۱۴۰۳ تیر ۲۸, پنجشنبه

کنگره ملی سوم حزب جمهوریخواه ـ سخنرانی پسر ارشد دونالد ترامپ «دونالد جی. ترامپ جونیور»



کنگره ملی سوم حزب جمهوریخواه ـ سخنرانی  پسر دونالد ترامپ «دونالد جی. ترامپ جونیور»

دونالد جی. ترامپ جونیور: عصر بخیر آمریکا قبل از شروع سخنانم، کار کمی غیرمعمول انجام خواهم داد. یک ترامپ قرار است میکروفون را رها کند. این اغلب مرسوم نیست، شاید دیگر هرگز آن را نبینید. اما دوشنبه صبح از یک خانم جوان با من تماس گرفت که گفت، بابا، من می خواهم در کنگره ملی جمهوریخواهانRNC صحبت کنم. من می خواهم در RNC صحبت کنم زیرا می خواهم آمریکا بداند پدربزرگ من واقعاً چگونه است. بنابراین برای اولین بار روی صحنه، اولین بار که سخنرانی می کنم، می خواهم دختر بزرگم و بزرگ ترین نوه رئیس جمهور ایالات متحده، رئیس جمهور مورد علاقه شما، کای مدیسون ترامپ را معرفی کنم.

کای مدیسون ترامپ: سلام به همه. نام من کای مزین ترامپ است. من نوه دونالد ترامپ هستم. من امروز صحبت می کنم تا آن وجه پدربزرگم را که مردم اغلب نمی بینند به اشتراک بگذارم. برای من، او فقط یک پدربزرگ معمولی است.

او به ما آب نبات و نوشابه می دهد، در حالی که والدین ما نگاه نمیکنند. او همیشه می خواهد بداند که ما در مدرسه چگونه هستیم.

رسانه ها باعث می شوند که پدربزرگ من آدم دیگری به نظر برسد، اما من او را همان طور که هست می شناسم. او بسیار مهربان و دوست داشتنی است.

او واقعاً بهترین ها را برای این کشور می خواهد و هر روز می جنگد تا دوباره آمریکا را بزرگ کند. بسیار از شما متشکرم.

امشب، در یکی از حیاتی ترین لحظات تاریخ آمریکا، اینجا در میلواکی جمع می شویم. همین چند روز پیش، چیزی که زمانی غیرقابل تصور به نظر می رسید به واقعیتی وحشتناک تبدیل شد.

زمانی که یک تجمع میهنی باورنکردنی به یک تراژدی تبدیل شد، پدرم به معنای واقعی کلمه زیر آتش قرار گرفت. در یک صحنه در باتلر، پنسیلوانیا، یک آتش نشان شجاع جان باخت. دیگران مجروح شدند. و با باریدن آن گلوله ها، ما فقط چند میلی متر از یکی از تاریک ترین لحظات تاریخ کشورمان دور بودیم. اما آن روز یک قهرمان آمریکایی را از دست دادیم.

اینکه رئیس جمهور بعدی آمریکا این شجاعت را دارد که بار دیگر مردم آمریکا را در اولویت قرار دهد. و در آن لحظه پدرم فقط شخصیت خود را نشان نداد. او شخصیت آمریکا را نشان داد. هنگامی که او با خونی روی صورتش و پرچمی در پشتش ایستاد، جهان روحی را دید که هرگز شکسته نمیشود. و این روح واقعی آمریکاست.

وقتی آنها را پشت سر هم می شنوید، کاملاً متوجه می شوید که تا چه حد برای ایجاد تفرقه در این ملت بزرگ رفته اند. آنها در مورد تبانی روسیه دروغ گفتند. آنها در مورد لپ تاپ هانتر دروغ گفتند. آنها در مورد آمادگی جو بایدن برای مقام ریاست جمهوری دروغ گفتند. آنها به دروغ گفتند که مرز امن است.

آنها در مورد گذرا بودن تورم دروغ گفتند. آنها در مورد چگونگی خروج ایمن از افغانستان به دروغ گفتند. آره آنها در مورد اینکه بایدن یک میانه رو است، دروغ گفتند. بله.

و دروغ های بی وقفه یکی پس از دیگری در مورد پدرم گفتند. آره اما آنها فقط برای مدت طولانی توانستند از واقعیت فرار کنند. ...

موج پس از موج بیگانگان غیرقانونی، مواد مخدر مرگبار از سراسر مرز ما سرازیر می شود. در همین حال، وکلای بخش جنایی، شهرهای ما را به مناطق جرم و جنایت بزرگ تبدیل کرده اند. آره آنها جنایتکاران را به قربانیان، دادستان ها را به وکیل مدافع جنایی و پلیس را به دشمنان عمومی تبدیل کرده اند. فعالان جناح چپ وانمود می کنند که معلم هستند و به بچه های ما می آموزند که 57 جنسیت وجود دارد، اما آنها حتی نمی توانند تعریف کنند که یک زن چیست.

...

آیا هیچ کدام از اینها شبیه کشوری است که در مسیر درستی حرکت می کند؟ و راستش، چه کسی در واقع کشور را اداره می کند؟ واضح است که جو بایدن نیست. پس آنها از ما می خواهند که چه کسی را انتخاب کنیم؟

به طور جدی، چه کسی امور را اداره می کند؟ واقعا کسی میداند؟ جیل است؟ آیا هانتر است؟ باراک اوباما است؟

...

