۱۴۰۳ مهر ۱۴, شنبه

سایت ایلاف (لندن)- دکتر عید النعیمات / نماینده پارلمان اردن: ایران متحدان خود «نیابتی » را رها میکند


        سایت ایلاف (لندن)- دکتر عید النعیمات  نماینده پارلمان اردن: ایران متحدان خود «نیابتی » را رها میکند

سابقه‌ای طولانی از بی عدالتی، سردرگمی سیاسی، نفرت و خصومت با اشکال و پیامدهای آن از ابتدای به قدرت رسیدن رژیم آخوندی در ایران نمایان شده است تا خلاء سیاسی و راهبردی که به منافع آسیب قدرتهای بزرگ پس از وقوع انقلاب ملی بهمن 1357 و سرنگونی رژیم طاغوتی موجود در ایران به دست مردم و نیروهای ملی وارد کند، وجود نداشته باشد.

کاملاً واضح به نظر می رسید که رژیم آخوندها به بهای منافع ملی و منطقه ای، مناسب ترین آلترناتیو برای منافع غرب بود، در نتیجه عملکرد این رژیم به وضوح توسعه طلبانه بود و تقریباً ثبات کل منطقه را از بین برد -جنگ هشت ساله در دهه 1980 مانع از گسترش رژیم آخوندی در منطقه شد، اما نقشه های آخوندها نسبت به منطقه پایان نیافته است و آنها با ایجاد هرج و مرج در بین آن به تلاش خود برای تخریب آن ادامه می دهند.

آنچه در عراق، سوریه، لبنان، یمن، غزه و آنچه امروز در لبنان می گذرد، علاوه بر تبلیغ و قاچاق مواد مخدر و سلاح از طریق شبه نظامیان وفادار، بهترین گواه بر نیات رژیم ایران است.

چگونه انسان می تواند از کسانی که اعتقادات و ارزش ها برایشان راهنما یا بازدارنده نیست، انتظار خیر داشته باشد. و از اینجا روابط بی انضباط و غیرشفاف منافعی آغاز می شود که بر اساس ارزش های اخلاقی اداره نمی شود و به نظر می رسد که رابطه سرباز و فرمانده هرگز شاهد یک اتحاد متوازن و منظم نبوده است. که این همان چیزی است که بین آخوندهای ایران و نیروهای مقاومت اعم از سنی و شیعه و دیگرانی که زیر چتر ولایت فقیه در ایران فعالیت می کردند، اتفاق افتاده و می افتد.

غزه را به جهنم انداختند و بدون تکیه گاه رها کردند و در عسلی که ادعای هدیه به فلسطین را داشتند زهر ریختند و در نتیجه صفوف را شکافند و غزه را از بین بردند و به دلایل مختلف توانمندی جایگاه دشمن را مستحکم کردند. و کرانه باختری را در دست شیطان قرار دادند و موقعیت سیاسی فلسطین را در موقعیت بدی ناگزیر قرار دادند، که دشمن شاد کن بود، زیرا آنها نه فلسطین را آزاد کردند و نه قدس را فتح کردند در حالی که بر اراضی سوریه و لبنان نزدیک به بیت المقدس ایستاده بودند. خطوط پشتیبان آنها در تمام اراضی عراق کاملاً مجهز و تجهیز شده بود و ، آنها به جای آزادسازی فلسطین، چهار کشور عربی را اشغال کردند.

چگونه به رژیم آخوندی در ایران اعتماد کردید که «شهروند ایرانی» را در رویکرد و محاسبات خود به عنوان یک ارزش برتر قائل نیست

و چگونه به کسی که به نام دین ادعاها می کرد و کسانی را که میگفت خانواده و تابعین او را در عراق و لبنان و مناطق دیگر هستند، قربانی کرد، اعتماد میکنی؟

مخفیانه جرقه نزاع و جنگ زدند و منکر آن شدند، سپس ادعای پیروزی و افتخار کردند و غزه را به جهنم هل دادند و آن را ترک کردند و گفتند: فلسطینیان مردمی هستند که به مرگ عادت کرده اند... یعنی: مثل آن کسی که می گوید هر که می میرد بمیرد و هر که هلاک می شود بشود و افتخار از آن ماست؛ و ما تا آخرین جنگنده عراقی و سوری و لبنانی و افغانی مدیریت خواهیم کرد

برخی‌ها از وقایع تاریخ، از ترور عباس الموسوی، دبیرکل سابق حزب الله لبنان، از ترور عماد مغنیه در سوریه، ترور قاسم سلیمانی و کسانی که با او در عراق بودند درس نگرفته اند و برخی دیگر نخواهند آموخت. ترور فؤاد شکر در لبنان، و ترور عجیب، مشکوک و جنجالی اسماعیل هنیه در خانه خود آخوندهای ایران، سپس کشتن رهبران حزب الله و دبیرکل آن، حسن نصرالله، و هر بار. تهدید می کنند و هر بار اسرائیل ثمره تهدید ایران را درو می کند

به نظر می رسد که رژیم آخوندها قربانی های سوخته از متحدان خود را بهای ناچیزی تقدیم می‌کند تا هزینه ورود به باشگاه هسته ای، حفظ رژیم در قدرت و چشم پوشی از تخلفات آن در داخل و خارج باشد

تعجب نکنید اگر ایران (ایران آخوندها) متحدان خود را رها کرد و آنچه پنهان‌تر است بزرگتر است.

.مردم منطقه که از بدو تأسیس این رژیم گرفتار آتش این رژیم شده اند، امروز باید از حوادث تاریخ درس بگیرند و یقین داشته باشند که نجات و رستگاری آنها جز با حمایت و حمایت از خواسته های مردم ایران و مقاومت ایران برای تغییر رژیم و تثبیت اقتدار آلترناتیو دموکراتیک، نخواهد بود. در غیر این صورت، هیچ راه حلی وجود ندارد.

دکتر عید النعیمات / نماینده پارلمان اردن



🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7سخن رو‍