۱۴۰۳ تیر ۱۷, یکشنبه

سایت ایلاف (لندن) - دکتر محمد الموسوی نویسنده عراقی :مقاومت ایران صخره ای بین چکش توطئه ها و سندان نظم جهانی - پیروزی برای مقاومت ایران؛ و شکست و سوگواری در صفوف رژیم آخوندی



سایت ایلاف (لندن) - دکتر محمد الموسوی نویسنده عراقی :مقاومت ایران صخره ای بین چکش توطئه ها و سندان نظم جهانی - پیروزی برای مقاومت ایران؛ و شکست و سوگواری در صفوف رژیم آخوندی

مقاومت ایران صخره ای بین چکش توطئه ها و سندان نظم جهانی

با اینکه این پدیده ، یکی از دو قطب، شدیدترین درگیری های خاورمیانه است ولی ممکن است خیلی ها آن را نشناسند!!!

این پدیده، مقاومت ایران (شورای ملی مقاومت ایران)، قدیمی‌ترین و ریشه‌دارترین چتر ملی ایران است که بسیاری از نیروهای اصیل ملی ایران بر اساس یک دیدگاه سیاسی مورد توافق برای مقابله با رژیم آخوندهای مرتجع حاکم بر ایران، زیر آن متحد شده‌اند.

این شورا برنامه‌ای سیاسی دارد که چشم‌انداز بهتری برای آینده ایران ارائه می‌کند و خواسته‌های همه ایرانیان را برآورده می‌سازد، بر اساس قوانینی که همه اشکال تنوع در جامعه ایران را در نظر می‌گیرد و به اصول برابری و آزادی‌های عمومی احترام می‌گذارد. به حقوق زنان و حقوق بشر توجه زیادی دارد و همچنین نهادهای بسیاری از آن به عنوان یک دولت سایه تمام عیار که می تواند سکان دولت را در دوره انتقالی در ایران با موفقیت اداره کند به همین دلیل، مقاومت ایران به اتفاق آرا با انتخاب خانم مریم رجوی به عنوان رئیس جمهور برای دوره انتقالی موافقت کرد و پس از آن قدرت به حاکمیت مردم واگذار خواهد شد و یک جمهوری دموکراتیک کثرت‌گرا و غیرهسته‌ای که به همسایگان احترام می‌گذارد و در صلح با همسایگان و جهان زندگی می‌کند شکل می گیرد. این خلاصه‌ای از شورای ملی مقاومت ایران بود.

پس از اینکه آخوندها کنترل انقلاب ملی ایران را که دیکتاتوری شاه را در سال 1979 سرنگون کرد، به دست گرفتند و دستاوردهای انقلاب را بسرقت بردند و تمام نیروهای ملی را که در رویکرد استبدادی با آنها موافق نبودند به حاشیه راندند، یک اقتدار تمامیت خواه، تئوکراتیک را تحمیل کردند که آخوندها را نه تنها به ولیعهد وفادار به دیکتاتوری شاه تبدیل کرد، بلکه منفورتر، سرکوبگرتر و ستمگرتر شدند، تا جایی که مردم ایران عواقب بلندپروازی های توسعه طلبانه آخوندها را طبق آنچه جهان می بیند و می شنود متحمل شدند.

به این دلایل شورای ملی مقاومت ایران برای مقابله با این رژیم فاجعه باری که بر سر ایران، مردم آن، کشورها و مردم منطقه و جامعه جهانی آمده است تشکیل شد اما جامعه جهانی با کمال تأسف، انعطاف زیادی در برابر آخوندها نشان داده است. این سیاست، رژیم را به عنوان یک بحران ساز که جاه طلبی ها و خواسته های قدرت های بزرگ را برآورده می کند و از منافع آنها محافظت می کند تبدیل و رژیم را به استفاده از سیاست ظلم و ستم و کشتار و آزار مخالفان خود و جهان تشویق کرده است

زمانی که رژیم آخوندها پس از جنگ جهانی دوم، وحشتناک ترین قتل عام نسل کشی تاریخ را علیه 30000 زندانی سیاسی، از بهترین فرزندان مردم ایران، که به دلیل عضویت در سازمان مجاهدین خلق ایران با فتوای شرعی خمینی به شهادت رسیدند، انجام داد و جامعه جهانی آن را نادیده گرفت.

