۱۳۹۹ فروردین ۱۴, پنجشنبه

مبارزه با کرونا با سرنگونی، جدایی ناپذیر است؟، گفتگو با حسین میرداماد



مبارزه با کرونا با سرنگونی، جدایی ناپذیر است؟، گفتگو با حسین میرداماد



مبارزه با کرونا با سرنگونی، جدایی ناپذیر است،… در میان پنهانکاری‌ها و کوچک‌نمایی‌های رژیم آخوندی، هر روز بر شمار جانباختگان و مبتلایان اضافه میشود. آیا رژیم آخوندی اراده‌ برای مبارزه با کرونا را دارد؟ چرا از خدمات رایگان برای مبارزه با کرونا، خبری نیست؟ راه حل درست در برخورد با کرونا چیست؟ مبارزه با دیکتاتوری آخوندی در شرایط کرونا، چگونه پیش میرود؟ آیا باید رفت در خانه و کنج عزلت گزید؟ یا بلند شد و سرنوشت سیاه کرونا و ولایت را تغییر داد.
درهمین رابطه آقای حسین میرداماد در گفتگویی با تلویزیون ایران آزاد به سئوالات پاسخ داده است
حسین میرداماد:‌ موضوع زندان سپیدار اهواز از بقیه زندانها جدا نیست دیروز ما زندان عادل آباد شیراز را داشتیم که در آنجا هم زندانیان شورش کرده و تعداد زیادی از آنها فرار کرده اند که رسانه های رژیم  هم به این کار اعتراف کرده اند البته گفته اند که توانسته اند کنترل بکنند. موضوع مهم زندان عادل آباد این است که در اساس اینها را بصورت جنایت کارانه ای در آن بند نگه داشته بودند و تعدادی هم کرونایی داشته اند و واقعا زندانیان وحشت زده هستند، زندانیان در مقابل دو گزینه قرار داشتند یا مرگ بر اثر کرونا و یا مرگ توسط اینها ولی راه سوم که شورش بود را انتخاب کردند و از بند ۲ این زندان اقدام به شکستن برخی از نرده ها کرده اند.بعد از شورش زندانیان مردم نیز به منطقه آمده بودند یک زندان دیگری که در اطراف شهر شیراز است زندان ایوبونه در ۲۵ کیلومتری شیراز است که در این زندان نیز  شورش شده ولی بدلیل مسافت، مردم نتوانسته اند خودشان را به آنجا برسانند، اما در عادل آباد مردم حاضر شده و به زندانیان کمک کرده اند در همین رابطه سخنگوی مجاهدین طی پیامی درود فرستاد به زندانیان عادل آباد شیراز و گفت:‌درود و دست مریزاد. شورش، آزادی ، شورش ، آزادی و کانون های شورشی به زندانیان در بند و در خطر کرونا نیز پیام دادند واینکه، آخوندهای ضد بشر به رایگان آزادی نمی دهند باید برشورید و آنرا از حلقوم آخوندهای ضد بشر بیرون کشید .

پرسش: با اینهمه نکاتی که شما گفتید در برابر رژیم چکار باید کرد؟


کلیپ کنفرانس

پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران # #Iran
#سال_سرنگونی #ایران #کروناویروس  #قیام_تا_پیروزی #coronavirus
اعتصاب واعتراض #شورش #زندانیان ، تظاهرات#  سرنگونی #COVID2019  #  اتحادوهمبستگی  - مرگ_بر_دیکتاتور   #مجاهدین_خلق ایران   #IranRegimeChange
مطالب ما را در   توئیتر دنبال کنید @Bahar iran