۱۳۹۹ خرداد ۱۰, شنبه

علیرضا جعفرزاده :سفارتهای رژیم ایران در جهان مراکز طراحی عملیات تروریستی می‌باشند



علیرضا جعفرزاده :سفارتهای رژیم ایران در جهان مراکز طراحی عملیات تروریستی می‌باشند



علیرضا جعفرزاده معاون دفتر نمایندگی شورای ملی مقاومت ایران در آمریکا در مصاحبه‌یی با تلویزیون الحره؛ پیرامون نقش رژیم ایران در عملیات تروریستی در اروپا و آمریکا گفت: «سفارتهای رژیم ایران در جهان مراکز طراحی عملیات تروریستی می‌باشند».
تلویزیون الحره در شروع این مصاحبه با اشاره به سوابق رژیم ایران در انجام عملیات تروریستی در کشورهای مختلف؛ به‌نقل از بیانیه وزارت‌خارجه آمریکا در این باره گفت: «برخی گزارشات امنیتی دست داشتن رژیم ایران در حملات تروریستی و انجام ترورها در بیش از ۴۰کشور در سراسر جهان را فاش می‌کند. حملات تروریستی جهانی انجام شده توسط رژیم ایران شامل نزدیک به ۳۶۰ترور و بمب‌گذاری می‌شود که منجر به کشته شدن صدها نفر شده است. رژیم ایران در این ترورها و حملات بواسطه سپاه پاسداران و نمایندگان آن هم‌چون حزب‌الله دست داشته است. رژیم ایران هم‌چنین آمادگی خود برای استفاده از باندهای جنایتکار و باندهای مواد مخدر به‌منظور اجرای طرح‌های ترور در خارج را نشان داده است. این رژیم هم‌چنین بواسطه اظهارات مقامات برجسته خود، مخالفان ایرانی در کشورهای دیگر را تهدید به سرکوب می‌کند».
علیرضا جعفرزاده در ادامه این مصاحبه در پاسخ به سؤالی پیرامون ترور مخالفان و اعضای اپوزیسیون در خارج توسط عوامل رژیم ایران گفت: «رژیم ایران دارای تاریخی طولانی از عملیات تروریستی خصوصاً علیه مخالفان اصلی و اعضای شورای ملی مقاومت ایران است. ما شاهد هستیم که ۷دیپلمات رژیم ایران در اروپا یا اخراج و یا دستگیر شده‌اند. همان‌طور که در گزارشتان اشاره کردید در حال حاضر یک نفر در بروکسل تحت بازداشت است. بنابراین شش دیپلمات رژیم ایران به‌دلیل این‌که علیه ما در اروپا و سایر نقاط فعالیت می‌کردند اخراج شده‌اند. هم‌چنین تعدادی ایرانی در اینجا یعنی در واشنگتن دستگیر شده‌اند که به فعالیت جاسوسی علیه ما اشتغال داشتند و من جزء کسانی بودم که مورد جاسوسی قرار گرفتم. آنها در مقابل دادگاه اعتراف کردند که در کادر عملیات قتل برخی نفرات مرتبط با جنبش ما در واشنگتن برای رژیم ایران جاسوسی می‌کرده‌اند. از سویی ما می‌دانیم که رژیم ایران یک رژیم تروریستی است و ما طی سالیان قربانی و مورد هدف او بوده‌ایم زیرا فعالیت‌های زیادی به‌منظور تضعیف رژیم در ایران و تضعیف برنامه‌های اتمی و عملیات تروریستی‌اش انجام داده‌ایم . کما این‌که جنبش ما نقشی جدی در اعتراضات در داخل ایران بازی کرده است. لذا رژیم احساس می‌کند که باید در هر جایی اعم از داخل یا خارج ایران به اپوزیسیون ضربه زده و آنرا نابود کرده و اعضایش را به‌قتل برساند».
