۱۴۰۳ مهر ۲۰, جمعه

جیش العدل با انتشار ویدئویی دستگیری پاسدار جواد تیموری مامور سازمان اطلاعات سپاه پاسداران دریک عملیات پیجیده را اطلاع رسانی کرد

جیش العدل  با انتشار ویدئویی  دستگیری جواد تیموری از مامور سازمان اطلاعات سپاه پاسداران  دریک عملیات پیجیده را اطلاع رسانی کرد. 


[توضیح در همین رابطه روز 17 مهر متن زیر را تلگرام عدل مدیا منتشر کرده بود که اکنون کلیپی در این رابطه را گذاشته]

یک مامور باسابقه اطلاعات سپاه در یک عملیات پیچیده اطلاعاتی دستگیر شد

سازمان جیش العدل به اطلاع عموم میرساند بخش اطلاعات و امنیت سازمان جیش العدل موفق شده است تحت عملیات نظامی پاکسازی با اجرای یک عملیات پیچیده اطلاعاتی، یک مامور باسابقه سازمان اطلاعات سپاه "با هویت جواد تیموری اهل استان خراسان رضوی" را دستگیر بکند. این مامور اطلاعات سپاه، سالهای طولانی در کشور افغانستان و استان خراسان رضوی فعالیت های گسترده جاسوسی انجام داده است و همچنین در دستگیری دو تن از اعضای گردان فدائیان عدل الهی در آذر سال 1401 نقش اساسی داشته است.

سازمان جیش العدل به تمام جنایتکاران و مزدوران نظام ولایت فقیه هشدار میدهد، دستان توانمند ارتش مستضعفین در مکان هایی که در تصور آنها نمیگنجد همچون قهر الهی گلویشان را در راستای تحقق عدالت خواهد فشرد. به تمام فریب خوردگان دستگاه های امنیتی و نظامی توصیه میکنیم پیش از آنکه راه بازگشتی در پیش روی خود مشاهده نکنند، از پیمودن ادامه مسیر گمراهی که در پیش گرفته اند باز آیند و به درگاه پروردگار خویش از بابت همکاری با شیطان ولایت فقیه طلب استغفار بکنند. آغوش گذشت سازمان جیش العدل برای پذیرش تمام فریب خوردگان دستگاه های امنیتی باز است، بازگردید پیش از آنکه دیر بشود.


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7سخن رو‍