۱۴۰۳ اردیبهشت ۱۸, سه‌شنبه

اطلاعیه رحلت یادگار دفاع مقدس سردار سپاه خمینی + سخنگوی مجاهدین

سخنگوی مجاهدین

سخنگوی مجاهدین

خبرگزاری مهر آخوندی که توسط وزارت بدنام کنترل می‌شود از مشهد گزارش کرد که سرکرده سپاه ضدامام رضا پاسدار دژخیمی به نام هاشم غیاثی «در اطلاعیه رحلت یادگار دفاع مقدس سردار سپاه خمینی» به نام مجید ایافت که به‌تازگی به جهنم واصل شده است، می‌گوید او در ۸ سال دفاع مقدس کسی است که در عملیات مرصاد به اتفاق همرزمانش داغ پیشروی مجاهدین از تنگه چهارزبر در کرمانشاه را بر دل دشمنان ارتجاع خمینی گذاشته است.

یادآوری می‌کنیم که اخیراً ۴۸۵تن معلولین جنگ ضدمیهنی در بیانیه‌یی خطاب به آخوندهای حاکم نوشته بودند: ای حاکمان! بیایید به‌جای توماج‌ها ما را اعدام کنید. ما گناهکاریم. این ما بودیم که انسان خطاکار (یعنی خمینی) را در جایگاه خدایی نشاندیم و مقدمات فساد فی‌الارض را فراهم کردیم.

سخنگوی مجاهدین خاطرنشان کرد ما نفهمیدیم از چه زمانی برای مرگ و میر پاسداران از دور خارج شده از کلمه «رحلت» استفاده می‌شود که خاص پیامبر اسلام است و حتی در مورد حضرت علی بکار نمی‌رود.

وانگهی این چه دفاع مقدسی بود که شعار رسمی آن «فتح قدس از طریق کربلا» اعلام شده بود و یک میلیون کشته و دو میلیون معلول و مجروح و ۴ میلیون آواره و هزار میلیارد دلار خسارت باقی گذاشت.

شما هم روزی خواهید فهمید که نشاندن خمینی ملعون تحت عنوان ولایت فقیه به‌جای خدا هم‌چنانکه مجاهدین می‌گفتند تا کجا شرک آمیز بوده است. کما این‌که جنگ ضد ملی و ضدمیهنی را نمی‌توان با همه تلفات و خسارت‌های آن دفاع مقدس قالب کرد! والا باز هم سر مار ولایت با ادعای وقیحانه مدافعان حرم در سوریه یا بر سر نیزه کردن موضوع غزه و فلسطین شما را به تنور جنگ و دجالیت خواهد ریخت و زمانی انگشت ندامت به دندان خواهید گزید که دیگر کار از کار گذشته است.

خوشا ارتش آزادیبخش ملی ایران که با ۱۰۰رشته عملیات و از جمله فتح مهران زهر آتش‌بس تحمیلی را به حلقوم دجال ضدبشر ریخت و در عملیات کبیر فروغ جاویدان نیز تا دروازه کرمانشاه پیش رفت. کاری که خمینی و پاسدارانش به خواب هم نمی‌دیدند و ۳۶سال است که از آن صحبت می‌کنند و جشن و مراسم می‌گیرند که در آن عملیات سرنگون نشدند. عملیاتی که خمینی رسماً همه جا را برای مقابله با آن تعطیل کرد و علاوه بر سپاه و ارتش و بسیج، ۲۰۰هزار نیروی خود را از طلبه‌خانه‌ها و مساجد و قضاییه و وزارتخانه‌ها و شهرداریها و حتی روستاها به صحنه فرستاد. به نظر می‌رسد آثار زهر آتش‌بس در جنگ ضدمیهنی هنوز در رگ و پی آخوندهای حاکم باقیست.

 

🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7