۱۳۹۹ خرداد ۸, پنجشنبه

سازمان مجاهدین خلق ایران - فاجعه کرونا در ایران : آمار قربانیان کرونا در ۳۲۳شهر قطعاً بیش از ۴۷۵۰۰نفر است



سازمان مجاهدین خلق ایران - فاجعه کرونا در ایران : آمار قربانیان کرونا در ۳۲۳شهر قطعاً بیش از ۴۷۵۰۰نفر است


بر اساس آمار مشخص از دهها بیمارستان و از گورستانها تعداد قربانیان کرونا در استان ۱۴میلیونی تهران از ۱۰هزار نفر بسا بیشتر است
۴۸۷۵فوت از اول اسفند تا اول خرداد در ۱۸بیمارستان از ۱۳۸بیمارستان که بیمار کرونایی می‌پذیرند
سازمان مجاهدین خلق ایران امروز پنجشنبه ۸خرداد ۱۳۹۹ اعلام کرد، بر اساس آمار مشخص از دهها بیمارستان از ۱۳۸بیمارستانی که در استان تهران بیمار کرونایی می‌پذیرند و آمار گورستانها، شمار جان‌باختگان کرونا در استان ۱۴میلیونی تهران از ۱۰هزار نفر بسا بیشتر است. به این ترتیب شمار قربانیان در ۳۲۳شهر قطعاً بیش از ۴۷۵۰۰نفر است.
از اول اسفند تا اول خرداد در بیمارستانهای یافت‌آباد، امام حسین، خمینی، مسیح دانشوری، شهدای گمنام(میدان خراسان)، لقمان حکیم، مدرس، شهدای تجریش، لبافی‌نژاد، سینا، ضیاییان، اعلم، طالقانی، مداین، کاشانی، شریعتی، مفتح ورامین و سجاد در شهریار تهران ۴۸۷۵بیمار کرونایی جان‌باخته‌اند. این آمار فقط مربوط به ۱۸بیمارستان از ۱۳۸بیمارستان در استان تهران است که بیمار کرونایی می‌پذیرند.
شمار جان‌باختگان در البرز به ۱۶۶۰نفر، در خوزستان به ۳۵۵۰نفر، در کرمانشاه به ۱۹۷۵نفر، در لرستان به ۱۴۳۰نفر، در مازندران به ۲۷۱۰نفر و در همدان به ۱۲۷۵نفر رسیده است. آمار واقعی در استانهای مختلف بیشتر شده اما حکومت آخوندها با دروغگویی و فریبکاری تلاش به مخفی کردن آن دارد. ابعاد قربانیان کرونا در سایر استانها و میزان پنهان‌کاری و دروغگویی رژیم را از اظهارات ۲روز پیش استاندار تهران می‌توان دریافت که گفت: «میانگین فوت‌شدگان کرونا در کشور ۸/۵(درصد) و در استان تهران ۳/۵(درصد) است»(ایلنا ۶خرداد).
یک عضو کمیته کشوری مبارزه با بیماریهای واگیر در وزارت بهداشت رژیم گفت: «از بین بیماران کرونا که به بیمارستان می‌آیند ۱۲درصد» و «۵۰ درصد بیماران کرونا که به بخش مراقبت‌های ویژه می‌آیند فوت می‌کنند»(مردانی، ایرنا ۷خرداد).
حریرچی، معاون وزیر بهداشت آخوندها، تقصیر را به گردن مردم انداخت و گفت: «تهران ۴۴درصد رعایت نکردند و تهران بالاخره در خیلی از این موارد پاشنه آشیل ما هست... تهران از لحاظ این رعایت پروتکل‌ها متأسفانه بدترین وضعیت را دارد خصوصاً حاشیه تهران و شهرهای اطراف تهران پرتراکم هست و مسائل جانبی که در آن وجود دارد بعضی از مراسم‌هایی هم که برگزار می‌شود»(تلویزیون رژیم ۵خرداد).
حریرچی روز بعد تلاش کرد با جعل خبر و تاکتیک نعل وارونه آمار فزاینده قربانیان در ایران را توجیه کند. وی گفت: «حالا کشورها مثل انگلیس کسانی که در خانه‌های سالمندان فوت می‌کنند که کم نیستند جزو آمارشان نمی‌آورند یا کشور آلمان می‌آید می‌گوید اگر کسی فوت کرد به‌دلیل کرونا تست او هم مثبت بود ولی اگر بیماری زمینه‌ای داشت ما جزو آمار نمی‌آوریم که مثلاً ۵۰درصد بیمار‌هایی که آنجا فوت می‌کنند چون افراد پیر هستند بالاخره یک فشار خونی دیابتی یک ناراحتی تنفسی دارند نه ما خیلی شفاف اعلام کردیم آمار ما را هم می‌بینند همین اخیراً مثلاً رو به نزول بود در موارد تشخیصی گاهی رفته بالا آن هم دلیل خاص خودش را دارد همان‌طور اعلام کردیم به مهندسی آمار به هیچ‌وجه اعتقاد نداشتیم»! حریرچی هم‌چنین خاطرنشان کرد: «۸۲درصد اطلاعاتی که در مورد کرونا در فضای مجازی در کشور ما منتشر شده کسانی منتشر کردند که شناسنامه‌دار علیه مملکت و نظام اقدام می‌کردند»(تلویزیون رژیم ۶خرداد).
