۱۴۰۳ تیر ۱۶, شنبه

خامنه ای دراوج استیصال وافلاس از طرح خالص سازی عقب نشینی کرد و سگ زرد را برگزید!


در پایان نمایش انتخابات رژیم اعلام شد که پزشکیان از صندوق بیرون آمده است. به این ترتیب خامنه ای در نمایش تقابل بین سگ زرد و شغال ، به پزشکیان تن داد. در یک رقم سازی نجومی و دروغگویی آشکار وزارت کشور رژٰیم میزان مشارکت را بیش از ۴۹درصد اعلام کرد. درحالی که به گفته مقاومت ایران این دور از نمایش با تحریم گسترده‌تر مواجه شد و حداکثر مشارکت ۹ درصد بوده است.

براساس اعلام وزارت کشور رژیم با پایان شمارش آرای اکثریت صندوق‌های رای، مسعود پزشکیان پیروز چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری معرفی شد.

بر اساس اعلام وزارت کشور، در دور دوم مسعود پزشکیان توانست با کسب ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۱۵۷ رای و در رقابت با سعید جلیلی کرسی ریاست جمهوری ایران را برای دست کم دوره‌ای چهار ساله از آن خود کند.

طبق این گزارش، سعید جلیلی نیز ۱۳ میلیون و ۵۳۸ هزار و ۱۷۹ رای کسب کرده است.

به ادعای وزارت کشور ایران، در دور دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری ایران ۳۰ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۱۵۷ نفر شرکت کردند.

خامنه ای بازنده بزرگ

محسن اسلامی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور میزان مشارکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری را ۴۹.۸ درصد اعلام کرد.

دور دوم انتخابات ریاست جمهوری ایران جمعه ۱۵ تیرماه، پس از مرگ ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران، به شکل زود هنگام برگزارشد. انتخاباتی که دور نخست آن، یک هفته پیشتر، حضور کم‌سابقه مردم را تجربه کرد و دور دوم آن نیز بنا بر گزارش‌ها و تصاویر با مشارکت پایین مردم به پایان رسید.

گزارشهای مردمی از سراسر کشور حاکی از خلوت بودن اکثر صندوقهای رای بوده اما خامنه ای برای جبران شکستهایش مجبور به رقم سازی نجومی شد.

این درحالی است که مقاومت ایران حداکثر مشارکت در دور دوم انتخابات را ۹ درصد اعلام کرد. دراطلاعیه مقاومت ایران آمده است: حداکثر مشارکت در دور دوم انتخابات قلابی حدود ۹درصد دارندگان حق رأی است و ۹۱درصد مردم ایران انتخابات ریاست‌جمهوری دیکتاتوری ولایت فقیه را تحریم کردند. وزارت کشور رژیم آمار دارندگان حق رأی را در روز ۸تیر ۱۴۰۳ در مجموع ۶۱میلیون و ۴۵۲هزار و ۳۲۱نفر اعلام کرد. مقاومت ایران این آمار را براساس مانیتور مستمر و بلاوقفه بیش از ۲۰۰۰ شعبه در سراسر کشور اعلام کرده است.


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7