۱۴۰۳ تیر ۱۶, شنبه

اولین موضع گیری خامنه ای بعد از شکست بزرگ در انتخابات - خامنه ای با سیلی دجالیت صورتش را سرخ نگه می دارد


اولین موضع گیری خامنه ای بعد از شکست بزرگ در انتخابات  - خامنه ای با سیلی دجالیت صورتش را سرخ نگه می دارد

خامنه ای در نخستین موضع گیری بعد از نمایش انتخابات در مواجهه با دو شکست سنگین تلاش کرد صورتش را با سیلی دجالیت سرخ نگه دارد. خامنه ای که در دور دوم انتخابات با تحریم گسترده و سنگین از سوی اکثریت عظیم مردم مواجه شد و از طرفی به دلیل ضعف در تعادل قوا نتوانست کاندیدای مورد نظرش را از صندوق بیرون بیاورد، در یک پیام کوتاه تلاش کرد خود را سرپا جلوه بدهد.

خامنه ‌ای در ابتدا با دجالیت نوشت: خدای عزیز و رحیم را سپاس که با اراده و توفیق او ملت بزرگ ایران توانست پس از مصیبت سنگین فقدان رئیس جمهور شهید، در مدت کوتاه قانونی، صحنه‌ی انتخابات ریاست جمهوری را سامان دهد و در دو جمعه‌ی پیاپی، انتخاباتی آزاد و شفاف برگزار کند و از میان چند نامزد، با اکثریت آراء رئیس جمهور کشور را برگزیند.

۵۵میلیون شرکت کننده!

بعد از این  دلداری دادن به خود خامنه ای سپس در یک اقدام نامعقول به جمع زدن آرای ادعایی مرحله اول و دوم پرداخت و نوشت:

مسئولان محترم برگزاری انتخابات، با شتاب لازم و امانت کامل، وظائف خود را انجام دادند، و مردم عزیز، با احساس مسئولیت به میدان آمدند و صحنه‌ئی گرم و پرشور آفریدند و صندوقهای انتخاباتی را در دو مرحله با بیش از ۵۵ میلیون! رأی انباشتند.

به این ترتیب خامنه ای که مثل همه دیکتاتورهای تاریخ با مفاهیم و عددهای بزرگ و چند برابر شده و غلو شده احساس نزدیکی می کند به جای اینکه بگوید فقط ۵.۵میلون در نمایش انتخابات مرحله دوم شرکت کردند یک عدد ده برابر شده را پیش بسیجی‌های نفهم می گذارد. عدد ۵۵جمع جبری دو عدد ۳۰میلیون ادعایی مرحله دوم و ۲۴میلیون ادعایی مرحله اول است. یعنی خامنه ای با این بازی با اعداد تلاش دارد شکست خود درتحریم شدن انتخابات و سر بر آوردن باند رقیب را به روی مبارکش نیاورد.

خامنه ای  د راین رابطه می‌گوید:

«این حرکت بزرگ در رویاروئی با غوغای دست‌سازِ تحریم انتخابات، که دشمنان ملت ایران برای القای ناامیدی و بُن‌بست به راه انداخته بودند، کاری درخشان و فراموش نشدنی است و همه‌ی نامزدهای محترم و همه‌ی کسانی که برای پیروزیِ هر یک از آنان، هفته‌ها تلاش شبانه‌روزی کردند در افتخار و ثواب آن شریکند.»

باخت استراتژیک و تقلا برای بقا

پس خامنه  ای به روشنی هدفش از به بازی گرفتن باند تحقیر شده اصلاحاتی  و اعلام ارقام نجومی نتیجه انتخابات را لو می دهد. همه این اقدامات تلاشی برای مقابله با تحریم انتخابات توسط مردم و آشکار شدن بن بست حکومت بوده است.

او بلافاصله در هراس از شقه  وشکافی در راس حکومت به همه یاد آور می‌شود که: شایسته است رفتارهای رقابتی دوران انتخابات به هنجارهای رفاقتی تبدیل شود و هر کس در حدّ توان خود برای آبادانی مادی و معنوی کشور تلاش کند.

اما اصلی ترین نکته ای که خامنه ای در این پیام بر آن انگشت گذاشت آن بود که:

«به جناب آقای دکتر پزشکیان رئیس جمهور منتخب نیز توصیه میکنم با توکل به خداوند رحمان به افقهای بلند و روشن چشم بدوزند و در ادامه‌ی راه شهید رئیسی از ظرفیتهای فراوان کشور بویژه منابع انسانیِ جوان و انقلابی و مؤمن، برای آسایش مردم و پیشرفت کشور بیشترین بهره را ببرند.»

پس شرح وظایف پزشکیان را به او یاد آور شده است:

۱.ادامه راه رییسی: یعنی سیاست انقباض؛ افزایش سرکوب در داخل و گسترش دیوانه وار تروریسم در خارج!

۲.استفاده از منابع انسانی انقلابی و مومن؛ این مکمل حرف پیشین خامنه ای است که گفته بود اگر کسی ذره ای زاویه با انقلاب داشته باشد شایسته به کار گرفتن نیست. یعنی پیشاپیش به پزشکیان یادآور شد که میدان مانورت میدان محدودی است و این من هستم که تعیین کننده‌ام.

قطعا خامنه در روزهای آینده این دستوراتش را تکمیل خواهد کرد. اما در هرحال بازنده استراتریک این نمایش  انتخابات خامنه ای بود همان طور که در قضیه مرگ رییسی هم او بود که ضربه کمرشکن استراتژیک دریافت کرد.


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7