۱۴۰۳ تیر ۱۸, دوشنبه

جنگ خبر: سخنرانی رفیق زینت میرهاشمی در تظاهرات بزرگ ایرانیان در برلین

                     جنگ خبر:  سخنرانی رفیق زینت میرهاشمی در تظاهرات بزرگ ایرانیان در برلین

متن سخنرانی :درود به شما و به همه زنان و مردان ایران زمین که برای آزادی می رزمند.  از اینجا درود می فرستم به زندانیان سیاسی که سه شنبه گذشته 22 ومین هفته اعتصاب غذای کارزار «سه شنبه های نه به اعدام» در زندانهای مختلف را ادامه دادند. درود به کُنش دلاورانه زندانیان سیاسی زن در زندان اوین که در همین روز فریاد «مرگ بر دیکتاتور» سر دادند و نمایش انتخابات را تحریم کردند. به عنوان یکی از فعالان سازمان چریکهای فدایی خلق ایران به یاران و حامیان مقاومت و همهِ آزادیخواهانی که در سراسر جهان از مبارزه مردم ایران در برابر حکومت ارتجاعی ملاها حمایت می کنند، درود می فرستم.

دوستان عزیز در سپهر سیاسی ایران، نبرد سرنوشت ساز میان اقلیتی تبهکار حاکم و اکثریت مردم به فلاکت کشیده شده در جریان است. کنشهای شجاعانه و آزادیخواهانه خانواده های دادخواه، برای تحریم نمایش انتخابات، سیمای مبارزه مردم برای سرنگونی استبداد مذهبی حاکم بر ایران را به همگان و به خصوص به مماشتگران نشان می دهد.

من به عنوان عضوی از سازمان چریکهای فدایی خلق ایران افتخار می کنم که در کنار آنان هستم و بخشی از حرفهای آنان را در این جا پوشش می دهم:

بانو گوهر عشقی گفت"«بگذارید جهانیان بدانند که پاسخ قطعی ما به جمهوری اسلامی، تنها یک جمله است: نه!»

گلرخ ایرایی، زندانی سیاسی، از زندان اوین خطاب به آنهایی که به اسم اصلاح طلب سمت رژیم ایستاده اند می نویسد: « با برنامه برای خنثی کردن مخالفان به میدان آمدید... همواره گَرد ناامیدی به جامعه پاشیده ‌اید و وجودتان فرصتی بود برای بقای بیشتر رژیم و حالا نیز به همین شعبده دلخوش هستید...»

عظمت اژدری، خواهر غنمیت اژدری، از جانباختگان حمله سپاه به هواپیمای اوکراینی، گفت: «هر رای مثل پر کردن خشاب یک تفنگ است برای کشتن یک جوان. هر رای مثل بالا بردن یک باتون است برای کوبیدن بر سر یک دختر. از نظر من کسی که رای می‌دهد در کشته شدن خواهر من و تمام جنایت‌های دیگر شریک است.»

نسیم باقری مادر جاوید نام امیر علی موسی کاظمی، از شهیدان قیام 1401 نوشت: «برای رای دادن، جوهر لازم نیست.. انگشت توی خون ما بزن!»

فاطمه حیدری، خواهر جواد حیدری، از شهیدان خیزش انقلابی ۱۴۰۱ نوشت: «امروز ما در ایران تنها دو دسته داریم، آنها که با جمهوری‌اسلامی‌ هستند و آن‌هایی که از مردمند. دسته‌ سومی وجود ندارد. و آنهایی که سرشان را بالا گرفته و بدون لکنت از رای دادن صحبت می‌کنند، پادوهای حقیر جمهوری‌اسلامی، شریک دزد، همدست قاتل و عامل جنایت هستند.»

نسرین شاکرمی، مادر دادخواه زنده یاد نیکا شاکرمی، گفت: «شرکت در انتخابات جمهوری اسلامی به معنی «شراکت در قتل و کشتار و تجاوز به انسان‌های بی‌گناه» و «شکنجه و کور کردن و زندانی کردن بیگناهان» است و مشارکت در «گسترش فقر و فساد و فحشا و آواره کردن مردم» به شمار می‌آید.»

فواد چوبین، دایی زنده یاد آرتین رحمانی، از شهیدان خیزش انقلابی نوشت: «تنها رای ما سرنگونی شماست، دیگه اسلحه ‌تون با رای مردم پُر نمیشه.»

زندانی سیاسی، سعید ماسوری، در مورد تحریم نمایش انتخاباتی گفت: «به هیچ‌وجه انفعال سیاسی نیست بلکه کنشی است کاملاً فعالانه و اکتیو و ثانیا به‌قول آن مادر قهرمانمان، تحریم این نمایش به ‌دلیل نیاز ندارد و تنها ذره ‌یی شرافت می ‌خواهد.»

جمعی از مادران دادخواە و عدالت خواه در کردستان سیرک نمایشی انتخابات را تحریم کرده و اعلام کردند: «ما رژیم حاکم بر ایران را به طور کلی محکوم می کنیم و در هیچ به اصطلاح انتخابات نمایشی شرکت نخواهیم کرد... شما بی رحم ترین حاکمان سده های تاریخ هستید.»

اجازه دهید دو کُنش از جانب فعالان جنبس «نان کار آزادی» را هم بیان کنم.

یلدا معیری، زندانی سابق و عکاس سرشناس، نوشت: «تمام کسانی که دارید رأی جمع می ‌کنید... به اندازه تک‌ تک ثانیه ‌هایی که تو انفرادی دو الف آرزوی مرگ داشتم، ازتون متنفرم.»

شورای هماهنگی تشکل‌های صنفی فرهنگیان ایران اعلام کرد: «انتخابات در این ساختار موضوعیتی ندارد... ما سواستفاده از مطالبات صنفی برای گرم کردن تنور انتخابات را به شدت محکوم می ‌کنیم.»

در این نبرد به درستی هماوردی بین تاریکی و روشنایی، استبداد و آزادی و جهل و علم است. دیکتاتوری حاکم می خواهد امید برای تغییر و تحقق رویاهای انسانی را خفه کند و ما همراه بیشماران مردم ایران بیش از هر هنگام به سرنگونی دیکتاتوری ولایت فقیه امیدواریم و امید پیروز میدان خواهد بود.  سپاس که به من گوش کردید.



🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7