۱۴۰۳ اردیبهشت ۲۰, پنجشنبه

اکثریت پارلمان ایتالیا: «حمایت از آزادی و مقاومت در ایران برای صلح و امنیت جهانی»

پارلمان ایتالیا

پارلمان ایتالیا
اکثریت پارلمان ایتالیا: «حمایت از آزادی و مقاومت در ایران برای صلح و امنیت جهانی» با امضای۲۰۲نماینده شامل ۴نایب‌رئیس پارلمان، ۳دبیر پارلمان، ۱۲رئیس کمسیون پارلمانی، رؤسای ۶گروه پارلمانی، ۵معاون وزیر، ۳معاون پیشین نخست‌وزیر و یک وزیر پیشین بیانیه «حمایت از آزادی و مقاومت در ایران برای صلح و امنیت جهانی» با امضای۲۰۲نماینده شامل ۴نایب‌رئیس پارلمان، ۳دبیر پارلمان، ۱۲رئیس کمسیون پارلمانی، رؤسای ۶گروه پارلمانی، ۵معاون وزیر، ۳معاون پیشین نخست‌وزیر و یک وزیر پیشین.
فراخوان به همه دولتها برای حمایت از برنامه ۱۰ماده‌یی خانم مریم رجوی، به‌رسمیت شناختن حق مردم برای قیام و حق کانون‌های شورشی برای مقابله با پاسداران.
تأکید بر حقوق مجاهدین اشرف۳ در چارچوب کنوانسیون ۱۹۵۱ ژنو و کنوانسیون اروپایی حقوق‌بشر و فراخوان به حسابرسی از مسئولان قتل‌عام ۱۳۶۷.
تأکید بر نامگذاری تروریستی سپاه پاسداران و اعمال تحریم‌های نفتی علیه رژیم.
رژیم ایران رکورددار اعدام در سطح جهان است. تنها در سال ۱۹۸۸ با حکم خمینی برای اعدام مجاهدین سرموضع ۳۰هزار زندانی در چندین هفته قتل‌عام شدند.
این رژیم با تشکیل یک دادگاه فرمایشی و غیابی برای رهبری مقاومت ایران و ۱۰۰عضو مجاهدین درصدد زمینه‌سازی برای اقدامات تروریستی و اعمال فشار به کشورهای اروپایی برای محدود کردن آنهاست.
مردم ایران در قیام ۱۴۰۱ هر گونه دیکتاتوری اعم از سلطنتی یا مذهبی را رد کردند و خواستار تغییر رژیم برای استقرار یک جمهوری دموکراتیک شدند.
مردم ایران از هر گونه حقوق سیاسی و مدنی محروم شده‌اند. اعلامیه جهانی حقوق‌بشر تأکید می‌کند: «حقوق انسانی را باید با اجرای قانون حمایت کرد تا بشر به‌عنوان آخرین علاج ناچار به قیام بر ضد ظلم و فشار نشود».
سر مار در ایران است. رژیم ایران نیروی محرک در جنگ خاورمیانه و حملات به کشتیرانی و تجارت آزاد در دریای سرخ است. سپاه پاسداران با گروه‌های نیابتی‌اش عامل گسترش ترور و مانع صلح و امنیت در منطقه و جهان است.
پنج خواسته بیانیهٔ اکثریت نمایندگان مردم ایتالیا:
اول- نقض فاحش حقوق‌بشر به‌ویژه سرکوب زنان را در ایران محکوم می‌کنیم و به حسابرسی از مسئولان قتل‌عام ۱۳۶۷ به‌خاطر جنایت مستمر علیه بشریت فراخوان می‌دهیم.
دوم- همه دولتها را به حمایت از برنامه ۱۰ماده‌یی خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده شورای ملی مقاومت برای یک جمهوری دموکراتیک مبتنی بر جدایی دین و دولت، و برابری زن و مرد فرامی‌خوانیم.
سوم- اقدامات رژیم علیه مجاهدین در اشرف۳ در آلبانی را قویاً محکوم می‌کنیم و بر حقوق آنها در چارچوب کنوانسیون ۱۹۵۱ ژنو و کنوانسیون اروپایی حقوق‌بشر تأکید می‌کنیم.
چهارم- رژیم ایران همه راههای فعالیت سیاسی برای تغییر را مسدود کرده، لذا جهان آزاد باید حق مردم ایران برای قیام و حق کانون‌های شورشی برای مقابله با سپاه پاسداران را به‌رسمیت بشناسد.
پنجم- نقش مخرب رژیم ایران در خاورمیانه و سیاست جنگ‌طلبانه آن‌را قویاً محکوم می‌کنیم و به لیست‌گذاری تروریستی سپاه پاسداران و اجرای تحریم‌های نفتی علیه این رژیم فراخوان می‌دهیم.


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7