تلویزیون الحره در ادامه پیرامون نقش مراکز دیپلماتیک رژیم ایران در این ترورها از علیرضا جعفرزاده سؤال کرد وی در پاسخ گفت: «امکان نداشت هیچ‌کدام از عملیات‌های تروریستی رژیم ایران بدون مشارکت فعال وزارت‌خارجه انجام شود. آنها بخشی از عملیات تروریستی هستند. سفارتهای ایران در جهان مرکز طراحی این عملیاتها می‌باشند. جواد ظریف وزیر خارجه و پیش از او همه وزرای خارجه حتی در طراحی چنین عملیات‌های تروریستی نقش داشته‌اند. لذا آنها انجام این عملیاتها را برای رژیم تسهیل می‌کنند. اگر بخواهند عملیاتی در اروپا یا آمریکا انجام دهند نیاز به اطلاعات صحنه دارند کما این‌که نیاز به پشتیبانی لجستیکی برای به‌دست آوردن سلاح و هم‌چنین نیاز به پاکسازی و مخفی کردن اثرات (جنایت) دارند».
علیرضا جعفرزاده در پاسخ به سؤال خبرنگار پیرامون سستی و سهل‌انگاری کشورهای اروپایی در برخورد با تروریسم رژیم ایران اضافه کرد: «اکثر کشورهای غربی در مسیر سازش و دلجویی از رژیم ایران حرکت کرده و چه بسا از مقابله با تروریسم ایران در هراس بودند. لذا این کشورها به ایران فشار نیاوردند که بهای ترورها یا عملیات‌های تروریستی‌اش در اروپا را بپردازد. چه بسا آنها بر این باورند که یک امکان مهم در تعامل با ایران وجود دارد. به همین دلیل رژیم ایران عملیات تروریستی انجام می‌دهد و بعد از آن شروع به مذاکره با کشورهای اروپایی می‌کند. شما موضوع آدمربایی در لبنان را به یاد بیاورید. حزب‌الله اتباع کشورهای غربی را ربود و شروط خود را بر آنها تحمیل کرد. لذا اگر با رژیم برخورد قاطع انجام ندهیم بی‌شک ما و کشورهای اروپایی باید بهایش را بپردازیم زیرا این امر پیش در آمد تروریسم بیشتر می‌باشد و مردم ایران بهایش را می‌پردازند زیرا آنها قربانی این رژیم هستند. هم‌چنین برای این‌که تصویری داشته باشیم باید بگویم که استمرار تروریسم از سوی رژیم ایران سپاه پاسداران را تقویت می‌کند. سپاه پاسداران قانع است که می‌تواند در هر جایی از پایتختهای اروپایی تا آرژانتین و لبنان و تا ایالات متحده آمریکا بدون این‌که هیچگونه بهایی بپردازد دست به اقدام بزند. هم‌چنین خامنه‌ای خیالش راحت است که می‌تواند خشم مردم را سرکوب کند و غرب کاری نمی‌کند بلکه به تعامل با ایران ادامه می‌دهد. البته آنچه طی دو سال گذشته رخ داد قابل توجه است. ما شاهد قاطعیت آمریکا در قبال رژیم ایران بودیم کما این‌که تظاهرات و اعتراضات در ایران بالا گرفت و موضع آمریکا مبنی بر این‌که رژیم متزلزل و بی‌ثبات است و مردم او را رد می‌کنند قابل توجه می‌باشد. لذا می‌توانیم بگوییم که اکنون فرصتی در آمریکا و اروپا وجود دارد که فشار را بر روی رژیم ایران بیشتر کنیم».

#پیش بسوی قیام   سراسری  #ما بر اندازیم#  کانونهای شورشی   #Iran
#سال_سرنگونی #ایران #کروناویروس  #قیام_تا_پیروزی #coronavirus
 #شورش زندانیان #تيك_تاك_سرنگوني #COVID2019  #  اتحادوهمبستگی 
# مرگ_بر_دیکتاتور #مجاهدین_خلق ایران  #IranRegimeChange



ما را در توئیتر با حساب توئیتری 7 @Bahar iran دنبال کنید