۱۴۰۳ تیر ۲۷, چهارشنبه

سایت حوارالمتمدن - سعاد عزیز: انعکاس گسترده برگزاری گردهمایی ایران آزاد در رسانه های بین المللی


  سایت حوارالمتمدن -   سعاد عزیز:  انعکاس گسترده  برگزاری گردهمایی ایران آزاد در رسانه های بین المللی 

رسانه‌های بین‌المللی به هیچیک از گردهمائی‌های ایران آزاد که پیش از این در پاریس پایتخت فرانسه برگزار شده بود، همانند گردهمائی امسال نپرداخته بودند چرا که گردهمائی امسال خصلتی بی‌سابقه داشت. بطور خاص در حالیکه رژیم آخوندی تمام تلاشش را برای ممانعت از برگزاری آن بعمل آورد، اما این گردهمائی برگزار شد.

با وجود اینکه اغلب گردهمائی‌های ایران آزاد از سال 2004 که اولین گردهمائی ایران آزاد برگزار شد، به نحوی از انحاء با شرایط جاری در ایران و دردها و رنج‌هائی که مردم ایران بدلیل ادامه حیات این رژیم از آن رنج می‌برند، مرتبط بوده است، اما ویژگی گردهمائی 2024 ، تعامل بلا فصل آن با وقایع و تحولات جاری در داخل ایران بود. و به طور استثنایی با دو واقعه نمایش انتخابات رژیم و تظاهرات ده‌ها هزار ایرانی در برلین همزمان بود. همچنین ارتباط مستقیم و زنده با کانون‌های شورشی مقاومت که یک خصلت ویژه به این گردهمائی بخشید، تجسم این حقیقت بود که این گردهمائی نبض و صدای جامعه ایران است که با شفافیت تمام آن را بیان می‌کند.

شرکت چشمگیر ده‌ها هزار ایرانی در تظاهرات برلین و همچنین شرکت خیره‌کننده شخصیت‌های سیاسی برجسته در سطح بین‌المللی و سه سخنرانی که رهبر اپوزیسیون ایران خانم مریم رجوی ایراد کردند وعمیقا و در عین حال با شفافیت تمام بر روی موضوعات مختلف ایران متمرکز بود و اینکه چطور همه چیز به سمت سرنگونی این رژیم پیش می‌رود و مخصوصا اینکه شرایط و اوضاع و احوال و تمامی شاخص‌ها برای این امر آماده هستند، همه اینها باعث شد رژیم از این گردهمائی بیشتر از هر گردهمائی دیگری گزیده شود. بویژه که شکاف بین رژیم و مردم ایران به نقطه قطع کامل رسیده است و این امر در انتخابات اخیر خود را نشان داد و این بدان معناست که هیچ گزینه دیگری جز سرنگونی رژیم و پافشاری بر آن وجود ندارد.

گردهمائی ایران آزاد 2024 بیشتر شبیه یک اتاق عملیات برای آماده‌سازی‌های انقلاب مردمی علیه رژیم دیکتاتوری ستمگر بود که بخوبی روشن ساخت که یک وضعیت بی‌سابقه همنوائی و پیوستگی بین فضای این گردهمائی و فضای موجود در داخل ایران وجود دارد و این را می‌توان یک تحول کیفی بی‌سابقه در تاریخ برگزاری این گردهمائی‌ها دانست بطوریکه انباشت کمیت‌های آن به نقطه تاثیرگذاری کیفی این گردهمائی‌ها بر روی اوضاع در داخل ایران نزدیک می‌شود. به همین دلیل اکنون دیگر روشن و ملموس شده است که تلاش‌های مقاومت ایران از سال 2004 تا کنون در برگزاری این گردهمائی‌ها بیهوده و عبث نبوده است بلکه همه این تلاش‌ها در کادر تغییر ریشه‌ای در ایران و آماده‌سازی‌های ضروری برای سرنگونی این رژیم، بدقت برنامه‌ریزی شده است.



🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7