۱۴۰۳ فروردین ۹, پنجشنبه

درگذشت سناتور جوزف لیبرمن، کاندیدای پیشین معاون ریاست‌جمهوری آمریکا یار دیرین مقاومت وحامی اشرفی ها

سناتور جوزف لیبرمن

   سناتور جوزف لیبرمن ، کاندیدای پیشین معاون ریاست‌جمهوری آمریکا یار دیرین مقاومت وحامی اشرفی ها 
سناتور جوزف لیبرمن، کاندیدای پیشین معاون ریاست‌جمهوری آمریکا، حامی دیرین مجاهدین و شورای ملی مقاومت ایران درگذشت. لیبرمن قاطع‌ترین سیاست را علیه فاشیسم دینی حاکم بر ایران در پیش گرفت. در سخت‌ترین شرایط به یاری مجاهدین در اشرف و لیبرتی شتافت و برای حفاظت و امنیت و انتقال آنها از عراق هر کاری توانست انجام داد.
لیبرمن و همسرش خانم هادسا لیبرمن چند بار از اشرف۳ دیدار کردند.
سناتور لیبرمن در سخنرانی خود در اشرف گفت: در نگاه به‌تاریخچه این جنبش، نکته قابل توجه این است که شما، هم با دیکتاتوری شاه جنگیدید و هم در برابر دیکتاتوری آخوندها ایستادید.
آنها که در جهان استمالت را توصیه می‌کنند، خود را گول می‌زنند، آنها اجازه می‌دهند به دام گفتگوهای احمقانه و بیهوده با آخوندها بیفتند. زمان قاطعیت و ایستادن در کنار مردم ایران فرا رسیده است.
زمان روی کار آوردن حکومتی در ایران فرا رسیده که نافی ادعاهای رهبری موروثی یا مذهبی باشد.
لیبرمن در گردهمایی سالانه مقاومت در تیرماه ۱۴۰۲ در پاریس گفت: در ایران آلترناتیوی آماده هست که توان و صلاحیت تغییر دموکراتیک در ایران را دارد. آنها کسانی هستند که علیه شاه و علیه رژیم آخوندی مبارزه کردند. در این راه بسیاری جان خودشان را فدا کردند.
سازمان مجاهدین و شورای ملی مقاومت ایران ساختار و برنامه آماده دارند. هیچ گروه دیگری برنامه‌یی به این کاملی ارائه نکرده است. نقش خانم رجوی برای زنان ایران بی‌نظیر است. زنانی که در رأس جنبش قرار دارند.
هیچ تهدیدی خطرناکتر از رژیم ایران نیست. ما یک گروه دو حزبی هستیم. ما تا زمانی که یک دولت دموکراتیک در ایران حاکم باشد در این مبارزه عقب نمی‌نشینیم.
خانم مریم رجوی فقدان سناتور لیبرمن را به همسرش هادسا و خانواده و دوستان او و مردم آمریکا تسلیت گفت و برای هادسا شکیبایی آرزو کرد.
خانم رجوی با قدردانی از حمایت‌های بی‌دریغ، مستمر و ارزشمند لیبرمن فقید از مقاومت ایران افزود: در این لحظات من و اعضای مقاومت به‌ویژه مجاهدین در اشرف۳ در غم هادسای عزیز شریک هستیم.
خانم هادسا لیبرمن در سخنرانی خود در اشرف۳ گفت مادرش از آشوویتس و پدر او از یک اردوگاه کار اجباری در آلمان نازی گریختند و در تمام عمر با ترور و مرگ و اعدام و آن چه بر سر مجاهدین آمده آشناست.


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7