_تا_پیروزی #coronavirus
اعتصاب واعتراض #شورش #زندانیان ، تظاهرات#  سرنگونی #COVID2019  #  اتحادوهمبستگی  - مرگ_بر_دیکتاتور   #مجاهدین_خلق ایران   #IranRegimeChange
مطالب ما را در   توئیتر دنبال کنید @Bahar iran