۱۳۹۵ اسفند ۲۱, شنبه

سندی دیگر از مداخلات تروریستی رژیم ولایت فقیه در کشورهای منطقه



سخنگوی النجباء عراق در نشست خبری در تهران مطرح کرد «سپاه آزادسازی جولان» را تشکیل داده‌ایم
 قسمتي از مصاحبه مفصل «سید الهاشم الموسوی»، سخنگوی رسمی جنبش النجباء عراق در نشست خبری در تهران كه چهارشنبه (امروز) با حضور اصحاب رسانه در محل خبرگزاری تسنیم برگزار شده است .....  





الموسوی با بیان اینکه رویای امپراتوری عثمانی در سوریه از هم پاشید گفت: ما از سوریه خارج نمی‌شویم مگر تا آخرین تروریست خارج شود. ما به خاطر طوایف و مذاهب مختلف در سوریه می‌جنگیم و به هیچ عنوان تغییر جمعیتی را دنبال نمی‌کنیم. بعد از پیروزی‌های اخیر، «سپاه آزادسازی جولان» را تشکیل داده‌ایم. این سپاه آموزش دیده است و نقشه‌های دقیقی دارد. اگر حکومت سوریه درخواست کند ما آماده ایم که با هم‌پیمانان‌مان در آزاد‌سازی جولان وارد شویم.این فرمانده برجسته گفت: اجازه نمی‌دهیم کشورهای عربی و اسلامی در منطقه تبدیل به کشورهای کوچکتر از محیط اسراییل شوند.سخنگوی رسمی نُجَباء ادامه داد: «سپاهِ جولان متشکل از نیروهای ویژه، آموزش دیده و مجهز است که تا به امروز در جنگ‌ها وارد نشده‌اند مگر پایان دادن به جنگ در منطقه‌ای، به همین دلیل حضور سپاهِ جولان در آن منطقه منوط به اجازه دولت سوریه است».
....وی در خصوص حضور نیروهای نظامی ترکیه در «بعشیقه» عراق گفت: در پارلمان عراق حضور نیروهای ترکیه را اشغالگری خوانده‌اند. ما همه فشارهای سیاسی را برای عقب‌نشینی ترکیه به کار گرفته‌ایم و اگر این فشارها به نتیجه نرسد به اقدام نظامی متوسل میشویم. ترکیه به بهانه جنگ طایفی مانع حضور نیروهای حشد الشعبی در تلعفر می‌شد. الموسوی با بیان اینکه آمریکا به دنبال انتصاب یک حاکم غیر نظامی برای موصل است، گفت: این موضوع از سوی حکومت عراق رد شده است. یک گروه دیگر به نام نیروهای نینوا وجود دارد که به دنبال سیادت بر این منطقه هستند که ما اجازه چنین کاری را به انها نمی‌دهیم.سخنگوی نُجَباء در خصوص تشکیل سپاه جولان گفت: ما یکی از نیروهایی هستیم که در الحشد الشعبی حضور داریم و پیش از آن نیز از نیروهای مقاومت بوده‌ایم و تا زمانیکه در منطقه تهدید باشد، سلاح را زمین نخواهیم گذاشت.این فرمانده برجسته عراقی در خصوص درگیری‌های گروه‌های کُردی در سنجار گفت: اردوغان، مسعود بارزانی را فریب داد ولی رؤیای ترکیه در مرزهای سنجار دفن شد. امروز در سنجار و پیش از آن در کوبانی؛ بارزانی بدون اجازه از دولت مرکزی اقدام به مقابله کرد تا قهرمان کردها شود ولی احزاب کرد حضور این دیکتاتور را نمی‌خواهند. ترک‌ها و آمریکایی‌ها قصد دارند که این درگیری‌ها بین کردها باقی بماند.
لینک :