۱۴۰۳ اردیبهشت ۲۰, پنجشنبه

کنفرانس مقابله با تروریسم و تهدیدات داخلی از سوی رژیم ایران در پارلمان انگلستان

کنفرانس مقابله با تروریسم و تهدیدات داخلی از سوی رژیم ایران در پارلمان انگلستان

کنفرانس مقابله با تروریسم و تهدیدات داخلی از سوی رژیم ایران در پارلمان انگلستان

کنفرانس مقابله با تروریسم و تهدیدات داخلی از سوی رژیم ایران در پارلمان انگلستان با حضور پروفسور ویدال کوادراس و نمایندگان مجلسین عوام و اعیان . روز سه‌شنبه ۱۸اردیبهشت ۱۴۰۳ کنفرانسی تحت عنوان مقابله با تروریسم و تهدیدات داخلی از سوی رژیم ایران با حضور پروفسور آلخو ویدال کوادراس و شماری از نمایندگان مجلسین عوام و اعیان از احزاب مختلف و با پیام ویدئویی خانم مریم رجوی در پارلمان انگلستان برگزار شد.

در این کنفرانس سخنرانان تروریسم و جنگ‌افروزی رژیم در خارج و سرکوب مردم به‌ویژه زنان به بهانه حجاب اجباری را محکوم کردند و از برنامه ۱۰ماده‌یی خانم مریم رجوی برای ایران فردا و خواست مردم ایران برای استقرار یک جمهوری دموکراتیک مبتنی بر جدایی دین و دولت حمایت کردند. سخنرانان با تأکید بر این‌که سر مار جنگ‌افروزی در منطقه در تهران است به لیست‌گذاری تروریستی سپاه پاسداران فراخوان دادند.

سخنرانان کنفرانس مقابله با تروریسم و تهدیدات داخلی از سوی رژیم ایران در پارلمان انگلستان عبارت بودند از:

دیوید جونز عضو برجسته مجلس عوام، وزیر سابق و رئیس کمیته بریتانیایی برای ایران آزاد

پروفسور آلخو ویدال کوادراس رئیس کمیته بین‌المللی در جستجوی عدالت

سر راجر گیل معاون رئیس مجلس عوام از حزب محافظه‌کار

لرد آلکس کارلایل عضو برجسته مجلس اعیان

باب بلکمن عضو مجلس عوام انگلستان، رئیس کمیته بین‌المللی نمایندگان برای ایران آزاد

لرد دیوید آلتون عضو برجسته مجلس اعیان، رئیس مشترک کمیته بریتانیایی برای ایران آزاد

لرد دالاکیا نماینده مجلس اعیان و معاون رهبر حزب لیبرال دموکرات

سامی ویلسون عضو مجلس عوام از حزب اتحاد ملی ایرلند شمالی و شهردار پیشین بلفاست

ترزا ویلیرز عضو مجلس عوام و وزیر پیشین محیط‌زیست

استرون استیونسون

علاوه بر سخنرانان فوق سایر نمایندگان حاضر در جلسه عبارت بودند از:

تام مک‌نالی وزیر سابق و رهبر پیشین حزب لیبرال دموکرات

بارونس ورما وزیر سابق و نماینده ارشد مجلس اعیان از حزب محافظه‌کار

جیم شانون نماینده مجلس عوام

کارولین نوکز رئیس کمیسیون زنان در پارلمان انگلستان و وزیر سابق

بارونس فوستر نماینده مجلس اعیان

لرد هکینگ وزیر سابق و حقوقدان برجسته عضو مجلس اعیان

مری گلیندون نماینده مجلس عوام

آنا فرث نماینده ارشد پارلمان انگلستان

مسعود ضابطی رئیس کانون وکلای ایرانی مقیم انگلستان

 

مریم رجوی

مریم رجوی: سیاست امتیاز دادن به رژیم آخوندی جنگ به‌بار می‌آورد

روز سه‌شنبه ۱۸اردیبهشت، جلسه‌یی با عنوان سیاست انگلستان برای مقابله با تروریسم رژیم ایران در پارلمان انگلستان برگزار شد. در این جلسه که با حضور و سخنرانی شماری از نمایندگان مجلسین عوام و اعیان انگلستان برگزار شد، پروفسور آلخو ویدال کوادراس رئیس کمیته بین‌المللی در جستجوی عدالت نیز شرکت داشت و سخنرانی کرد. در ابتدای این کنفرانس پیام ویدئویی مریم رجوی پخش شد.