سخنگوی وزارت بهداشت رژیم نیز برای توجیه آمارهای دروغین رژیم در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود «تعداد فوت‌شدگان ۱۵۰۰۰نفر هست» گفت: «معیار اعلام آمار در همه جای دنیا کانفرم کیس هست. کیس قطعی و معیار تشخیص قطعی هم فقط برای بیماری کرونا و کووید ۱۹ تست پی‌سی‌آر هست ما بدون پی‌سی‌آر به مریض نمی‌توانیم بگوییم مورد قطعی ابتلاء»(تلویزیون رژیم ۵خرداد). به این ترتیب وزارت بهداشت رژیم با صراحت اذعان می‌کند که آمار رسمی رژیم فقط شامل مواردی است که قبل از مرگ ابتلا قطعی آنها با تست پی‌سی‌آر محرز شده باشد.
در همین حال اخبار کارگزاران رژیم از استانهای مختلف کشور از افزایش شمار مبتلایان خبر می‌دهد. زالی، رئیس ستاد کرونا در تهران، گفت: «در ۲۴ساعت گذشته با ابتلای ۲۶۵نفر به کرونا افزایش نسبی ۳/۵درصدی را شاهد هستیم»(خبرگزاری قضاییه رژیم ۷خرداد).
در کرمانشاه رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: «افزایش آمار بستری افراد مبتلا به کرونا در استان بسیار نگران‌کننده است و در صورتی‌که این روند ادامه یابد به‌طور قطع با طغیان بیماری مواجه خواهیم شد»(جوان، ارگان سپاه پاسداران ۷خرداد). رئیس کمیته اطلاع‌رسانی همین دانشگاه گفت: «هیچ شهرستان سفیدی در سطح استان نداریم، ۳شهرستان کرمانشاه، جوانرود، هرسین و ثلاث باباجانی وضعیت قرمز کرونا دارند و مابقی در وضعیت هشدار هستند»(صراط نیوز ۷خرداد).
در جیرفت رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: «از اوایل اردیبهشت‌ماه تا آخر اردیبهشت‌ماه تعداد موارد مثبت قطعی مبتلا به کرونا به ۵ تا ۶برابر فروردین‌ماه رسید»(ایسنا ۷خرداد).
در دزفول رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: «موارد مثبت ابتلا به ویروس کرونا در استان خوزستان و شهرستان دزفول رو به افزایش است از این رو دزفول همانند سایر نقاط استان در وضعیت قرمز به‌سر می‌برد». معاون وی گفت: «۸بخش بیمارستان بزرگ دزفول درگیر بیماران کرونایی هستند، ۱۳۰نفر از کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی و بهداشت دزفول به کرونا ویروس مبتلا شده‌اند»(خبرگزاری سپاه پاسداران ۷خرداد).
در هرمزگان رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: «در یک هفته اخیر شمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان افزایشی است. وضعیت در میناب نگران‌کننده است»(ایسنا ۸خرداد).
در کردستان معاون استاندار گفت: «ارقام مربوط به کرونا در استان نگران‌کننده است»(خبرگزاری حکومتی مهر ۸خرداد).
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
۸ خرداد ۱۳۹۹ (۲۸ می‌۲۰۲۰)

#پیش بسوی قیام   سراسری  #ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی   #Iran
#سال_سرنگونی #ایران #کروناویروس  #قیام_تا_پیروزی #coronavirus
 #شورش زندانیان #تيك_تاك_سرنگوني #COVID2019  #  اتحادوهمبستگی 
# مرگ_بر_دیکتاتور #مجاهدین_خلق ایران  #IranRegimeChange


ما را در توئیتر با حساب توئیتری 7 @Bahar iran دنبال کنید