۱۴۰۳ فروردین ۱۳, دوشنبه

آیا اژه ای سردژخیم قضائیه جلادان هم بوی سرنگونی را حس کرده است؟!


اژه ای معروف به شیخ گوش‌خوار  نظام درحال حاضر نقش قاضی القضات خامنه ای را برعهده دارد. آخوند اژه ای که تاکنون تلاش کرده است خود را در مورد تحولات سیاسی و جنگ و دعواهای حکومتی دور نگاه دارد، این بار پابرهنه به وسط دعوا دوید. گویی این موجود که وظیفه‌ ‌ی اصلی‌اش اعدام و شکنجه و به اسارت بردن جوانان و مردم معترض است، کمی دیرتر از دیگران متوجه وضعیت وخیم و روبه احتضار حکومت خامنه ای شده است.

محسنی اژه ای که روز جمعه ۱۰فروردین سر قبر خمینی سخن می گفت، با نگرانی گفت:

«امروز دشمنان و شیاطین برای ایجاد تفرقه، بدبینی، ناامیدی و یاس در میان مردم در حال تلاش هستند» و اضافه کرد که «شیاطین برای ایجاد تفرقه، اذهان را مشغول می‌کنند و روز به‌روز بر ذهنیت‌های منفی می‌دمند».

اژه ای که گویی همین الان متوجه وضعیت وخیم وبحرانی حکومت خامنه ای افتاده است، تلاش کرد باندهای حکومتی را نصیحت کند که دست از اختلاف بردارند:

«از سخنان لغو و شایعه‌پراکنی‌ها و تهمت‌زنی‌ها و توطئه‌چینی‌ها اجتناب و احتراز کنیم»، «ما نیامده‌ایم که به یک کرسی و مقام برسیم و دیگران را تضعیف کنیم… باید اتحاد و انسجام خود را حفظ و تقویت کنیم و اجازه ندهیم شیاطین و جواسیس در صفوف ما رخنه کنند».

محسنی اژه ای و بحران سرنگونی!

محسنی اژه که سال گذشته به دستور خامنه ای دراعدام زندانیان رکورد زد و بیش از ۸۵۰ زندانی بی گناه و یا رزمندگان آزادی را به جوخه اعدام سپرد، در ادامه سخنانش نتوانست فوبی و ترس از سرنگونی  را پنهان کند. به همین دلیل فراموش کرد که قرار شد که به  اختلاف دامن نزند! او دولت رییسی را عامل چنین شرایط بحرانی معرفی کرد و گفت:

«امروز باید حکمرانی خوبی را برای این مردم عرضه داریم. باید تلاش کنیم که دنیا و آخرت آنها را عزتمندانه تأمین کنیم. ما موظفیم وسایل آسایش و آرامش و امنیت مردم را مهیا گردانیم؛ ما نسبت به‌معیشت مردم مسئول هستیم. امروز برخی از مردم در فشار و تنگنا هستند؛ این مردم، به‌حق انتظار دارند ظلم و فساد و تبعیض نباشد».

اگر سخنان محسنی اژه ای برسر قبر خمینی در کنار سخنان برخی دیگر از مهره های ریز و درشت حکومتی قرار بدهیم، بهتر متوجه ابعاد بن بست فراگیر حکومت خامنه ای می شویم؛

جعفرزاده‌ایمن‌آبادی نمایندهٔ ادوار پیشین مجلس حکومتی بر ضعف و ناتوانی دولت رئیسی دست گذاشته و گفت «افراد بیسواد و متوهم و کسانی که نمی‌توانند با واقعیت کنار بیایند و اصلاً اهل واقعیت نیستند، بر مسند کشور نشسته‌اند و تصمیم‌گیری می‌کنند… فردی که یک کلاس را اداره نکرده، یکباره وزیر می‌شود». وی با بیان این‌که ما خوشحال نیستیم که دولت موفق نشده، شکست‌خورده یا کارنامه مثبتی ندارد» می‌افزاید: «کاش رئیسی هیچ وقت رئیس‌جمهور نمی‌شد».

انفجار گریزناپذیر جامعه

کنعانی مقدم که عنوان کارشناس باند اصولگرای حکومت را یدک می کشد اعتراف می کند: «دولت پاسخگوی اقدامات خودش باشد. اگر بنا باشد که فقط شعار بدهیم و هیچ‌کدام از مؤلفه‌ها محقق نشود، عملاً داریم مردم را گول می‌زنیم»!

منصور حقیقت‌پور که او هم از باند خامنه ای پا را از این فراتر نهاده و گفت: «رئیسی از مردم عذرخواهی کند؛ این دولت در شأن ملت ایران نیست… این دولت نمی‌تواند مشکلات را حل کند… دولت باید مبرا از هر جریانی باشد و بر پایه یک استقلال و عقلانیت کشورداری کند اما دولت رئیسی این‌چنین نیست».

یک چهره دیگر حکومتی بنام فیاض زاهد با اشاره به‌خشم اجتماعی و وضعیت انفجاری جامعه گف: «باید هر چه سریع‌تر جلو این خشم گرفته شود. دولت رئیسی کمترین لیاقت را دارد و نمی‌تواند مانع از این خشم شود».

بنابراین هشدارها و سراسیمگی آخوند محسنی اژه ای یک کشف خارق‌العاده او از بحران سرنگونی نبوده است. بلکه تمامی کارشناسان بدنه حکومت به این اتفاق نظر رسیده‌اند که این وضعیت قابل تداوم نیست.

البته باید به این باندهای حکومتی گفت هرچه می خواهید می توانید نظریه بدهید و قلم فرسایی کنید. اما سیل مهیبی در راه است که از قیامهای ۹۸ و ۱۴۰۱ توفنده‌تر و ویرانگرتر است. بعید است دیگر بسیجی‌های درمانده و سپاهیان بریده شما توان مهار خشم خلق را داشته باشند. آن روز نزدیک است.


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7