آنها می گویند از ولادیمیر پوتین متنفرند، اما مطمئناً به نظر می رسد که زمان زیادی را صرف کپی کردن کتاب بازی او کرده اند. در این کشور، ما اختلافات سیاسی را جرم انگاری نمی کنیم. ما با آنها بحث می کنیم. ما به آنها رای می دهیم، اما شما را مجبور نمی کنیم بین انتخاب یک حزب یا انتخاب سلول زندان یکی را انتخاب کنید. زمانی بود که دموکرات‌ها واقعاً بهترین چیز را برای آمریکا می‌خواستند، حتی اگر راه دیگری برای رسیدن به آنجا داشتند.

...

آمریکا عالی بود، اما بهترین روزهای ما هنوز در راه است. زیرا مهم نیست که آن عکس قدیمی چقدر دور از ذهن است، این پایان داستان ما نیست. ما شبیه آن مردی هستیم که چند روز پیش در پنسیلوانیا روی آن سکو ایستاده بود و گلوله را حس کرد که گوشتش را سوراخ کرد. او ممکن است روی زمین افتاده باشد، اما دوباره ایستاد. و وقتی این کار را کرد، پدرم مشتش را به هوا بلند کرد.

به جمعیت نگاه کرد. و او چه گفت؟ و ما مبارزه خواهیم کرد. ما مبارزه خواهیم کرد. ما با صدای خود خواهیم جنگید.

ما با ایده های خود مبارزه خواهیم کرد. و در ۵ نوامبر با رای خود می جنگیم. من همیشه به او افتخار کرده‌ام، اما هیچ‌وقت به اندازه آن لحظه به پدرم افتخار نکرده‌ام. در آن زمان بود که جهان متوجه شد که سرسختی وجود دارد و سپس ترامپ سرسخت است. و خبر خوب این است که آمریکا ترامپ سرسخت است.

در سال 1912، بیش از یک قرن پیش، یکی دیگر از رئیس جمهورهای افسانه ای جمهوری خواه درست به اینجا به میلواکی آمد. در یک گردهمایی سیاسی کمتر از 1 مایلی از جایی که امشب ایستاده ایم، تدی روزولت مورد اصابت گلوله قاتل قرار گرفت، اما او نیز دست از کار نکشید. سخنش را تمام کرد و به مبارزه ادامه داد. دوستان من به تصادف اعتقادی ندارم بلکه به برنامه خدا اعتقاد دارم. امروز مرد تدی روزولت در این صحنه یک نام دارد و آن دونالد جی ترامپ است.

به یاد داشته باشید، پدرم امسال مجبور نبود برای انتخابات مجدد شرکت کند. او به پول، شهرت، قدرت نیاز ندارد. پدر، او به شکار جادوگران، تحقیقات ساختگی، یا پیگردهای سیاسی نیز نیازی ندارد. اما او می‌دانست که اگر شانسی برای نجات آمریکا وجود دارد باید نامزد شود. او این کار را برای خودش انجام نمی دهد.

او امشب این کار را برای همه کسانی که اینجا هستند انجام می دهد، برای همه کسانی که در خانه تماشا می کنند. مهم نیست که چه کسی هستید، می توانید بخشی از این جنبش باشید تا آمریکا را دوباره بزرگ کنید. به من و دوستم، جی دی ونس، یک بچه اهل آپالاشیا و یک بچه از برج ترامپ در منهتن نگاه کنید. ما در دنیا جدا از هم بزرگ شدیم، اما اکنون هر دو در کنار هم برای نجات کشوری که دوستش داریم می‌جنگیم. و به هر حال، جی دی ونس قرار است یک معاون محشر شود.

... پدرم همیشه گفته است افرادی که با آنها به بهترین شکل کنار می آید افرادی هستند که واقعا برای امرار معاش کار می کنند. این به دلیل سابقه او به عنوان یک سازنده در ساخت و ساز است. درست؟

در ساخت و ساز، اگر بهترین افراد آجر را نداشته باشید. آدم های شن، آدم هایی که دستشان را کثیف می کنند، مهم نیست که معمار شما چقدر باهوش باشد. این یک مشکل بزرگ با واشنگتن دی سی است. اکثر بوروکرات‌هایی که بر ما حکومت می‌کنند هرگز در زندگی خود چیزی نساخته‌اند. زمان آن فرا رسیده است که چیزی واقعی، چیزی ملموس، چیزی بسازیم که ماندگار باشد و این کشور را برای فرزندانمان بهتر بسازد.

این ماموریت پدرم است. این نوامبر، ما یک انتخاب داریم. این یک انتخاب بین تیمی است که می خواهد این کشور را بسازد و تیم دیگری که می خواهد این کشور را خراب کند. این یک انتخاب بین افرادی است که به آمریکا افتخار می کنند و افرادی که از آمریکا خجالت می کشند. و در نهایت، انتخاب بین آخر آمریکا و اول آمریکاست.

پس اگر این کشور را از صمیم قلب دوست دارید، اگر می خواهید عقل سلیم را برگردانید، اگر می خواهید رویای آمریکایی را نجات دهید، اگر می خواهید بایستید و برای آینده کشورمان بجنگید، باید پدرم را دوباره انتخاب کنید. ، دونالد جی ترامپ. ما با هم آمریکا را بار دیگر بزرگ خواهیم کرد. متشکرم. متشکرم، ویسکانسین.



🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7