۱۴۰۳ اردیبهشت ۲۰, پنجشنبه

سایت کمیسیون زنان شورای ملی مقاومت ایران - مرحله بعد طرح سرکوبگرانه «نور»: وصل دوربین های ادارات دولتی و خصوصی به نیروی سرکوبگر انتظامی


              حجاب بهانه است، «امنیت کل نظام» نشانه است - مرحله بعد طرح سرکوبگرانه «نور

یک نماینده مجلس رژیم ملایان اعلام کرد که تمام دوربین های ادارات دولتی و خصوصی باید به نیروی انتظامی رژیم وصل بشوند تا کار شناسایی هویت زنانی که در اماکن عمومی کشف حجاب می کنند به طور کامل انجام شود. امیرحسین بانکی‌پور، نماینده مجلس رژیم، در خصوص  لایحه حجاب و عفاف گفت که  تمام دوربین‌های ادارات دولتی و خصوصی باید به فراجا (نیروی انتظامی) وصل شوند. وی طی سخنانی که در رسانه های حکومتی منعکس شد، گفت: «راه حل فرهنگی ما  در این لایحه بلند مدت و راه حل های اقتصادی ما راه حل های کمکی میان مدت هستند.

مجازات ها را طبقه بندی کردیم. آخرین طبقه عابر یا فردی که در فضای مجازی کشف حجاب کرده است ان هم به صورت جریمه.  برای کسی که کشف حجاب کرده بار اول یک میلیون و نیم جریمه معلق نوشته می شود.  اگر مجددا تصویر وی در دوربین ها دیده شد جریمه دوم ۳ میلیون تومان می شود به علاوه یک و نیم میلیون می شود بنابراین ۴ میلیون و نیم برایش نوشته می شود که بعد از سه هفته باید پرداخت شود.  برای اینکه هویت فرد به طور کامل شناسایی شود تمام دوربین های فروشگاهها و ادارات لینک به فراجا می شود.» (سایت حکومتی انتخاب، ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)

وی افزود: «در قانون حجاب و عفاف گفتیم تمام دستگاههای دولتی و خصوصی باید دوربین های خود را در اختیار فراجا قرار دهند.  در این لایحه، وزارت های صمت و اقتصاد و شهرداری ها بیشترین وظیفه را بر عهده دارند.»

وی تأکید کرد: «گشت ارشاد یا طرح نور الان طبق همان قانون سابق اجرا می شود، به محض اینکه این لایحه عفاف و حجاب اجرا شود دست پلیس خیلی باز می شود.»

مرحله بعدی طرح سرکوبگرانه «نور»: وصل دوربین های ادارات دولتی و خصوصی به نیروی سرکوبگر انتظامی

البته در خلال این اظهارات، بانکی پور صراحتاً گفت که هدف آنها «کلاً امنیت شهرها» است. «ما برای اینکه کلاً امنیت شهرهایمان برقرار شود، توی این قانون گفتیم تمام دستگاهها باید دوربین های خودشان و حتی بخش خصوصی را در اختیار فراجا قرار بدهند که کلاً آسیب هایی که توی سطح شهرها هست، [از] دزدی گرفته تا مسائل مختلف… این تحت دوربین فراجا باشد. خود فراجا را هم داریم مجهز می کنیم دوربین هایش را کامل بکند.» (سایت حکومتی خبرآنلاین، ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)

کمیسیون زنان شورای ملی مقاومت ایران سرکوب زنان تحت عنوان مبارزه با بدحجابی را به مثابه تلاش مذبوحانه رژیم زن ستیز ملایان برای ممانعت از قیام قویا محکوم می کند و مدافعان حقوق بشر و حقوق زنان را به محکومیت جنایات این رژیم و طرد آن از جامعه جهانی فرا می خواند.


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7