۱۴۰۳ تیر ۱۷, یکشنبه

االامه مصر : اجلاس جهانی ایران آزاد نمایشی تکان دهنده از محاکمه بین المللی یک رژیم نسل کش و رکورد دار جهانی اعدام بود.


االامه مصر :  اجلاس جهانی ایران آزاد نمایشی تکان دهنده از محاکمه بین المللی یک رژیم نسل کش و رکورد دار جهانی اعدام بود. الامه مصر -اپوزسیون ایران خواستار محاکمه کارگزاران  رژیم آخوندی بخاطر جنایتهای ضد بشریشان شد.  سومین روز از اجلاس جهانی ایران آزاد، نمایشی تکان دهنده از محاکمه بین المللی یک رژیم نسل کش و رکورد دار جهانی اعدام بود.

خانم مریم رجوی در ابتدای این گردهمایی تاکید کرد: ”خامنه‌ای و سران این رژیم بزرگترین عوامل جنایت علیه بشریت و نسل‌کشی در تاریخ معاصر هستند و باید در برابر عدالت قرار گیرند“.

خانم رجوی همچنین گفت: “ درجهان معاصر ایران آخوندها در بسیاری جهات رکوردار سرکوب و اختناق هستند و خاطر نشان ساخت که این تخلفات شامل اسارت و شکنجه حداقل ۵۰۰ هزار نفر، اعدام بیش از صد هزار زندانی سیاسی و شمار بالای اعدام‌های سالانه می‌باشد . سال گذشته، سه چهارم اعدام‌های ثبت‌شده در جهان در ایران بوده است و نبودن هرگونه حسابرسی بین‌المللی درباره این جنایت‌ها، دست‌ آخوندها را در خونریزی بی‌محابا در تمام ۴ دهه گذشته باز کرده است...

این جلسه که با عنوان ”ایران: جنایات علیه بشریت و محاکمه مرتکبان آن“ برگزار شد شامل سخنرانی بسیاری از شخصیت های سیاسی و حقوقی، قانونگذاران، وکلا، قضات و کارشناسان ویژه سازمان ملل از کشورهای مختلف جهان بود. ازجمله:

ژیل پاروئل ـ رئیس پیشین کانون وکلای استان وال‌دواز فرانسه و سفیر کیث هارپر ـ سفیر سابق آمریکا در شورای حقوق‌بشر و یوآخیم روکر ـ رئیس شورای حقوق‌بشر ملل‌متحد و مارک الیس ـ مدیر اجرایی کانون وکلای بین‌المللی و دکتر وولف شومبورگ ـ قاضی پیشین دادگاه عدالت فدرال آلمان در این جلسه سخنرانی کردند.

سلسله سخنرانی های وکلای سازمان ملل، قانونگذاران، وکلا، قضات و کارشناسان ویژه، اسناد حقوقی قدرتمندی برای پیگرد تمامیت رژیم نسل کش بود که در دفتر جنبش عدالت خواهی ثبت شد. حرکتی مؤثر که تا پایان استبداد و سرنگونی مرتجعین حاکم و پیروزی آزادی پیش خواهد رفت.

شهید مجاهد عفت اسماعیلی ایوانکی که از شهدای قتل عام 1988 است در وصیت نامه خود در خصوص اجتناب ناپذیر بودن این پیروزی و نابودی مرتجعین حاکم می نویسد: ” بگذار مرتجعین باز هم ما را به زندان اندازند، شکنجه کنند، اعدام کنند، اما در عزم ما خللی وارد نخواهد شد. آنان محکوم به فنا هستند و ما پیروزیم. مجاهد پیروز است“.


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7