۱۴۰۳ مهر ۳۰, دوشنبه

محمد منظرپور خبرنگار صادراتی بخارج ، توسط بیت خامنه ای از طریق اطلاعات بد نام برای شیطان سازی ووارونه گویی علیه مجاهدین

 محمد منظرپور  خبرنگار صادراتی  بخارج ،  توسط بیت خامنه ای از طریق  اطلاعات بد نام برای شیطان سازی ووارونه گویی علیه مجاهدین 

همزمان با سفر رئیس جمهور خامنه ای به سازمان ملل، شاهد تظاهراتی باشکوه با حضور اشرف نشانهای پرشور و ایرانیان آزاده در نیویورک بودیم. و وقتی خبرگزاریهای بین‌المللی به آن انعکاس دادند، یک خبرنگار فارسی زبان! با غیظ نسبت به پخش فوتیج ۱۲دقیقه ای از تظاهرات مجاهدین سوز و گداز می کند.   منظرپور: رویترز از ضاحیه دو و نیم دقیقه نشون میده از حیفا حادثه مهم نیم دقیقه، اما از تظاهرات مجاهدین در واشنگتن ۱۲ دقیقه فوتیج میده!!!!

محمد منظرپور کیست؟‌ رزومه او چیست؟ به چه دلیلی نسبت به انعکاس تظاهرات  ایرانیان آزاده علیه سفر پزشکیان رئیس جمهوری خامنه ای چنین واکنشی دارد؟ چه خطی را دنبال می‌کند و مبلغ چه کسی است؟‌ ‌

محمد منظرپور، فعالیت مطبوعاتی خود را از سال ۱۳۷۲ در هفته نامه پیک آزادی آغاز کرد و پیش از پیوستن به بی بی سی فارسی در سال ۲۰۰۲، دبیر سرویس اقتصادی روزنامه حکومتی تهران تایمز بود.

او به خارج از کشور صادر شده تا این پیام را در گوش مخاطبین القاء کند:‌

من محمد منظرپور هستم … من وجدانا دارم به این نتیجه رسیدم که اجماع جهانی‌ای وجود داره که نمی‌خواد در ایران تغییری صورت بگیره

بحث تشکیل آلترناتیو بویژه در خارج کشور یک خیال خامی بیش نیست. خارج کشور مرجعیتی ندارد …. اپوزیسیون نه در ایجاد بحران برای رژیم و نه در مدیریت بحران علیه رژیم کوچکترین نقشی نداشته، نقشی که داشته نقش مخرب بوده… … این طوری نیست که نظام قطعاً دارد به سمت سرنگونی قطعی پیش میره، …… گزینه هایی داره که میتونه این را ازش پرهیز بکند …… ما جمهوری اسلامی را براندازی نخواهیم کرد، و در بهترین حالت جمهوری اسلامی را استحاله خواهیم کرد. (میهن تی‌وی تلویزیون خارج کشوری وزارت اطلاعات – ۳ دی۱۴۰۲)

نسخه ای هم که به جامعه ایران و هر کس که مسائل ایران را دنبال می‌کند به شرح زیر است:

محمد منظرپور: من اصلا مخالف آلترناتیو سازی هستم…. بله در داخل هم ظرفیت آلترناتیو سازی وجود ندارد ، اگر شما میخواهید عبور کنید کسی مانع شما نشده، عبور بکنید ما استقبال میکنیم، ولی امکان پذیر نیست.

مرز بین استحاله و اصلاحات هم مرز یک حرکت حزبی است واجد منافع اقتصادی است و……… جمهوری اسلامی مقدار زیادی استحاله شده از روز اول ، و این روند استحاله اش ادامه داره…

متوجه شدید! رژیم ولایت فقیه استحاله شده و مسیر استحاله را طی می‌کند!

راه نجاتی نیست و همه چیز در دایره تنگ و بسته باندهای همین رژیم خلاصه می‌شود.

راستی ما با یک خبرنگار مواجهیم یا با یک مأمور اطلاعاتی؟!‌

آخوند فلاحیان، وزیر اطلاعات اسبق رژیم – در مصاحبه با حسین دهباشی -پاسخ سؤال ما را میدهد:‌ وزارت اطلاعات از همه اقشار نفر می‌گیره از بین خود شما خبرنگارها هم میگیره!

و البته شاه هم از همین شیوه برای پیشبرد مقاصدش استفاده می کرد:

دژخیم ثابتی خطاب به مسعود بهنود: ما در بین تمامی اقشار مامور و مخبر داریم از جمله در بین همکاران خود شما آقایون خبرنگارها!

این ماموران رژیم را چگونه می‌شود شناخت؟ چه ویژگی‌ای دارند؟

چندی قبل اسنادی سایت آمریکایی سمافور اسنادی را فاش کرد که نشان می‌داد بسیاری دولت‌ها و ارگان‌های بین‌المللی به متخصصین باصطلاح مستقلی اتکا دارند که تنگاتنگ با رژیم ایران کار می‌کنند. این کارشناس‌ها و متخصصان دو هدف را دنبال کنند:

اول- دیکتاتوری دینی در طول زمان معتدل می‌شود. این سرابی است که رژیم، سیاست اروپا و آمریکا را سال‌ها با آن به گروگان گرفته

دوم-رژیم ایران، آلترناتیو معتبری ندارد

همان کدهای آشنایی که در حرفهای منظرپور و امثالهم هست.

اما وقتی مقاومتی هست که در داخل میهن  با کانون‌های شورشی‌اش و در خارج کشور هم با تظاهرات و با کسب حمایت از پارلمان‌ها و نهادهای مردمی، عرصه را بر دیکتاتوری حاکم بر میهن تنگ کرده، و تمامی راه ها برای سازش و تسلیم به وضع موجود را بسته است تا جایی که مزدور خبرنگاران اعزامی رژیم هم به این موضوع اعتراف میکنند و راهی بجز  شیطان سازی و تخطئه آلترناتیو ندارند.

محمد منظرپور: روز پنجشنبه چهارم مرداد کنفرانسی توسط سازمان مجاهدین خلق در مجلس سنای آمریکا .. برگزار شد. …. جناب آقای دکتر سهیمی چرا این مجموعه فراجناحی، دوحزبی که شامل دموکرات و جمهوری‌خواه می‌شه … سرمایه‌گذاری کردند نه الان ها، سال‌هاست، ، روی سازمانی که در ایران خب مرتکب جنایات زیادی شده، مرتکب به خیانت ملی شده، منفور هستش… ؟ (۶ مرداد ۱۴۰۳)

کلیپ پرونده درباره این مامور صادراتی  اطلاعات 


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7سخن رو‍