۱۳۹۹ فروردین ۱۸, دوشنبه

مریم رجوی: صدها میلیارد دلار دارایی‌های به سرقت رفته مردم ایران توسط رژیم می‌تواند هزینه‌های محرومان را تأمین کند تا آن‌ها در قرنطینه و از ویروس کرونا در امان بمانند



مریم رجوی: صدها میلیارد دلار دارایی‌های به سرقت رفته مردم ایران توسط رژیم می‌تواند هزینه‌های محرومان را تأمین کند تا آن‌ها در قرنطینه و از ویروس کرونا در امان بمانند


منبع : سایت مریم رجوی 

آمار قربانیان کرونا در شهرهای ایران ساعت به ساعت افزایش می‌یابد. در حالیکه رژیم آخوندی میلیون‌ها مردم ایران را در قربانگاه کرونا بی‌پناه رها می‌کند.

آخوند روحانی اعلام کرد برای سه میلیون خانوار «محروم و اقشار تحت فشار... چهار نوبت بسته حمایتی از ۲۰۰ هزار تومان تا ۶۰۰ هزار تومان [معادل ۱۲ تا ۳۶ دلار] مدنظر قرار دادیم». وی افزود یک وام یک میلیون تا دو میلیون تومان [معادل ۶۰ تا ۱۲۰ دلار] نیز برای ۴ میلیون خانواده‌ کم درآمد قرار می‌گیرد اما در طول ۲۴ ماه از یارانه آن‌ها کم می‌شود!
این ارقام شرم آور در حالیست که اخیراً پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان در یک برنامه تلویزیونی اعتراف کرد قاسم سلیمانی برای حقوق مزدوران افغان موسوم به فاطمیون در سوریه (ماهیانه ۱۵۰۰ دلار) از او کمک می‌گرفت (روزنامه حکومتی شرق ۱۶ فروردین ۹۹).
از سوی دیگر خامنه‌ای امروز بعد از ۱۱ روز با درخواست روحانی برای برداشت یک میلیارد یورو از صندوق توسعه رژیم موافقت کرد. رقمی که با صدها میلیارد دلار دارایی و سرمایه بنیادها و مؤسسات تحت کنترل خامنه‌ای قابل قیاس نیست.
صدقه سری که خامنه‌ای و روحانی به ازای کلان ضربه کرونا آن‌هم در وحشت از قیام برای ۳ میلیون خانوار محروم در نظر گرفته‌اند کمتر از حقوق یک روز مزدوران عراقی و افغانی نیروی تروریستی قدس است. این یک دهن کجی آشکار به ملت ایران است. خامنه‌ای و روحانی در حالی میلیون‌ها مردم ایران را در قربانگاه کرونا بی‌پناه رها می‌کنند که دارایی‌های به سرقت رفته مردم ایران در سپاه و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان خمینی، کمیته امداد خمینی، بنیاد شهید، آستان قدس رضوی و دیگر مؤسسات بزرگ اقتصادی می‌تواند هزینه های کارگران و زحمتکشان و حقوق بگیران و بیکاران را تأمین کند تا آن‌ها در وضعیت قرنطینه قرار بگیرند و از ویروس کرونا در امان باشند. این دارایی‌ها که توسط خامنه‌ای و رژیم غارتگر آخوندها غصب شده است، باید هر چه سریع‌تر در خدمت مردم ایران قرار بگیرد.
پیش بسوی قیام   سراسری ، ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی در شهرهای ایران # #Iran
#سال_سرنگونی #ایران #کروناویروس  #قیام_تا_پیروزی #coronavirus
اعتصاب واعتراض #شورش #زندانیان ، تظاهرات#  سرنگونی #COVID2019  #  اتحادوهمبستگی  - مرگ_بر_دیکتاتور   #مجاهدین_خلق ایران   #IranRegimeChange
مطالب ما را در   توئیتر دنبال کنید @Bahar iran