۱۴۰۳ تیر ۲۷, چهارشنبه

باز مصرف مزدور ابراهیم خدابنده این‌ بار در دادگاه نمایشی قضاییه جلادان


پانزدهمین جلسه سیرک قضاییه جلادان برای محاکمه مجاهدین روز سه‌شنبه ۱۹تیرماه برگزار شد. در این جلسه مزدور خودفروخته و پیشانی سیاه ابراهیم خدابنده برای بازارگرمی به صحنه آورده شد. بازمصرف مزدورانی چون ابراهیم خدابنده و هم‌پالکی‌هایش بخشی از طرح «راهبری جنگ حقوقی علیه مجاهدین» است که پیش از این توسط کانال «قیام تا سرنگونی» افشا شده بود.در این سند که تاریخ آن ۷دیماه۱۴۰۰ است، یکی از راه کارهای «جنگ حقوقی علیه مجاهدین» را طرح دعاوی توسط خیانتکاران و بریده مزدوران با فرافکنی جنایات رژیم حول شکنجه و زندان و… رو به تشکیلات مجاهدین معین کرده است. این «خط کار» که از سوی «اداره کل برنامه‌ریزی و رصد راهبردی» تنظیم شده است، خدمت‌رسانی این مزدوران به رژیم را به‌خوبی برملا می‌کند:

لینک به منبع - کلیپ برنامه 

جنگ حقوقی علیه مجاهدین-قیام تا سرنگونی- بند سوم

«۳. حمایت مؤثر از خواسته‌های اعضای سابق، نادم و جدا شده از سازمان [مجاهدین] و پیگیری دعواهای حقوقی آنها از سازمان [مجاهدین]… تعداد زیادی از این افراد هم‌اکنون ضمن تظلم‌خواهی از دیوان بین‌المللی کیفری لاهه درخواست پیگیری جنایات فرقه منافقین در باب زیر پا گذاشتن حقوق اولیه این افراد، زندان، شکنجه، اعترافات اجباری، تحقیر، فشارهای روانی به افراد، زندانی کردن و جدایی اجباری از خانواده و جدا کردن کودکان از اولیاء را ذیل نقض موارد ماده ۷اساسنامه دیوان تحت عنوان جنایت علیه بشریت، را اعلام داشته و در حال پیگیری هستند. در این جهت اینگونه موارد فرصت خوبی را برای تقویت صدای این افراد و متزلزل کردن هر چه بیشتر چهره سازمان منافقین نزد افکار عمومی دنیا را به‌دست می‌دهد… . »

جنگ حقوقی علیه مجاهدین- قیام تا سرنگونی- بند هفتم

۷. طرح دعوی از سوی جدا شدگان و نادمین گروهک: که هم در داخل کشور حضور دارند و هم در برخی از کشورهای اروپایی از جمله آلمان مستقر می‌باشند نیز می‌تواند از جمله راه‌کارهای حقوقی برای بی‌اعتبار کردن هر چه بیشتر سازمان منافقین باشد.

برگزاری دادگاه نمایشی قضاییه جلادان برای محاکمه غیابی مجاهدین، که از شهریور ۱۴۰۲ شروع شد، در راستای همین خط و استراتژی است که مزدورانی از قبیل جهانشاه سیدمحمدی، طالب جلیلیان، علی اکرامی، بهزاد علیشاهی، جمال امیری و… ابراهیم خدابنده همراه با سایر پاسدار- بسیجی‌ها و دژخیمان و شکنجه‌گرانی هم‌چون زردوست رئیس دفتر لاجوردی دژخیم، محمدصادق کوشکی، صفاءالدین تبرائیان و… برای تیزکردن تیغ جلاد علیه قربانی به صحنه آورده شده‌اند‌.

ابراهیم خدابنده، مأمور دستگاه سرکوب و کشتار آخوندها

صنعت تواب سازی و تبدیل زندانی به شاگرد جلاد، از صنایع قدیمی در دیکتاتوری ولایت فقیه است‌. خمینی و لاجوردی در سال‌های سیاه دهه شصت با اعدام و شکنجه و ارعاب، به‌دنبال گسترش همین صنعت بودند‌. بعدها آخوند علی فلاحیان، وزیر اسبق اطلاعات آخوندها، به شگردهای کثیف تواب سازی در نظام ولایت اعتراف کرد:

