۱۴۰۳ تیر ۱۸, دوشنبه

پولیته کامنته کاره تو-شورای ملی مقاومت ایران : خامنه ای بازنده استراتژیک این انتخابات مسخره است


           پولیته کامنته کاره تو- انتخابات نمایشی ایران: خامنه ای بازنده استراتژیک این انتخابات مسخره است

در یک اجلاس بزرگ جامعه ایرانی، خانم رجوی در مورد پزشکیان، چنین گفت: او در پاسخ به سوالی درباره سیاست‌هایش گفت: همه برنامه‌ها و سیاست‌ها را خامنه‌ای تعیین می‌کند و دور شدن از آنها خط قرمز من است. خامنه ای بازنده استراتژیک این انتخابات مسخره است. مرگ رئیسی تایید کنند تعادل جدید و گشودن فصلی جدید در حکومت ولایت فقیه بود که یادآور مرحله پایانی رژیم شاه بود. سیستم از درون سوراخ شده است و اعضای رژیم مانند گرگ به یکدیگر حمله می کنند.

مقاومت ایران، علی خامنه‌ای را بازنده استراتژیک این انتخابات مسخره می‌بیند. انتخاباتی که به وسیله ۹۱ درصد مردم ایران تحریم شده است. مرگ ابراهیم رئیسی و درهم شکستن رؤیاهای خامنه‌ای برای خالص سازی رژیم، موید تعادل جدید و گشودن فصل جدیدی در حاکمیت ولایت فقیه است.

این نشان دهنده بن بست خامنه ای و یادآور مرحله پایانی رژیم شاه است. آثار این ضربه ویرانگر به ولی فقیه از قبل ضعیف و فرسوده، پایه های نظام را متزلزل کرده است. سیستم از درون سوراخ شده است و اعضای رژیم مانند گرگ به یکدیگر حمله می کنند.

پیش از این، مقاومت ایران گفته بود که از تصمیم نهایی خامنه ای، از جمله از طریق میلیون ها رای تقلبی، برای اجازه دادن به پزشکیان برای تصدی پست ریاست جمهوری استقبال خواهد کرد.

این شقه و شکاف راه را برای قیام هموار می کند و پیوندهایی را می گسلد که رژیم را به هم چسبانده است. خانم رجوی خطاب به اجلاس بزرگ ایرانیان که پس از دور اول انتخابات ساختگی برگزار شد، یادآور شد: وقتی از پزشکیان در مورد برنامه اش سوال شد، او اعتراف کرد که تعیین کننده همه برنامه ها و سیاست ها خامنه ای است و دور شدن از آنها برای او خط قرمز است.

مقاومت ایران اعلام کرد: اگر واقعاً فریبکاری‌ها و تقلب‌های گسترده وجود نداشه باشد، اگر تاریخ مدفون اصلاحات درون رژیم دوباره احیا شده باشد، و اگر پزشکیان بر خلاف آنچه خودش اعلام کرده جزء لاینفک ولایت فقیه نیست، امروز رئیس جمهور جدید خامنه ای را می توان با اقدامات روشن و مشخص مورد آزمایش قرار داد.

همانطور که در طرح ۱۰ ماده ای خانم مریم رجوی تصریح شده است:

الغای حجاب اجباری و انحلال کلیه گشت های مسئول سرکوب زنان.

آزادی همه زندانیان سیاسی و باز شدن درب زندانها به روی هیأتهای حقیقت یاب بین المللی.

لغو مجازات اعدام و هر نوع مجازات غیرانسانی، مانند: شکنجه، شلاق، قطع عضو و در آوردن چشم؛

حذف محدودیت ها و سانسور در اینترنت؛

آزادسازی دانشگاه ها از حضور نمایندگان ولایت فقیه و عوامل بسیج، سپاه و وزارت اطلاعات؛

انحلال دادگاه های موسوم به دادگاه های انقلاب رژیم؛

تضمین حقوق کارگران، کارمندان، معلمان و مستمری بگیران با نظر آنها.

کاهش قیمت کالاهای اساسی و خدمات عمومی مانند نان، برق، گاز، بنزین، دارو و مسکن؛

انحلال شورای نگهبان؛

تجدید انتخابات مجلس بدون التزام به ولایت فقیه با تاکید بر آزادی بیان و تجمع.

۲۵ سال پیش، در تاریخ ۱۴ آوریل ۱۹۹۹، شورای ملی مقاومت ایران (NCRI) اعلام کرد:

آزمون تشخیص مراحل اصلاح طلبی از اصلاح طلبان واقعی، برگزاری انتخابات آزاد بر اساس حاکمیت مردمی است. بنابراین محمد خاتمی یا هرکسی که مدعی اصلاح طلبی است باید نفی ولایت فقیه و انتخابات آزاد را سرلوحه کار خودش قرار دهد.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران




🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7