۱۴۰۳ تیر ۲۳, شنبه

سایت اکسیوس ، آمریکا : پشت پرده: کمیته عدم انتخاب رئیس جمهور بایدن

                           سایت اکسیوس ، آمریکا  : پشت پرده: کمیته عدم انتخاب رئیس جمهور بایدن 

پرزیدنت بایدن به سرعت و قاطعانه، کمپین عمومی اولیه دموکرات ها را که در پی کنار زدن وی از فهرست انتخاباتی حزب برای ریاست جمهوری بود را پس زد. اما دموکرات‌های بسیار مرتبط، عمدتاً کهنه‌کارهای دولت‌های اوباما و کلینتون، هر ساعت در حال طراحی هستند تا او را وادار به عقب‌نشینی سریع کنند. • آنها در حال برگزاری نظرسنجی، لابی کردن روسای جمهور سابق، حمایت از رهبران دموکرات، سازماندهی کمک های مالی و کشاندن مبارزه با بایدن به شیوه ای بسیار علنی هستند.

• آنها کمیته غیر رسمی برای عدم انتخابت رئیس جمهور هستند. ماموریت: بایدن را از رقابت های ریاست جمهوری خارج کنید - هر چه زودتر، بهتر.

چرا مهم است: این شبکه آزاد ضد بایدن روز به روز در حال رشد است - و نظرسنجی‌هایی در حال پخش است که نشان می‌دهد دموکرات‌ها با یک فهرست جدید از بازنده‌های قطعی به سوی برندگان بزرگ حرکت می‌کنند. برخی از اهداکنندگان از تعهد مالی هنگفت به هر فهرست ریاست جمهوری غیر بایدن صحبت می کنند.

• این دموکرات‌ها رقابت را با شرایط سیاه و سفید می‌بینند: فقط سه ایالت مهم هستند - ویسکانسین، میشیگان و پنسیلوانیا. این همان دیوار آبی است که بایدن همه آنها را در سال 2020 برد.

• و آنها یک راه حل واضح می بینند: زیبایی های حمایت از بایدن یا حتی معاون رئیس جمهور هریس را فراموش کنید. در مورد یافتن دو نفر که احتمال بیشتری برای برنده شدن در این سه ایالت وجود دارد، رحم نکیند.

چگونه کار می‌کند: دموکرات‌های ضد بایدن متن‌ها، ایمیل‌ها و نظرسنجی‌ها را مبادله می‌کنند، در تلویزیون و X با دموکرات‌های دیگر می‌جنگند، و داستان‌ها و استدلال‌های روزنامه‌نگاران و ستون‌نویس‌های دلسوز، از جمله ازرا کلین و مت ایگلسیاس را پخش می‌کنند.

• بسیاری در حال گفتگو با قانونگذاران هستند تا رهبران خود را تحت فشار قرار دهند تا بایدن و حلقه درونی او را تحت فشار قرار دهند. آن‌ها می‌دانند که بایدن و خانواده‌اش بی‌تحرک به نظر می‌رسند – بنابراین امیدوارند که اوباماها + کلینتون‌ها + شومر + جفریس + پلوسی از قدرت قاطع استفاده کنند.

اعضای این کمیته خیالی به ما می گویند که هیچ دست پنهانی وجود ندارد - هیچ فرمان و کنترلی وجود ندارد. در عوض، اینها همه افرادی هستند که در کمپین های گذشته با هم کار کرده اند.

یکی از بازیکنان وسط به ما گفت: «هیچ کس بیش از یک نفر با بقیه فاصله ندارد. و تقریباً همه آنها یک قدم با رئیس جمهور سابق اوباما یا کلینتون فاصله دارند.

جیمز کارویل، که به هدایت بیل کلینتون به دفتر بیضی شکل کمک کرد، به ما گفت که کلینتون و اوباما با ناپدید شدن پس از اینکه یک روز پس از مناظره در توییتی از بایدن حمایت کردند، پیام روشنی ارسال می کنند. ...

**

آکسیوس: خبر دست اول: نگرانی از بایدن به یک میدان دموکراتها برای جمع آوری کمک مالی تبدیل می شود

آکسیوس دریافته است که نگرانی حزب دموکرات در مورد نامزدی بایدن، راه خود را به درخواست های دموکرات های کنگره برای جمع آوری کمک های مالی باز میکند.

چرا مهم است: نگرانی ها در مورد توانایی رئیس جمهور 81 ساله برای پیروزی، برخی از دموکرات های کاندیدای کنگره را بر آن داشته است تا به این استدلال روی آورند که آنها به عنوان یک مهار برای رئیس جمهور سابق ترامپ مورد نیاز هستند.

• برخی از دموکرات ها نیز سعی کرده اند از بایدن فاصله بگیرند تا دورنمای انتخاب مجدد خود را حفظ کنند.

بر اساس یک کپی که توسط آکسیوس به دست آمده است، کمپین نماینده جاش هاردر (D-Calif.)، یکی از اعضای مجلس سنا، یک ایمیل جمع آوری کمک مالی با موضوع "من نگران هستم" در روز جمعه ارسال کرد.

در این ایمیل آمده است: "من واقعا نگران انتخابات آینده هستم. بدیهی است که همه ما می دانیم که در بالای فهرست با بایدن چه اتفاقی می افتد، و این من را نگران کرده است که رقابت های تعیین تکلیف نشده مانند آنچه که ما داریم، چه معنایی دارد."

ما نمی توانیم مناطق دموکرات مانند منطقه من را از دست بدهیم، به ویژه به این دلیل که مجلس نمایندگان تنها مانع باقی مانده در مورد رئیس جمهور بالقوه ترامپ خواهد بود.

• کمپین انتخاباتی هاردر بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد. ...



🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7