نمایندگان عالیقدر مجلسین عوام و اعیان، دوستان عزیز!
به همه شما درود می‌فرستم.
و به پروفسور ویدال کوادراس و آمپاروی عزیز ادای احترام می‌کنم. آقای ویدال کوادراس از مظاهر شجاعت و ایستادگی در برابر فاشیسم دینی است که یکی از مهم‌ترین تهدیدهای جهان امروز است.
حمله تروریستی رژیم آخوندی به او نشان داد که تلاش‌های آقای ویدال کوادراس برای پی‌ریزی یک سیاست قاطع اروپایی و بین‌المللی در قبال این رژیم و حمایت مستمر او از مقاومت مردم ایران برای آزادی و دموکراسی رژیم را به‌شدت در تنگنا قرار داده است.
این حمله در عین‌حال نشان داد که رژیم آخوندی، دشمن خطرناکی برای بشریت است. پروفسور ویدال کوادراس، یک سیاستمدار برجسته، یک انسان شریف و یک مدافع قدرتمند دموکراسی است. او مایه افتخار تمام اروپاست.

 

رژیم ایران طرف اصلی جنگ در منطقه

امروز درست ۷ماه از شروع جنگ خاورمیانه می‌گذرد با غیرنظامیان بی‌گناهی که قربانی خشونت روزانه آن می‌شوند. مقاومت ایران از روز اول بر نقش رژیم ایران در این جنگ تأکید کرد و پیوسته گفته است که گفت سرمار جنگ‌افروزی و تروریسم در ایران تحت حاکمیت آخوندهاست. کسانی که دنبال صلح در منطقه هستند، باید با مانع اصلی صلح یعنی رژیم آخوندی مقابله کنند.
در حقیقت خامنه‌ای برای جلوگیری از قیام‌های مردم ایران به جنگ رو آورده است. غرب ابتدا تلاش کرد که در ادامه سیاست مماشات، نقش رژیم را ندیده بگیرد. اگر چه اکنون دلایل متقنی در دست است که نقش تعیین‌کننده رژیم آخوندها در برافروختن و ادامه این جنگ را تأیید می‌کند. وقتی هم که خامنه‌ای از پشت نیابتی‌هایش بیرون آمد و به شلیک صدها موشک و پهپاد دست زد، برای همه روشن شد که این رژیم یک‌طرف اصلی جنگ است.
جنگ کنونی، نه فقط کشورهای خاورمیانه بلکه بخش‌های وسیعی از جهان را هم درگیر خود کرده است.
یکی از مهم‌ترین درس‌های این جنگ این است که سیاست امتیاز دادن به رژیم، به جای آن‌که سهولت ایجاد کند، باعث تشدید تنش می‌شود. اگر رژیم با یک سیاست قاطع از سوی دولت‌های غربی مواجه بود برای دست زدن به این جنگ‌افروزی دوباره فکر می‌کرد.
به‌رغم این درس تلخ، دولت‌های اروپا هم‌چنان از یک سیاست قاطع در برابر این رژیم خودداری می‌کنند.
این رژیم از طریق یک گروه شبه‌نظامی وابسته به خود، دریای سرخ را به صحنه جنگ تبدیل کرده است.
همان که آتش جنگ را در عراق، سوریه و لبنان با گروه‌های نیابتی خود، برافروخته است.

جنگ رژیم ایران با مردم

این رژیم، به‌گفته مقامات بریتانیا، به توطئه‌های متعددی برای کشتن یا ربودن افراد در این کشور دست‌زده است.
این رژیم یک جنگ وحشیانه را علیه مردم ایران پیش می‌برد. تنها در ۲هفته گذشته حدود ۸۰زندانی اعدام شده‌اند.
نمونه‌یی از بی‌شمار تبهکاری‌های رژیم، قتل هولناک یک دختر ۱۶ساله، نیکا شاکرمی در جریان قیام ۱۴۰۱ است. اخیراً مدارکی فاش شد که نشان می‌دهد که مأموران مخفی سپاه پاسداران به او تعرض جنسی کرده و او را به‌قتل رساندند و جسدش را در خیابان‌های تهران انداخته‌اند. این نمونه تکان‌دهنده فقط یکی از هزاران جنایت مشابهی در ایران است که تاکنون پوشیده مانده است.

