۱۳۹۹ شهریور ۲۴, دوشنبه

🌹🌹🌹در حملۀ اسرائیل ده تن از نیروهای وابسته به جمهوری اسلامی در سوریه کشته شدند🌹🌹🌹



🌹🌹🌹در حملۀ اسرائیل ده تن از نیروهای وابسته به جمهوری اسلامی در سوریه کشته شدند🌹🌹🌹

به گزارش سازمان دیده بان حقوق بشر سوریه در حملۀ امروز ارتش اسرائیل دست کم ده تن از شبه نظامیان وابسته به حکومت اسلامی ایران در سوریه که عمدتاً عراقی بودند کشته شدند. همین منبع افزوده است که این حمله در جنوب شهر بوکمال واقع در استان دیرالزور صورت گرفت که در نتیجۀ آن هشت تن از شبه نظامیان عراقی و دو سوری کشته شدند.

به گزارش رادیو فرانسه، رامی عبدالرحمن، رئیس سازمان دیده بان حقوق بشر سوریه، گفته است که در این حمله انبار مهمات و خودروهای رزمی نیز نابود شدند. نیروی هوایی ارتش اسرائیل در حمله ای مشابه در سوم سپتامبر گذشته شانزده تن از شبه نظامیان وابسته به حکومت اسلامی ایران را از بین برد.

از آغاز جنگ داخلی سوریه ارتش اسرائیل صدها بار مواضع و نیروهای جمهوری اسلامی ایران و متحد آن حزب الله لبنان را در سوریه و به منظور جلوگیری از استقرار نظامی تهران در همسایگی خود هدف بمباران های موشکی و هوایی قرار داده بی آنکه حکومت اسلامی ایران واکنشی از خود نشان بدهد.

اسرائیل که ندرتاً مسئولیت عملیات نظامی خود را برعهده می گیرد در سوم اوت گذشته گفت که به وسیلۀ جنگنده ها و هلیکوپترهای خود مواضع نظامی در جنوب سوریه را بمباران کرده است.

افزون بر این، عادی سازی مناسبات اسرائیل و کشورهای عرب همسایه ایران بر نگرانی های تهران افزوده است.

دیروز یکشنبه سیزدهم سپتامبر عادی سازی مناسبات امارات و بحرین با اسرائیل مهمترین موضوع نشست سران سه قوۀ جمهوری اسلامی ایران بود که در آن ابراهیم رئیسی و حسن روحانی نسبت به پی آمدهای امنیتی عادی شدن مناسبات کشورهای عرب منطقه با اسرائیل ابراز نگرانی کردند.

🌳💧 #شورش زندانیان #تيك_تاك_سرنگوني  #  شهرهای شورشی❤️🌳🍒

🌳💧#مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی🌳🌹🌹🌹  

🌳💧#coronavirus #COVID2019 #IranRegimeChange🌳💧

🌳💧#انحلال_سپاه_پاسداران #ما بر اندازیم #کروناویروس #اعدام نکنید🌳💧

🍒🌳🌹 ما را در توئیتر با حساب توئیتری 7 @Bahar iran دنبال کنید❤️🌳💧