اپوزیسیون ایران که ظلم و ستم آخوندها را رد می کند، این فتوا از جنبه دینی نیز نامشروع بود این آخوند جنایتکار که فقط فتوا می دهد ( خمینی)، دین را به باطل ولی در پوش حق بکار می گیرد و در واقع می خواهد یک امر باطلی را حق جلوه دهد و به خواست آخوندها و سرپوش نهادن نظام جهانی این قتل عام رخ داد و روش کشتار حکومتی به دست مقامات آخوند ها تحت عنوان اعدام ادامه یافت، با علم به اینکه اعدام مستلزم چتر عادلانه قضایی است. که آخوندها فاقد آن هستند و خدمتی به نظام سیاسی آنها که بر باطل شکل گرفته و نمیتواند بیطرف باشد، نمی کند ، وجود آن با این برنامه سرکوبگرانه، از روند سازش و مماشات جهانی حمایت می کند و به طور مستقیم و غیرمستقیم درتداوم فاجعه بر مردم ایران و تحمیل محدودیت ها بر سازمان مجاهدین خلق و مقاومت ایران سهیم است

این محدودیت ها عمر رژیم آخوندها را طولانی کرده، وخامت امنیت و ثبات در خاورمیانه، وسعت و عمق فاجعه اجتماعی در ایران را افزایش داده است. زیرا امروز آخوندها بر کشورهایی مانند عراق، سوریه، لبنان و یمن تسلط دارند، در امور فلسطین دخالت می کنند و در کشتیرانی بین المللی ناآرامی ایجاد می کنند و امروزه نیز مخالفت خود را با دولت آمریکا برای سهم و نفوذ بیشتر در خاورمیانه اعلام می کنند.

مقاومت ایران وساختن پیروزی

وقتی از اپوزیسیون سازمان مجاهدین خلق ایران در چارچوب مقاومت ایران صحبت می کنیم، در مورد تشکیلات محوری در درون شورای ملی مقاومت ایران صحبت می کنیم و که جزیی از این شورا و بدور ازآن نیست . چه بسا زمینه های ارتباط زیادی با این سازمان داشته باشیم ولی به لحاظ استراتژیک آنها (سازمان وشورا) از هم جدا نیستند گویی ارتباط ارزشی با هم دارند. ما در اینجا از سازمانی صحبت می کنیم که نزدیک به 6 دهه است که علیه دیکتاتوری در ایران، دیکتاتوری رژیم شاه و دیکتاتوری آخوندها مبارزه می کند. در این مسیر بیش از 120000 شهید را تقدیم کرده است و میراث مبارزاتی مقاومت ایران افزایش داده و با خون شهدا یشان حماسه های قهرمانانه زیادی را رقم زده اند ، پرچم های آنها را تحکیم بخشیدند و به پاکی و طهارت مسیر مبارزاتی آنها و قطعیت پیروزی ملتزم شدند ولو تا هر زمان که طول بکشد و توطئه ها و موانع افزایش یابد.

ما شاهدانی براین پروسه مبارزاتی حماسی و مطهر و مستمر بوده ایم همچنین شاهدانی بر مظلومیت آنها به ویژه دشمنی و حملاتی که از سال 2003 در عراق در معرض آن قرار گرفتند، بوده ایم.

پس از خلع سلاح ارتش آزادیبخش ملی ایران توسط نیروهای ائتلاف بین المللی و بازجویی از تمامی اعضای قرارگاه اشرف در عراق، نیروهای ائتلاف بین المللی در عراق استاتوی آنها را به لحاظ قانونی، افراد حفاظت شده براساس کنوانسیون چهارم ژنو بشمار آوردند ولی علیرغم اینها مزدوران رژیم آخوندی در عراق کمپ اشرف را محاصره کردند و به ساکنان بی گناه و بی دفاع آن در مقابل دیدگان نیروهای ائتلاف بین المللی و سازمان ملل حمله کردند.

