۱۴۰۳ تیر ۲۱, پنجشنبه

پزشکیان را زمین نزنید خودش زمین می‌خورد!


رسانه‌های حکومتی تلاش می‌کنند شکست در انتخابات نمایشی به دلیل تحریم مردم و بیرون کشیدن پزشکیان را با جو سازی یک پیروزی نشان دهند. درحالیکه تنها در دور دوم ۹درصد واجدین شرایط رأی دادن شرکت کردند. خامنه‌ای هم تجربه دور اول این نمایش را داشت به همین دلیل درشروع دور دوم وارد صحنه شد و گفت «کار را تمام کنید». بیرون آمدن پزشکیان از صندوق رأی به هر نحوی نشان از ضعف و استیصال حاکمیت خامنه‌ای چه در عرصه داخلی است و چه در عرصه خارجی که با بحران های کمرشکن مواجه است. درحال حاضر رسانه‌های حکومتی که باند خاصی را طرفداری می‌کنند تلاش می‌کنند برای هم خط و نشان بکشند. اما یک واقعیت را نباید دور از ذهن نگه داشت که خانه از پای بست ویران است.

چرا مردم در انتخابات نمایشی شرکت نکردند؟

رسانه حکومتی اعتماد در تاریخ ۱۸تیر ماه ۱۴۰۳دلیل عدم مشارکت مردم را این چنین می‌نویسد: «بیشتر کسانی که رای ندادند و غالب کسانی که مردد! بودند این دغدغه را داشتند و همچنان دارند که با انتخابات جدید چیزی تغییر نمی‌کند. البته این دغدغه موهوم نیست و مثال‌های بسیار برای آن می‌آوردند و می‌شود آورد.

عدم شرکت نسبت عظیمی از مردم در انتخابات خطر کوچکی نبوده و نیست. قطعا دیگر نه کشور و نه مردم توان تحمل کشمکش‌های جناحی را ندارند و داستان‌های هزار بار تکرار شده همه را خسته کرده است».

البته مردم خیلی وقت قبل از این حکومت خسته شده‌اند و آمدن پزشکیان معجون رفع خستگی برای مردم به همراه نخواهد آورد.

جنگ بی پزشکیان و اصولگرایان

این رسانه حکومتی در رابطه با جنگ و جدال‌های باندی می‌نویسد: «جناح مقابل همواره افزون بر انتقاد و مصونیت در هرگونه حمله به دولت از ابزارهای بسیاری برای ناکام گذاشتن دولت‌های مخالف خود برخوردار بوده و هستند. این معنا کاملا روشن است و نیاز به کوچک‌ترین توضیحی ندارد. اکنون هم می‌توانیم با صراحت بگوییم که جناح مقابل اگر بخواهد می‌تواند از موفقیت دولت پزشکیان جلوگیری به عمل بیاورد».

مقصر تحریم‌ها سیاست‌های مخرب خامنه‌ای در منطقه و جهان

خامنه‌ای و باند‌های فاشیستی وابسته به او و بخصوص سپاه پاسداران در این مدت سیاست‌های ضد جامعه جهانی زیادی را در دستور کار قراردادند. مجری این سیاست‌های خانمانسوز که تنها مردم ایران فشارهایش را تحمل کردند سپاه قدس خامنه‌ای بود. جامعه جهانی نمی‌تواند نسبت به اقدامات ضد صلح و امنیت منطقه‌ای و جهانی بی‌تفاوت و بی‌واکنش باشد. به همین دلیل اقدام به تحریم‌های بخشی از نهاد‌ها و اشخاص و سیستم‌های حکومت خامنه‌ای کرد که ضرر آن متوجه مردم نشود. هدف از تحریم‌ها هم به گفته دولت‌هایی که در این موضوع دخالت داشتند نقش بازدارندگی بود.

رسانه حکومتی اعتماد با سیاه نمایی تلاش می‌کند که واقعیت را وارونه نشان دهد و می‌نویسد: «بازی تحریم‌ها به هیچ ‌وجه نباید آغاز می‌شد و دولت‌ها در هیچ شرایطی نباید اجازه این ستم بزرگ را به بیگانگان می‌دادند که متاسفانه بعضا نه‌تنها زمینه تحریم را از بین نمی‌بردند بلکه علنا استقبال نشان می‌دادند و این به تمام معنا یک فاجعه بود و خدا می‌داند کی بتوانیم کاملا از شرش خلاص بشویم!». البته این رسانه فراموش کرده که یادآوری کند وقتی بحث تحریم سپاه شد پزشکیان چگونه با پوشیدن لباس پاسداران شق و رق راه می‌رفت و پز می‌داد.

ما این عیب را کجا ببریم؟

رسانه حکومتی اعتماد در ادامه می‌نویسد: « ما این عیب را کجا ببریم که در بیرون داعیه‌های بسیار داریم ولی در درون مرتبا علاوه بر تضعیف و تخریب یکدیگر به کشتی که در آن نشسته‌ایم هم خسارت وارد می‌کنیم!؟ مخالفان دولت از همین امروز هم می‌توانند آثار عدم موفقیتش را نشان بدهند!. می‌توانند به مردم این پیام را برسانند که هیچ چیز تغییر نکرده است و انتخابات عبث بوده است.

می‌توانند براندازان را امیدوار سازنند که همچنان بر حجم تبلیغات زهرآگین‌شان اضافه کنند. می‌توانند با انواع ابزارها و ترفندها و امکانات خود، کاری کنند که کشور درجا بزند. آنان می‌توانند دولت پزشکیان را زمین بزنند».

عجز و لابه و التماس از باند‌های مخالف

ضعف و استیصال در بین حکومت‌گران هر روز بیشتر خودش را نشان می‌دهد. به قطع یقین اوضاع داخلی حکومت را به خوبی می‌بینند که درچه ورطه‌ای افتاده است. آنها خطر سقوط را حس می‌کنند. باندهای حکومتی به خوبی می‌دانند که شرایط بسیار وخیمی در جریان است. به همین خاطر با عجز و لابه و التماس می‌خواهند جلوی تنش‌ها که به جامعه سرایت خواهد کرد را بگیرند.

در این رابطه رسانه حکومتی اعتماد در انتهای مطلب خود می‌نویسد: «این دولت را زمین نزنید، غول تورم کنترل شود، تحریم‌ها برطرف شوند و از فشار طاقت‌فرسا بر مردم کم شود. آنگاه تا می‌توانیم به رویه غلط گذشته بر سر یکدیگر بکوبیم!».

آنچه پیدااست وضعیت آشفته‌ای است که هم اکنون در حکومت خامنه‌ای جریان دارد. پزشکیان هنوز به پاستور نرسیده باید کلی موانع را کنار بزند. اینکه آخرش چه خواهد شد مردم کار را یکسره خواهند کرد و ایران را از این آشفتگی نجات خواهند داد.


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7