۱۳۹۹ شهریور ۲۵, سه‌شنبه

🌹🌹🌹 ترامپ: هر حمله ای توسط ایران علیه آمریکا با قدرت ۱۰۰۰ برابر بزرگتر مواجه خواهد شد🌹🌹🌹

 



🌹🌹🌹  ترامپ: هر حمله ای توسط ایران علیه آمریکا با قدرت ۱۰۰۰ برابر بزرگتر مواجه خواهد شد🌹🌹🌹  

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در نخستین واکنش به گزارش‌ها درباره نقشه ایران برای ترور سفیر ایالات متحده در آفریقای جنوبی گفت هر حمله‌ای توسط ایران علیه آمریکا، با حمله‌ای به قدرت هزار برابر بزرگتر علیه جمهوری اسلامی پاسخ داده می‌شود.

به گزارش صدای آمریکا، دونالد ترامپ بامداد سه‌شنبه ۲۵ شهریور در توئیتر خود نوشت: براساس گزارش‌های رسانه‌ای، ایران احتمالا در حال نقشه یک ترور یا حمله‌ دیگری علیه ایالات متحده برای تلافی کشتن [قاسم] سلیمانی رهبر تروریست است.

وی گفت: هر حمله توسط ایران، به هر شکلی، علیه ایالات متحده، با یک حمله به ایران با قدرت هزار برابر بزرگتر مواجه خواهد شد.

رئیس جمهوری آمریکا همچنین گفت که کشتن قاسم سلیمانی به خاطر برنامه او برای یک حمله در آینده، قتل نیروهای آمریکایی و رنجی که سال‌ها ایجاد کرد، انجام شد.

واکنش رئیس جمهوری آمریکا به گزارشی است که چند منبع خبری ایالات متحده از جمله فاکس‌نیوز، پولیتیکو، واشنگتن اگزمینر، و دیگران طی روزهای یکشنبه ودوشنبه، به نقل از منابع ناشناس ایالات متحده نوشتند که ایران به تلافی حمله پهپادی‌ آمریکا در اوائل سال‌ جاری میلادی که به کشته شدن قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس منتهی شد، در حال آماده شدن براى ترور لانا مارکس، سفیر ایالات متحده در آفریقای جنوبی است.

منبع:صدای آمریکا

🌳💧 #شورش زندانیان #تيك_تاك_سرنگوني  #  شهرهای شورشی❤️🌳🍒

🌳💧#مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی🌳🌹🌹🌹  

🌳💧#coronavirus #COVID2019 #IranRegimeChange🌳💧

🌳💧#انحلال_سپاه_پاسداران #ما بر اندازیم #کروناویروس #اعدام نکنید🌳💧

🍒🌳🌹 ما را در توئیتر با حساب توئیتری 7 @Bahar iran دنبال کنید❤️🌳💧