۱۴۰۳ فروردین ۲۹, چهارشنبه

نامه دریافتی از امیرمهدی صمدیه درباره مامور پیشانی سیاه وزارت بدنام اطلاعات بنام سرفراز رحیمی


اخیراً یک مأمور پیشانی سیاه وزارت اطلاعات به‌نام سرفراز رحیمی در اقدام لئیمانه و در منتهای رذالت پیشگی به انتشار عکس مشترکی با من پرداخته که مربوط به زمانی است که این مزدور به استخدام وزارت و انجمن نجاست آن در آلبانی در نیامده بود. اینجانب امیرمهدی صمدیه مدت ۷سال است که در آلبانی به‌سر می‌برم و همواره مرز قاطع و روشنی با مزدوران و مستخدمین وزارت اطلاعات داشته‌ام. جهت اطلاع خوانندگان باید اشاره کنم که مدت هاست که رژیم در اینجا با بازگشایی شعبه‌ای از وزارت تحت عنوان انجمن نجات تلاش کرده است که به مزدوران آبروباخته و وارفته‌اش سر و سامان بدهد تا از طریق آنها مطامع اطلاعاتی و تروریستی خودش را علیه مجاهدین پیش ببرد.

این رژیم سفاک و خون‌ریز مدت هاست برای جلوگیری از انفجار بشکه باروت نارضایتی مردم در داخل ایران به جنگ و ماجراجویی خارجی دست‌زده است تا با قدرت‌نمایی پوشالی جلوی ریزش پاسداران و مزدورانش را در داخل و خارج بگیرد. اما امروز نگاه کنید که چطور ولایت فقیه در تله سرنگونی گیر افتاده است و در شبکه‌های اجتماعی همه دنیا اقتدار پوشالی‌اش را به سخره گرفته‌اند و به ریش ولایت فقیه می‌خندند. دیگر ضعف و ناتوانی این رژیم بر همه دنیا و منطقه آشکار شده است.

این رژیم در اینجا هم همه مزدورانش از جمله خلیل انصاریان و حمید آتابای و سرفراز رحیمی و… را مانند عروسک‌های خیمه‌شب‌بازی هر روز روانه نمایش مسخره و مضحک چندش‌آور و بی‌رمق می‌کند تا به این وسیله صورت خودش را سرخ نگه دارد. اما آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت.

من بار دیگر با برائت جستن از همه مأموران و مزدوران وزارت اطلاعات و دلقک انجمن نجاست مزدور سرفراز رحیمی، بر مرزبندیهای استوار و خلل‌ناپذیر خودم با رژیم آخوندی و مأموران اطلاعات و مزدوران و وابستگان آنها تأکید می‌کنم.

هم‌چنین من به‌عنوان هوادار سازمان مجاهدین خلق ایران هیچ آرزویی بجز سرنگونی این رژیم ددمنش آخوندی و آزادی مردم ایران از یوغ استبداد مذهبی ندارم و وظیفه خودم می‌دانم که با دفاع فعال و جدی همواره بر تیزتر کردن خط قرمز مقاومت و مردم ایران که همانا نه شاه نه شیخ استوار باشم.


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7