۱۴۰۱ شهریور ۳۱, پنجشنبه

شگردها وطرح های مزدوران اطلاعات و لباس شخصی‌های رژیم آخوندی برای سرکوب و انحراف قیام را بشناسیم

نیروهای سرکوبگر چه شگردهای جدیدی برای خاموش کردند قیام مردم بکار می‌گیرند؟ - امروز پنجشنبه ۳۱ شهریور در ششمین روز قیام و اعتراضات مردمی هستیم. شکی نیست که ابزار اصلی حکومت برای خاموش کردن قیام و خیزش عمومی مردم که در نزدیک به ۹۰ شهر و ۲۸ استان گسترش یافته است، سرکوب و به کارگیری توحش و خشونت است. اما در کنار این شیوه اصلی که همان رمز بقای ولایت فقیه است، برخی شگردها را هم برای سرکوب و یا انحراف قیام پیروزمند مردم به کار گرفته و یا درحال به کار گرفتن است.

برای فهم این روش‌ها ما برخی شیوه‌هایی که از طرف مردم و کاربران فضای مجازی اطلاع رسانی شده است در این جا به طور سرجمع می آوریم و از جوانان قیام درخواست داریم، در صورت برخورد با هر شیوه‌ی دیگری ما را در جریان بگذارند:

۱.علم کردن پدیده موهومی به نام قرآن سوزانی و یا تخریب امامزاده‌ها! با توجه به گستردگی قیام سپاه پاسداران و نیروهای اطلاعاتی برای اینکه دستاویزی برای سرکوب قیام داشته باشند در حال علم کردن این ادعا هستند که گویی جوانان قیام قرآن سوزاندند و یا به آن بی حرمتی کردند. اساسا این ادعاها کذب است و جوانان هشیار باشند اگر کسی در صدد دامن زدن به چنین جوی باشد، نفر نفوذی سپاه و بسیج بین مردم است.

۲.استفاده از آمبولانس برای جابجایی نیروهای سرکوب . این روش به سرعت توسط قیام کنندگان لو رفته و شناسایی شده است. از همین رو جوانان قیام هشیار باشند که هر آمبولانسی ضرورتا حامل بیمار نیست بلکه ممکن است در آن نیروهای سرکوب مخفی باشند. اما در عین حال هشیار باشند که برای کادرهای درمان و آمبولانس‌های بیمارستانی مزاحمتی ایجاد نشود. الان رژیم اعلام کرده که ۱۲ دستگاه آمبولانس به آتش کشیده شده و می خواهد این سوژه را علم کند که گویی جوانان نمی گذارند بیماران به بیمارستان برسد. این توطئه را با هشیاری خنثی کنید!

قیام مردمی برغم تلاش خامنه‌ای گسترش خواهد یافت!

۳.جا دادن نیروهای نفوذی در بین لیدرهای قیام تا در مواقعی که نیروهای سرکوبگر به دست جوانان می افتند با پا درمیانی آنان را آزاد کنند.  این روش در تظاهرات ۵ روز اخیر به کرات در فیلم‌ها مشاهده شده. هشیار باشید هرکسی که در وسط درگیری و یا تنبیه مزدوران دلسوزی کرد و پا درمیانی کرد از شما نیست و از نیروهای نفوذی است. این افراد نفوذی کارکردهای دیگری هم دارند؛ شعارهای انحرافی می دهند و جمعیت را گمراه می‌کنند. جمعیت را به مکان‌های باریک و بن بست سوق می دهند تا در محاصره نیروهای سرکوب قرار بگیرند.

۴.استفاده از ون‌های مسافربری برای بازداشت و جابجایی بازداشت شدگان. گفته می شود که در برخی شهرستان‌ها تاکسیرانی‌ها به رانندگان اطلاع دادند که بروند در مکان‌های خاصی مستقر شوند، تا در صورت نیاز نیروی انتظامی برای جابجایی بازداشت‌شدگان از آنان استفاده کنند. جوانان متوجه خوروهای پارک شده در نزدیکی محل‌های درگیری باشند. مشاهد شده که نیروهای سرکوب از ماشین‌های آتش نشانی هم برای جابجایی نیرو استفاده می‌کنند.

۵.تخریب اموال یا دارایی مردم. در فیلم‌‌ها به کرات مشاهده شده که نیروهای انتظامی و بسیج و یا گارد ویژه دست به تخریب اموال شخصی مردم می‌رنند تا آن را به گردن قیام کنندگان بیندازند!

۶. کشیدن چادر و روسری از سر زنان و نسبت دادن آن به قیام کنندگان. انسان در نوع پوشش خود آزاد است. هیچ کس حق ندارد که به دیگری دیکته کند که چه بپوشد. این خواسته همان شعار آزادی که داریم در خیابان سر می دهیم. نیروهای نفوذی رژیم با کشیدن چادر یا روسری زنان در صدد بدنام کردن ما هستند. آنها را رسوا کنید و از خود برانید!

۷. اتحاد و همبستگی عمومی رمز موفقیت قیام است. شعار اصلی همان مرگ بر خامنه‌ای و مرگ بر ولایت فقیه است. هرکسی که به اختلاف قومی یا مذهبی دامن می‌زند یا نادانسته در خدمت رژیم است و یا یک مزدور نفوذی است. بر اصل سرنگونی ولایت فقیه متعهد بمانیم و هدف نهایی و  غایی را بیرون کشیدن خامنه‌ای از بیت‌العنکبوت او قرار بدهیم . در این صورت چشم انداز ایران روشن خواهد بود. 



# براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه 

💞  # مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 0