۱۳۹۵ بهمن ۶, چهارشنبه

حمله وحشیانه مأموران دادستانی تهران به منزل جعفر عظیم زاده



حمله وحشیانه مأموران دادستانی تهران به منزل جعفر عظیم زاده


بنا‌ به گزارشهای دریافتی ظهر روز سه‌شنبه ۵بهمن ۹۵ سه تن از مأموران دادستانی رژیم در تهران به منزل زندانی سیاسی سابق جعفر عظیم‌زاده عضو هیأت مدیره اتحادیه آزاد کارگران ایران یورش بردند تا وی را دستگیر کنند.
بنا‌ به این گزارش مأموران دادستانی به ‌محض باز کردن درب منزل توسط فرزند نوجوانش، به داخل خانه ریختند و حکم دستگیری او را به همسرش نشان دادند و با ادعای این‌که رد گوشی جعفر را زده‌اند اصرار داشتند که وی در منزل است و به همین دلیل همه جای خانه و انباری آن را با دقت بازرسی کرده و به‌مدت یک ساعت در منزل وی ماندند. همچنین یکی از این مأموران در اقدامی غیرقانونی در بیرون از منزل، فرزند بزرگ جعفر را تهدید کرده و گفته است کاری خواهیم کرد تا زندان پدرت هیچ‌وقت تمام نشود.
جعفر عظیم‌زاده که به‌دنبال یک اعتصاب‌غذای ۶۳روزه از روز دهم تیر ماه سال جاری در بیرون از زندان به‌سر می‌برد در اواخر فروردین‌ماه سال جاری همراه با اسماعیل عبدی طی بیانیه‌یی از داخل زندان خواهان برداشته شدن اتهامات امنیتی از پرونده‌های فعالان صنفی و مدنی شده بود. این دو مشترکاً از روز دهم اردیبهشت ماه دست به اعتصاب‌غذا زدند و نهایتاً هر دو نفر موقتاً آزاد شدند. اما قوه ‌قضاییه رژیم، اسماعیل عبدی را روز نوزدهم آبانماه در منزلش بازداشت و روانه زندان کرد و از یک‌ماه پیش تلاشهای زیادی را بکار بست تا جعفر عظیم‌زاده خود را به زندان معرفی کند. اما وی با تأکید بر تحقق خواست خود مبنی بر برداشته شدن اتهامات امینتی از پرونده‌های فعالان صنفی، حاضر به معرفی خود به زندان نشده و اعلام کرده است در تداوم مبارزه برای پایان دادن به امنیتی کردن فعالیتهای صنفی با پای خود به زندان نخواهد رفت و چنان‌چه مورد بازداشت واقع شود به مبارزه‌اش از درون زندان برای تحقق خواستهایش ادامه خواهد داد.