۱۴۰۳ تیر ۱۴, پنجشنبه

گلوبال نیوز - مائوریتزیو استفانینی : تظاهرات مردم ایران به جهانیان اعلام می کند که سرنگونی رژیم ولایت فقیه اجتناب ناپذیر است و آزادی، دموکراسی و برابری در ایران برقرار خواهد شد و صلح در خاورمیانه برقرار خواهد شد.

گلوبال نیوز -  مائوریتزیو استفانینی - مریم رجوی :  تظاهرات  مقاومت  ایران در برلین به جهانیان اعلام میکند که سرنگونی رژیم ولایت فقیه اجتناب ناپذیر است و آزادی، دموکراسی و برابری در ایران  و صلح در خاورمیانه برقرار خواهد شد

گلوبال نیوز :  ترجمه سخنرانی  مریم رجوی رهبر شورای ملی مقاومت ایران در اجلاس جهانی ایران آزاد ۲۰۲۴

پس از گزارش اجلاس جهانی ایران آزاد ۲۰۲۴ ما در گلوبال نیوز، سخنرانی کامل مریم رجوی، رهبر شورای ملی مقاومت ایران را گزارش می کنیم.

مریم رجوی : هموطنان! -  تظاهرات گسترده امروز شما در برلین بیانگر تداوم پیروزی مردم ایران در تحریم سراسری انتخابات خامنه ای است.

این تظاهرات مردم ایران به جهانیان اعلام می کند که سرنگونی رژیم ولایت فقیه اجتناب ناپذیر است و آزادی، دموکراسی و برابری در ایران برقرار خواهد شد و صلح در خاورمیانه برقرار خواهد شد.

درود بر مبارزان آزادی ایران در اشرف 3، پیشگامان مقاومت، مبارزه و شورش علیه استبداد مذهبی.

**

سخنرانی  مریم رجوی رهبر شورای ملی مقاومت ایران در اجلاس جهانی ایران آزاد 2024

مائوریتزیو استفانینی

منتشر شده در 2 ژوئیه 2024

پس از گزارش اجلاس جهانی ایران آزاد 2024 (theglobalnews.it)، سخنرانی کامل مریم رجوی، رهبر شورای ملی مقاومت ایران را گزارش می کنیم.

هموطنان!

تظاهرات گسترده امروز شما در برلین بیانگر تداوم پیروزی مردم ایران در تحریم سراسری انتخابات خامنه ای است. این هیاهوی مردم ایران به جهانیان اعلام می کند که سرنگونی رژیم ولایت فقیه اجتناب ناپذیر است و آزادی، دموکراسی و برابری در ایران برقرار خواهد شد و صلح در خاورمیانه تامین خواهد شد.

درود بر مبارزان آزادی امپی در اشرف 3، پیشگامان مقاومت، مبارزه و شورش علیه استبداد مذهبی. درود بر جوانان یاغی و معماران شورش در شهرها و روستاهای ایران. و درود بر کسانی که در زندانهای دیکتاتوری مذهبی مقاومت می کنند.

با سلام و درود خدمت همه شما میهمانان محترم حاضر در اجلاس ایران آزاد.

انتخابات ساختگی منعکس کننده استیصال استبداد مذهبی است.

انتخابات ساختگی نتیجه بن‌بست و شکست‌های بزرگی است که گریبانگیر رژیم شده است زیرا:

1. مردم ایران بارها و به صراحت اعلام کرده اند: «رای ما سرنگونی رژیم است. در این رژیم جایی برای انتخابات نیست. وقت انقلاب است!»

در روزی که ابراهیم رئیسی سرسپردۀ کشتار 1367 کشته شد، طغیان شادی مردمی بیانگر واقعی رأی مردم ایران بود.

2. این انتخابات منعکس کننده یأس کامل سیاسی و استراتژیک رژیم تئوکراتیک است. مهمتر از همه، یک آخوند تشنه به خون و پنج تن از اعضای جنایتکار سپاه مظهر دستان خالی رژیم در این مرحله نهایی هستند. آمار و حتی تعداد آرای باطل نشان از افول پایگاه اجتماعی رژیم دارد. نظارت و رصد مستقیم از آغاز تا پایان به اصطلاح رای‌گیری، از ساعت 8 صبح تا 12 بعدازظهر، در بیش از 14000 شعبه رای‌گیری توسط هواداران مجاهدین خلق ایران، نشان می‌دهد که تحریم ضربه مخربی به رژیم وارد کرده است، به طوری که 88 درصد از مردم ایران از شرکت در انتخابات خودداری کردند. انتخابات تقلبی تنها 12 درصد از واجدین شرایط به پای صندوق های رای رفتند، یعنی کمتر از 7.4 میلیون نفر. این رقم شامل کسانی است که داوطلبانه رای داده اند، کسانی که از طریق سیستم های مختلف مجبور به حضور در رای گیری شده اند و کسانی که آرای باطل یا سفید به صندوق انداخته اند. این رای ممتنع قاطعانه نشان دهنده رد قاطعانه مردم ایران با دیکتاتوری و رای صریح آنها برای سرنگونی رژیم است که نشان دهنده پیروزی قریب الوقوع یک ایران آزاد تحت یک جمهوری دموکراتیک است.

3. حتی بر اساس ارقام متورم رژیم، میزان مشارکت در انتخابات کمتر از انتخابات رئیسی است. صرف این که انتخاباتی که خامنه ای ترتیب داده بود به دور دوم کشیده شد نشان دهنده ضعف و بی نظمی درون رژیم است. با این حال، رئیس جمهور آینده ادامه راهبرد رهبر معظم آخوندها، علی خامنه ای است. او از بسیجیان غرق در چهار دهه سرکوب و جنگ، از پیروان جلاد 1367 ابراهیم رئیسی و خدمتگزار وفادار برنامه بمب‌سازی خامنه‌ای است. دوشنبه گذشته، خامنه ای با نهایت بی شرمی گفت که حتی کوچکترین انحراف از موضع خود غیرقابل قبول است.

4. اصلاح طلبان این رژیم اصلاح ناپذیر که به گفته رهبرشان دو یا سه کرسی مجلس را طلب می کنند، این بار برای افزایش مشارکت مردم استفاده شد. با این حال، کاندیدای آنها در پاسخ به این سوال، بار دیگر تاکید کرد که برنامه‌ها و سیاست‌های او را خامنه‌ای تعیین می‌کند و عدول از آنها برای او خط قرمز است.

امروز مرحله سرنگونی رژیم آخوندی در میان چندین بحران جدی پدید آمده است:

تهدید قیام های قریب الوقوع توده ای، تأثیر مرگبار مرگ ابراهیم رئیسی، سرسپردۀ کشتار 1367، که ضربه جبران ناپذیری به استراتژی خامنه ای وارد کرد، گرفتار شدن در باتلاق درگیری در منطقه، معمای جانشینی و عدم وجود. آینده، اقتصادی در آستانه سقوط.

نتیجه این شد که خامنه ای با این انتخابات قصد داشت مسئله جانشینی را حل کند و بقای نظام را پس از مرگش تضمین کند. با این حال، او در این تلاش ناکام ماند و رژیم را گامی مهم در جهت سقوط برد.

این انتخابات برای رسیدگی به موضوع جانشینی خامنه ای و تضمین تداوم رژیم انجام شد، اما رژیم را بدون جانشین مشخصی رها کرد.

روزهای تاریک تری برای رژیم تئوکراتیک در پیش است. شمارش معکوس برای سرنگونی آن آغاز شده است.

پیش به سوی ایران آزاد

گلوبال نیوز -  نویسنده:مائوریتزیو استفانینی


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7