شاهدان بین المللی براین حملات و کشتارها که در اشرف رخ داد در تاریخ سازمان مجاهدین خلق ایران و مقاومت ایران برای اولین بار نبود بلکه در امتداد قتل عام های جمعی و جنایات علیه بشریت بود که رژیم آخوندی در دردهه شصت مرتکب شده بود

آخرین قتل عام نیز در قرارگاه اشرف رخ داد در حالی که سازمان ملل و امریکا و حاکمیت عراق در آن زمان به هنگام انتقال آنها به کمپ لیبرتی نسبت به حفاظت آنها متعهد شده بودند . طبق گفته سازمان ملل وآمریکا قرار بود کمپ لیبرتی برای زندگی و اقامت در آن مناسب باشد در صورتی که اینطور نبود. و حتی پس از انتقال از اشرف به لیبرتی، توطئه‌های آخوندها متوقف نشد و موشک‌ها از هر طرف بر سرشان فرود آمد تا اینکه از لیبرتی در عراق به آلبانی منتقل شدند و مرحله جدیدی از مبارزه سخت و تلخ را شروع کردند چرا که تا همین امروز توطئه های آخوندها و جریان سازش ومماشات علیه آنها ادامه دارد.

و این موضوع را آخوندها پنهان نکردند زیرا آنها به تن دادن غرب به خواسته هایشان را اذعان داشتند.

از نظر سیاسی، توطئه ها و حملات آخوندها متوقف نشد و آخوند محمد خاتمی در آن زمان توانست غرب و آمریکا را فریب دهد و محدودیت های زیادی را برای مقاومت ایران و سازمان مجاهدین خلق ایجاد کند، اما سازمان و مقاومت ایران بر این توطئه ها پیروز شدند وآنها را همچون صخره با پایداری خود و با شیوه های قانونی در هم کوبیدند.

توطئه های ولی فقیه و سربازانش شکست خورد ، اما توطئه های آنها تا همین امروز بقوت خود باقی است ولی کماکان ، صخره مقاومت ایران آنها را در هم می کوبد به عبارتی دیگر چکش ها و سندان های آنها درهم کوبیده شد ولی مقاومت ا یران درهم کوبیده نشد.

علیرغم تمام توطئه چینی ها علیه سازمان مجاهدین خلق و محدودیت‌های اعمال شده علیه آنها و مقاومت ایران ، این مقاومت اجلاس جهانی سالانه خود را در سال گذشته 2023 برگزار نمود و اجلاس سالانه خود را برای امسال در سال 2024 در شرایطی مشابه و شدیدتر از سال گذشته، برگزار کرد. اما کنفرانس و تظاهرات باشکوه و الهام بخش در برلین با موفقیت بی نظیر برگزار شد،.

کنفرانس با حضور ده ها تن از رهبران جهان آزاد از جمله سران کشورها، نخست وزیران و وزرا، ودر صدر آنها مایک پنس، معاون رئیس جمهور سابق آمریکا و مایک پمپئو، وزیر خارجه سابق آمریکا، آقای جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا و حمایت بیش از 5000 پارلمانتر از اقصی نقاط جهان و از کشورهای عربی و نیز رهبران، کارشناسان و بسیاری از شخصیت های بین المللی حضور یافتند.

این کنفرانس با موفقیت طی سه روز متوالی ادامه یافت و خانم مریم رجوی روزانه در این تجمع سالانه بین المللی سخنرانی کردند . سخنرانی خانم رجوی در برگیرنده افشای صریح حمایتی است که نظم جهانی از رژیم آخوندی در توطئه علیه مقاومت ایران ودشمنی با مردم ایران می کند و عمر رژیم ایران را طولانی می کند و بر جنایت هایش در ایران و خاورمیانه سر پوش می گذارد، آری پیام سخنرانی خانم مریم رجوی به چالش کشیدن و نوید پیروزی و سرنگونی رژیم آخوندی بود.

در شرایطی که مقاومت ایران در اجلاس جهانی سالانه ایران آزاد در 2024 پیروز می شود، علی خامنه ای و سربازانش در نمایش انتخابات ریاست جمهوری شکست می خورند و با انزوایی که مردم ایران بر رژیم سرکوبگر آخوندی تحمیل کردند ، سوگواری وعزا از پائین تا بالای این رژیم را در بر می گیرد. چه بسا رژیم پا به گور آخوندی به ا ین زودی از این سوگواری وعزا بیرون نیاید.

پس تا می توانید همگی در جانبداری از رژیم آخوندی توطئه کنید ، تو طئه هایتان با صخره مقاومت ، صخره پایداری و به چالش در هم کوبیده می شود. موعد آنها صبح است ، همانا صبح نزدیک است

دکتر.. محمد الموسوی / نویسنده عراقی

برگرفته از سخنرانی خانم مریم رجوی در روز اول کهکشان 9 تیر 1403


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7