۱۴۰۳ تیر ۳۱, یکشنبه

دونالد ترامپ دریک گفتگوی تلفنی به زلنسکی وعده داد که به جنگ اوکراین پایان خواهد داد


                        دونالد ترامپ به زلنسکی وعده داد که به جنگ اوکراین پایان خواهد داد

ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین اعلام کرد که دونالد ترامپ نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، روز جمعه ۱۹ ژوئیه (٢۹ تیر)، در جریان یک گفتگوی تلفنی به وی وعده داده است که در صورت بازگشت به کاخ سفید، به جنگ اوکراین پایان خواهد داد.ولودیمیر زلنسکی رئیس‌جمهوری اوکراین، در نخستین ساعات روز شنبه ۲۰ ژوئیه (۳۰ تیر)، در حساب کاربری خود در شبکۀ اجتماعی ایکس نوشت که در جریان  گفتگوی تلفنی اخیر خود با دونالد ترامپ نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، «سوءقصد تکان‌دهنده علیه او در پنسیلوانیا را محکوم کرده و برای وی آرزوی قدرت و امنیت مطلق کرده است».

ولودیمیر زلنسکی در ادامه افزود که در گفتگو با دونالد ترامپ، بر ضرورت «حمایت حیاتی دو حزب اصلی و دو مجلس کنگرۀ آمریکا برای حفاظت از آزادی و استقلال اوکراین» تأکید کرده است.

رئیس جمهوری اوکراین همچنین اعلام کرد که با دونالد ترامپ رئیس جمهوری پیشین آمریکا، برای یک «دیدار حضوری به هدف مذاکره پیرامون اقداماتی که می‌تواند به برقراری صلح پایدار و منصفانه منجر شود»، توافق کرده‌اند.

ولودیمر زلنسکی در ادامۀ توییت خود نوشت که «اوکراین همواره از ایالات متحده آمریکا به خاطر کمک به تقویت قابلیت دفاعی این کشور برای مقاومت در برابر روسیه، قدردانی می‌کند؛ حملات روسیه به شهرها و روستاهای ما هر روز ادامه دارد».


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7