دفاع از سیاست صحیح در قبال رژیم ایران

در نقطه مقابل سیاست مماشات، پارلمان انگلستان مواضع تحسین‌برانگیزی در قبال رژیم حاکم بر ایران اتخاذ کرده است.
یکی از مهم‌ترین اقدامات پارلمان، قطعنامه‌یی بود که توسط نماینده پارلمان باب بلکمن ارائه شد تا سپاه پاسداران به‌عنوان یک نیروی تروریستی نام‌گذاری شود که توسط مجلس عوام به اتفاق آراء به تصویب رسید.
در اسفند گذشته، مجلس عوام قطعنامه بسیار مهم دیگری را به‌اتفاق آرا تصویب کرد که بر اهمیت حفاظت از حقوق بنیادین ساکنان اشرف ۳ در آلبانی تأکید می‌کرد.
پارلمان انگلستان هم‌چنین به دولت‌های اروپایی به‌خصوص به دولت آلبانی فراخوان داد تا حفاظت از حقوق اعضای سازمان مجاهدین در اشرف ۳ را تضمین کند.
هم‌چنین باید به قطعنامه پارلمانی دیگری که در آبان گذشته ارائه شد و برای یک ایران آزاد و دموکراتیک فراخوان داد، اشاره کنم.
نمایندگان محترمی که در چارچوب کمیته بریتانیایی برای آزادی ایران، مبتکر این تصمیم‌ها بوده‌اند، سال‌هاست از یک سیاست صحیح در قبال مسأله ایران دفاع می‌کنند.
از جانب مقاومت مردم ایران دولت‌ها و مجامع بین‌المللی را به اجرای این سیاست‌ها فرامی‌خوانم:
۱. نام‌گذاری رسمی سپاه پاسداران به‌عنوان یک موجودیت تروریستی
۲. قرار دادن رژیم ایران به‌عنوان تهدید صلح و امنیت جهان ذیل فصل ۷ منشور شورای امنیت ملل متحد
۳. فعال کردن مکانیزم ماشه در قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت ملل متحد و اعمال مجدد قطعنامه‌های شورای امنیت در مورد پروژه‌های اتمی رژیم
۴. به‌رسمیت شناختن مبارزه مردم ایران برای سرنگونی رژیم آخوندی

دیوید جونز

دیوید جونز عضو برجسته مجلس عوام، وزیر سابق و رئیس کمیته بریتانیایی برای ایران آزاد

دیوید جونز عضو برجسته مجلس عوام، وزیر پیشین ولز و رئیس کمیته بریتانیایی برای ایران آزاد که ریاست جلسه را برعهده داشت با اشاره به اقدامات و توطئه‌های تروریستی رژیم در انگلستان گفت:

«اقدام پیشگیرانه اکنون بسیار مهم است، این کار باید همان‌طور که پارلمان و بسیاری در مجلس اعیان درخواست کرده‌اند، با ممنوعیت سپاه پاسداران صورت گیرد.

تروریسم رژیم بازتابی از ضعف و ناامیدی آن در برابر طرد و خیزش مردمی و حمایت و شناسایی فزاینده رئیس‌جمهور منتخب شورای ملی مقاومت و برنامهٔ ۱۰ماده‌یی خانم رجوی برای آینده ایران چه در سطح بین‌المللی و چه در داخل کشور است.

آلخو ویدال کوادراس

پروفسور آلخو ویدال کوادراس رئیس کمیته بین‌المللی در جستجوی عدالت

پروفسور آلخو ویدال کوادراس رئیس کمیته بین‌المللی در جستجوی عدالت با اشاره به حمله تروریستی مزدوران اجیرشده رژیم به وی تأکید کرد: من الآن با اشتیاق بیشتری دموکراسی در ایران را در حمایت از خانم مریم رجوی دنبال می‌کنم. درگذشته آخوندها با سپاه و عوامل وزارت اطلاعات مخالفان را ترور می‌کردند و در داخل هم ده‌ها هزار تن را کشته‌اند؛ آنها اکنون دیگر با مافیا کار خودشان را ادامه می‌دهند.

