۱۴۰۳ فروردین ۳۱, جمعه

ودانت پاتل معاون وزارت خارجه آمریکا : محدودیت تردد وزیر خارجه رژیم آخوندی در نیویورک توسط دولت آمریکا

ودانت پاتل

ودانت پاتل معاون وزارت خارجه آمریکا

ودانت پاتل، معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا، روز پنجشنبه ۳۰فروردین در یک کنفرانس خبری اعلام کرد که دولت بایدن، محدودیت‌هایی برای تردد امیرعبدالهیان، وزیر خارجه رژیم ایران در نیویورک وضع کرده است. وی در تشریح این محدودیتها گفت: «وی تنها مجاز به رفت و آمد در محدوده دو بلوک ساختمان سازمان ملل در نیویورک، دفتر نمایندگی جمهوری اسلامی و محل اقامت نماینده جمهوری اسلامی در سازمان ملل است اما می‌تواند برای خروج از آمریکا از فرودگاه جان اف کندی نیویورک استفاده کند».


محدودیتهای وضع شده در حالی توسط ودانت پاتل اعلام شد که پیش‌تر مارک والاس، مدیر سازمان «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» روز چهارشنبه ۲۲فروردین در نامه‌یی از آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا خواست تا درخواست ویزای امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه رژیم ایران برای ورود به آمریکا را رد کند.
وی در نامه خود به بلینکن نوشت: «رژیم تهران سرکوب وحشیانه داخلی در ایران را بیشتر کرده و شمار اعدامها در این کشور فزونی یافته به همین خاطر ما هم‌چنان نگران سیاست بیش از حد سخاوتمندانه وزارت‌خارجه آمریکا در اعطای ویزا به مقامات حکومت ایران هستیم که شریک تروریسم و سرکوب هستند».


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7