۱۴۰۱ شهریور ۳۱, پنجشنبه

جوانان ایران در خیابان‌ های تسخیر شده خواهان سلاح شدند


فریاد وای به روزی که مسلح شوم خیابان‌های ایران را پر کرد  - درحالی که در گسترده‌‌ترین تظاهرات سال‌های اخیر مردم و جوانان ایران در بیش از ۱۰۰ شهر با تظاهرات سراسری خود خیابان‌ها را به تصرف در آوردند، اکنون در پایان پنجمین روز قیام سراسری جوانان فریاد می زنند که وای به روزی که مسلح شویم. 

مطالبه سلاح به عنوان آخرین راه حل رسیدن به مطالبات واقعیتی است که از قیام آبان ۹۸ به صورت مادی خود را در کف خیابان نشان داد. اکنون که جوانان با تمام شور و عشق شان برای آزادی به خیابان آمدند، تنها مانعی که جلوی خود می بینند، نیروهای تا دندان مسلح حکومت است و به طور واقعی به این نیاز رسیده‌ اند که باید در مقابل نیروهای سرکوبگر مسلح شد.

اکنون خبرهای رسیده از اکثر شهرها حاکی از آن است که نیروهای سرکوبگر دست به سلاح بردند و در برخی شهرها جوانان به شهادت رسیدند.در شهرهای کردستان این کشتار به صورت گسترده‌تری در حال اجراست. خبرهای رسیده از سقز حاکی از وقوع یک قتل عام در این شهر است.

منابع کردی  اعلام کردند که سپاه پاسداران به شکل وحشیانه به مردم و معترضان در شهر سقز حمله کرده‌اند. گفته می شود که حجم آتش در این شهر به حدی بوده است که تبادل آتش بین سپاه و ارتش به وقوع پیوست. منابع حقوق بشری کرد خواهان دخالت بین المللی برای توقف کشتار شدند.

جوانان مشهد پاسگاه احمد مشهد را تصرف کردند

در مشهد مردم و جوانان با کوکتل مولوتف به ماموران سرکوبگر حمله کردند. در پاکدشت تهران جوانان شورشی خوروهای انتظامی را به آتش کشیدند. شهر کرد و بیجار نیز به تظاهرات سراسری پیوستند. اهواز هم خوش درخشید و بهبهان به شدت با نیروهای سرکوب درگیر است.

مردم در کیش به دادسرای این شهر با سنگ حمله کردند. در پاکدشت تهران غوغاست  و شهر به یک شهر شورشی تبدیل شده است. در  ابهر مردم عکس های خمینی و خامنه‌ای را آتش زدند. در بسیاری از نقاط مشهد مردم نیروی انتظامی را به عقب راندند. مردم در مشهد به یک کلانتری حمله کردند و با تیراندازی متقابل مواجه شدند.مردم  پاسگاه احمد آباد مشهد را به تصرف خود در آوردند و خوروهای پلیس را به آتش کشیدند.

پاکدشت تهران:

تهران . تجریش

قوچان؛



# براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه 

💞  # مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 0