آلخو ویدال کوادراس دربارهٔ سیاست مماشات با دیکتاتوری آخوندی گفت: وقتی سیاستی به‌مدت ۴۰سال جواب نمی‌دهد، عقل سلیم حکم می‌کند که تغییر داده شود.

وی بر اتخاذ چند اقدام عملی تأکید کرد و گفت: ما باید رژیم را در قدم اول ایزوله کنیم. ما هم‌چنین باید از خانم رجوی و شورای ملی مقاومت ایران حمایت کنیم و سپاه پاسداران را در لیست تروریستی بگذاریم


سر راجر گیل معاون رئیس مجلس عوام از حزب محافظه‌کار

سر راجر گیل معاون رئیس مجلس عوام از حزب محافظه‌کار

سر راجر گیل معاون رئیس مجلس عوام از حزب محافظه‌کار سخنران دیگر این کنفرانس بود وی گفت ما باید فعالیت‌های خودمان در حمایت از مقاومت ایران را افزایش بدهیم... سپاه پاسداران رژیم ایران باید لیست‌گذاری شود.

لرد آلکس کارلایل عضو برجسته مجلس اعیان

لرد آلکس کارلایل عضو برجسته مجلس اعیان

لرد آلکس کارلایل عضو برجسته مجلس اعیان و رئیس مشترک کمیتهٔ بریتانیایی برای آزادی ایران، در سخنان خود گفت:

من مشتاقانه منتظر هستم که ایران آزاد شود و یک کشور دموکراتیک با یک دولت پاسخگو باشد؛ نه حکومت یک رژیم شیطانی و خطرناک که در حال حاضر وجود دارد.

لرد دیوید آلتون عضو برجسته مجلس اعیان

لرد دیوید آلتون عضو برجسته مجلس اعیان، رئیس مشترک کمیته بریتانیایی برای ایران آزاد

لرد دیوید آلتون عضو برجسته مجلس اعیان، رئیس مشترک کمیته بریتانیایی برای ایران آزاد، گفت:

این ایده که ما نمی‌توانیم سپاه را ممنوع کنیم زیرا باید خطوط ارتباطی با این رژیم تروریستی را حفظ کنیم، سابقه بسیار خطرناکی ایجاد می‌کند، زیرا تهران به‌طور ثابت از سفارت‌خانه‌ها و دیپلمات‌ها برای تروریسم استفاده می‌کند.

من از انگلستان و اروپا می‌خواهم که سپاه را در لیست بگذارند زیرا تروریسم در دی.ان.ای این سپاه است.

ما باید تمامی روابط دیپلماتیک و تجارت با رژیم ایران را قطع کنیم و سفارت‌خانه‌های آن‌ را در کشورهای اروپایی ببندیم تا با تروریسم این رژیم مقابله کنیم. همان‌طور که دیگران امروز تأکید کردند، لیست‌گذاری سپاه قدم درستی است. ما نیز باید این کار را انجام بدهیم زیرا پاسخگویی ضروریست.

دستوردهندگان و طراحان این حملات باید از نظر قانونی تحت تعقیب قرار گیرند تا به حکومت تهران فهمانده شود که دیگر از مجازات مصونیت نخواهند داشت و نمی‌تواند پشت باندهای جنایتکار پنهان شود.

رژیم می‌خواهد که ما فعالیت‌های مقاومت را محدود کنیم ولی ما باید مقاومت کنیم و تلاش‌های رژیم را خنثی کنیم.

لرد دالاکیا نماینده مجلس اعیان و معاون رهبر حزب لیبرال دموکرات

لرد دالاکیا نماینده مجلس اعیان و معاون رهبر حزب لیبرال دموکرات

لرد دالاکیا نماینده مجلس اعیان و معاون رهبر حزب لیبرال دموکرات گفت:

تام مک‌نالی، رهبر پیشین (حزب) لیبرال دموکرات در میان حاضران نشسته است، ما برای آزادی و عدالتی که مردم ایران شایستهٔ آن هستند، در کنار آنها ایستاده‌ایم. این رژیم امروز خطرناک‌تر از همیشه است. دوستان ما در شورای ملی مقاومت و سازمان مجاهدین خلق، هدف اصلی رژیم هستند. ما باید اطمینان حاصل کنیم که آنها از همه حمایت‌هایی برخوردار شوند که می‌توانیم از آنها در اقداماتی در راستای ترویج آرمان مردم ایران انجام می‌دهند، به‌عمل بیاوریم.