«ما تو زندان اینها را گرفته بودیم، به ذهن‌مان برای این‌که این شکستن تو ذهن خودشان و تو ذهن جامعه شکسته بشه، من هم خودم اول اینکار را کردم در کرمانشاه، بحث توبه در زندان را مطرح کردیم و اولین مصاحبه از کرمانشاه هم پخش شد‌. ‌. ‌. نه این‌که اصلاً اینا اعدامی نیستند‌ها، خب؟! حالا به‌خاطر این‌که این خدمت را کرده‌اند، مثلا بعضی‌هاشون که با این‌که حکمشون اعدام بود، ولی چون خدمات انجام می‌دادند یعنی مثلا کمک اطلاعاتی می‌دادند، خیلی تیم‌ها، گروهها دستگیر می‌شدند‌. ‌. ‌. اینا درجه تخفیف می‌گرفتند»

ابراهیم خدابنده یکی از محصولات همین کارخانه تواب‌سازی رژیم و از خدمات دهندگان به وزارت اطلاعات آخوندها است که برای توجیه بریدگی و خیانتش سربازان گمنام امام جنایت پیشگان خمینی دجال و ضدبشر را این‌گونه توصیف می‌کند:

«‌. ‌. ‌. اونجا (اوین) می‌تونم بگم که بازجوها و مسئولین زندان که واقعاً افراد مسلطی بودند به من کمک کردند که من دوباره به زندگی عادی برگردم‌. ‌. ‌. مدتی که در بند ۲۰۹در زندان اوین بودم، مشاهده می‌کردم که رفتار بازجوها، رفتار زندانبانها یک برخوردیست، کاملاً جذب کننده، یعنی این‌که تلاش می‌کردند زندانی‌ها رو جذب کنند، رابطه دوستانه برقرار کنند و به تفاهم برسند‌». (ابراهیم خدابنده در تلویزیون حکومت آخوندی)

ابراهیم خدابنده در سال ۲۰۰۳دستگیر شد و بعد از مدتی به خدمت وزارت اطلاعات بدنام آخوندها در آمد‌. او در ازای زنده ماندنش، سال‌هاست که به خدمات دهی به وزارت اطلاعات دیکتاتوری ولایت فقیه مشغول است‌. تلاش خدابنده برای بهشت جلوه دادن جهنم دیکتاتوری ولایت فقیه فقط یکی از خدمات این مزدوراست‌. او به‌صورت واقعی تبدیل به یکی چرخ‌دنده‌های ماشین کشتار و سرکوب خامنه‌ای شده است‌.

پس از حمله آمریکا به عراق در سال ۱۳۸۱، وزارت اطلاعات آخوندها یک ارگان پوششی به‌نام انجمن نجات را تشکیل داد تا به جنگ روانی و فشار روی اعضاء مقاومت ایران بپردازد‌. در سال‌های بعد، سرکردگی این ارگان سرکوبگر به‌ابراهیم خدابنده سپرده شد‌. بعد از آن مزدوران رژیم در اولین به‌اصطلاح گردهمایی خود، بیانیه‌یی صادر کردند که در آن از اقدامات جنایتکارانه نوری مالکی علیه مجاهدین در عراق حمایت شده بود‌. نکته قابل‌توجه این‌که مزدورانی که در یک ارگان تابعه وزارت اطلاعات نشسته‌اند و از آنجا مشغول لجن‌پراکنی علیه مجاهدین و تقدیر از جلاد مجاهدین هستند، بشکل مسخره‌ای معترض هم هستند که چرا مجاهدین به آنها مارک ”مزدور وزارت اطلاعات“زده‌اند؟!

مزدور خدابنده مأموریت دارد تا با انتشار اطلاعات گمراه‌کننده و شیطان‌سازی علیه مجاهدین، اراجیف تولیدی گشتاپوی آخوندی علیه مقاومت ایران را به‌اصطلاح مستند کند تا راه برای کشتار و تروریسم علیه آنان هموار شود‌. از جمله دروغهای بکار گرفته شده توسط این مزدور، پیدا شدن گورهای دستجمعی در قرارگاه اشرف در عراق بود که حتی حکومت دست‌نشانده عراق نیز، پس از اشغال اشرف، هرگز مدعی چنین چیزی نشده است:

«‌. ‌. ‌. در یه درگیری که پیش آمد و یه بخشی از خاک عراق را گرفتند، یه گور دستجمعی پیدا کردند! توی قرارگاه اشرف! که بعضی‌هاشون از افراد، شناسایی شدند که کویتی بودند! اونجا‌. ‌. ‌». (ابراهیم خدابنده در تلویزیون حکومت آخوندی)

جهت اطلاع بیشتر توجه هموطنان عزیز و یاران مقاومت را به افشای مزدور ابراهیم خدابنده در برنامه پرونده که پیش از این در سایت ایران افشاگر درج شده است، جلب می‌کنیم.

🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7