۱۴۰۳ اردیبهشت ۷, جمعه

آخرین تحولات جنگ در غزه - عربستان سعودی هفته آینده میزبان مذاکرات غزه با مقامات ارشد آمریکایی، انگلیسی و عرب خواهد بود- اسراییل حملات مرگباری علیه رفح انجام داد.


                    آخرین تحولات جنگ در غزه - فرانس ۲۴: اسراییل حملات مرگباری علیه رفح انجام داد

جنگ در غزه

جنگ در غزه

آخرین اخبار و تحولات جنگ در غزه و خبرهای مرتبط به آن در این صفحه درج می‌شود.

**



جوزپ بورل مسئول تهیه فهرستی از تحریم‌های جدید علیه ایران شد

وزرای خارجه اتحادیه اروپا بر سر گسترش تحریم‌ها بر صنایع پهپادی و موشکی ایران به توافق رسیدند. قرار است مسئول سیاست خارجی اتحادیه فهرستی مشخص از این تحریم‌ها آماده کند. تشدید تحریم‌ها پیامد حمله ایران به اسرائیل است.جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، امروز دوشنبه، سوم اردیبهشت، با تصمیم مشترک ۲۷ وزیر خارجه این اتحادیه مأموریت یافت تا پیشنهادات مشخصی را برای تشدید تحریم ایران تهیه و ارائه کند.

این تحریم‌ها باید ناظر بر محدودسازی تجارت با ایران باشند، به گونه‌ای که این کشور در ساخت و توسعه پهپادها و موشک‌های خود با مشکل روبه‌رو شود. علاوه بر این باید تحریم متوجه اشخاص، نهادها و شرکت‌هایی شود که در تولید پهپادها و موشک‌ها و نیز ارسال آنها برای نیروهای شبه‌نظامی متحد جمهوری اسلامی در منطقه مشارکت دارند.

**


هشدار رئیس‌جمهوری اسرائیل: ایران به زودی به سلاح اتمی می‌رسد

اسحاق هرتسوگ، رئیس‌جمهوری اسرائیل از اروپا خواست تا "تهدید ناشی از حکومت ایران را به طور کامل بشناسد". هرتسوگ ضمن هشدار درباره دسترسی قریب‌الوقوع حکومت ایران به سلاح اتمی از اروپا خواست که "بیدار شود."

رئیس‌جمهوری اسرائیل روز یکشنبه ۲۱ آوریل در گفتگو با رسانه‌های آلمانی بیلد و دی‌‌ولت، از اروپا خواست تا "تهدید ناشی از حکومت ایران را به طور کامل بشناسد". اسحاق هرتسوگ همچنین ضمن هشدار درباره دسترسی قریب‌الوقوع حکومت ایران به سلاح اتمی افزود: «اروپا باید سرانجام بیدار شود».

رئیس‌جمهوری اسرائیل، حکومت ایران را رهبر "امپراتوری شیطان" توصیف کرد و افزود که این حکومت، "تهدیدی واقعی برای ثبات در جهان" محسوب می‌شود.

**

کشتی جنگی انگلستان موشک شلیک شده حوثیها را ساقط کرد

    کشتی جنگی دیاموند
کشتی جنگی دیاموند


 🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7