۱۳۹۵ اسفند ۲۳, دوشنبه

کلیپ میان پرده آرزوهای رویا دختر 9ساله


              کلیپ میان پرده آرزوهای رویا دختر 9ساله آرزوهای رویا دختر  کوچک و9ساله  حتما  بخوانید وشما قضاوت کنید !!
شاید حرفهای مرا وآرزوهای مرا بشنوید باورتان نشه وخیال کنید یا من خیلی کودکم ونمی فهمم ویا بیمار وقاطی!! اما نه باورکنید هم خوب می فهمم وهم سالم سالم هستم وخیلی هم سرحال وبا نشاط اما چیز هایی می بینم که همین چیزها آدم را هم کودک نگهمیداره وهم بیمار میکنه  یعنی سالم ترین وبا نشاط ترین آدم هم این صحنه هارا که هرروز در حکومت آخوند ها که  فراوان اتفاق می افته  وهمه در مدرسه ودانشگاه وکوچه وخیابان که می بینند ، هرکسی را بیمار وغیر نرمال میکند حالا براتون  تعریف میکنم بعد خودتان قضاوت کنید که اتفاقا من خوب هم می فهمم من یک دختر 9 ساله ام واسم من رویاست .یک روزی بزرگ میشم مثل مامان وخاله هام ..مثل همه زنهای ایران ولی شاید تعجب کنید!! ..من دوست ندارم بزرگ بشم !!...دوست دارم برای همیشه یک دختر نه ساله بمونم .!!..چون اگه بزرگ بشم اتفاقاتی که درخیابان میبینم ممکن است برای منهم بیفته ..من توی خیابونهای شهرمون زنی رو دیدم کهمامورها به او حمله کردند ..بامشت ولگد..اون رو سوار ماشین کردن وبردن ..دلیلش رو از مادرم پرسیدم گفت جرمش ..لباس پوشیدنش بود ، همینطور دو روز قبل جلو یک رستوران خانمی کمی روسری اش بالا بود که ماموران دورش کردنند وبعد از فحش وبددهنی وپرخاش با زور ومشت ولگد اورا بردند اینها تازه یک از هزار است عموهاا وخاله هایم میگویند خیلی بدتر از اینها وجود داره چند روقبل

درکرمانشاه خانم مهدیس میر قوامی که مهندس بود را اطلاعات سپاه گرفت وبعد از مدتی که آزادش کردند او بلافاصله خودکشی کرد چرا چون در دنیای مجازی همه نوشتند که پاسداران به او تجاوز کرده واو هم تعادلش را از دست داد وخودکشی کرد

ویا دوسال قبل در کردستان هم یک خانم بنام فریناز که کارمند هتل بود پاسداران قصد تجاوز به اورا داشتند که او خودش را از طبقات بالای هتل به خیابان پرت کرد وجانسپرد

ویا ریحانه جباری که یادتون هست ماموراطلاعات وشکنجه گر ولی فقیه قصد دست اندازی به اورا داشت که اوهم ماموررادر دفاع از خودش کشت وبعدهم ولی فقیه وقضات جنایتکار اورا اعدام کردند بله اینها فقط چند نمونه است هزاران ریحانه ومهدیس وفریناز را اخوندها وشکنجه گران در زندانها بعد از تجاوز وگرفتن خون شان آنها را اعدام کردند .. حالا به من حق میدهید که من همیشه رویای کوچک بمونم وبزرگ نشم !!