باب بلکمن عضو مجلس عوام انگلستان

باب بلکمن عضو مجلس عوام انگلستان، رئیس کمیته بین‌المللی نمایندگان برای ایران آزاد

باب بلکمن عضو مجلس عوام انگلستان، رئیس کمیته بین‌المللی نمایندگان برای ایران آزاد سخنران دیگر این کنفرانس بود وی گفت:

رژیم از باندهای جنایتکار برای هدف قرار دادن، ارعاب و کشتن مخالفان، و هر منتقد ایرانی در خارج از کشور استفاده می‌کند و این مرحله جدیدی از عملیات تروریستی آنها را نشان می‌دهد... ما باید به‌طور واضح بگوییم که رژیم ایران هیچ علاقه‌یی به سازش ندارد. با رشد و گسترش قیام مردمی همراه با کانون‌های شورشی، این رژیم در تاکتیک‌های جنگ‌افروزی، تروریسم و ​​سرکوب خود برای چسبیدن به قدرت پافشاری می‌کند... ما باید با ممنوعیت کامل سپاه و قطع روابط دیپلماتیک با این رژیم و بستن سفارت آن در لندن، نحوه عملکرد آن‌را غیرقانونی کنیم.

سامی ویلسون عضو مجلس عوام از حزب اتحاد ملی ایرلند شمالی

سامی ویلسون عضو مجلس عوام از حزب اتحاد ملی ایرلند شمالی و شهردار سابق بلفاست

سامی ویلسون عضو مجلس عوام از حزب اتحاد ملی ایرلند شمالی و شهردار سابق بلفاست، سخنران دیگر این کنفرانس بود. وی گفت:

من از رهبران اپوزیسیون سپاسگزارم که زیر سایه تروریسم رژیم مبارزه کرده‌اند و این مبارزه را ادامه داده‌اند. سر مار تروریسم در ایران است و تمام تلاشش را می‌کند تا حاکمیت خودش را استمرار بدهد.

سامی ویلسون تأکید کرد: هرگز نباید تسلیم شد و به مبارزه ادامه بدهید چون پایان این مسیر دموکراسی و آزادی است.

ترزا ویلیرز عضو مجلس عوام و وزیر پیشین محیط‌زیست

ترزا ویلیرز عضو مجلس عوام و وزیر پیشین محیط‌زیست

ترزا ویلیرز عضو مجلس عوام و وزیر پیشین محیط‌زیست، در سخنان خود گفت:

من از برنامهٔ ۱۰ماده‌یی شورای ملی مقاومت برای یک جمهوری دموکراتیک با جدایی دین و دولت که به حاکمیت قانون احترام می‌گذارد و حقوق برابر برای زنان و اقلیت‌ها اعطا می‌کند، استقبال می‌کنم. من هم مانند همه افراد دیگر در اینجا، بارها در طول سال‌ها این درخواست را تکرار می‌کنم که انگلستان تحریم‌های‌لغو شده را به‌دلیل فعالیت‌های شرورانه و مخرب رژیم ایران، در سراسر خاورمیانه و فراتر از آن، علیه سپاه تجویز کند».

استرون استیونسون

استرون استیونسون

استرون استیونسون در سخنان خود گفت روزهای رژیم به آخر رسیده است. این رژیم یک نهاد گانگستری است و نباید با آن مذاکره کرد.

آخوندها از مجاهدین می‌ترسند چون می‌دانند که آنها را سرنگون می‌کنند.

کنفرانس مقابله با تروریسم و تهدیدات داخلی از سوی رژیم ایران در پارلمان انگلستان

مسعود ضابطی رئیس کانون وکلای ایرانی مقیم انگلستان

مسعود ضابطی رئیس کانون وکلای ایرانی مقیم انگلستان با اشاره به دادگاه قضاییه جلادان برای محاکمه غیابی مجاهدین گفت:

فعال‌ترین دولت حامی تروریسم نگران کنوانسیون‌های بین‌المللی در رابطه با تروریسم است که نه تنها رقت‌انگیز بلکه خنده‌آور است. اما این نشان می‌دهد که رژیم ایران بر اساس تهدید عمل می‌کند... ولی هیچ فرد عاقلی آن‌را جدی نمی‌گیرد.


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7