۱۴۰۳ خرداد ۴, جمعه

واقعاً چرا مجاهدین خلق از خود دفاع نمی‌کنند؟ – محمدعلی صالحی


در جریان نمایش مسخره‌ «دادگاه ۱۰۴نفر از مجاهدین» توسط جلادان قضاییه رژیم، سخنگوی قوه قضاییه رژیم، در نشست خبری روز ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ با اشاره به دیرکرد رژیم در این رابطه آه و ناله کرد و گفت: «ما باید از همان سال‌های۶۰ وارد رسیدگی به جنایات [مجاهدین] می‌شدیم، اگر‌ چه با تأخیر ولی خب پرداخته شد». عبارتی با همین مضمون را دژخیم محمدجواد هاشمی‌نژاد تکرار کرد، که تابه‌حال چیزی به‌نام محاکمه مجاهدین در کار نبوده و نوشت: «… شاید برای خیلی از افراد این سؤال مطرح باشد که چرا بعد از چهل و اندی سال حالا این اقدامات حقوقی انجام شده است» (سایت هابیلیان۱۴۰۳۰۱۲۹)

دژخیم هاشمی‌نژاد با اشاره به محاکمه نمایشی۱۰۴نفر از مجاهدین ، از نیات شومش پرده‌برداری کرد و گفت: «بعد از برگزاری دادگاه در ایران و صدور حکم، می‌توانیم اجرای این احکام را در سطح بین‌الملل و از طریق مراجع مرتبط پیگیری کنیم». (سایت هابیلیان۱۴۰۲۰۵۱۴)

به عبارتی خاطرنشان می‌کند که مبادا سوءتفاهمی ایجاد شود که در رژیم وحشی و آدم‌کش خمینی و خامنه‌ای ذره‌یی حرمت قانون و محاکمه و دادگاه و… را رعایت می‌کنند، نه اصلاً از این خبرها نیست. حکم همان است که امام جنایتکاران از روز اول حاکمیت ننگینش داده است: حفظ نظام از اوجب واجبات است و در این رابطه جان و مال و ناموس مجاهدین و هر نیرویی که همسوی این رژیم تبهکار نباشد، حلال و مباح است.

بنابراین مهره‌های سرکوب که این روزها از بد حادثه و دیدن خواب پنبه‌دانه برای مجاهدین، اهل قانون! محاکمه! و دادگاه! شده‌اند. از سر استیصال و اذعان به‌این واقعیت است که این نمایش‌های مسخره، برای زمینه‌سازی کشتار مجاهدان و مبارزانی‌ است که در مقابل ستم و سرکوب رژیم دست به مقاومت زده‌اند.

در این خیمه شب بازی‌ها چشمه دیگری از وقاحت و دریدگی عوامل سرکوب در قضاییه جلادان نیز برملا شد و آن هم دعاوی مسخرهٔ به‌اصطلاح وکلای مدافع! و شاکیان! مجاهدین است. یکی از این به‌اصطلاح وکلا در مطلبی تحت عنوان «چرا مجاهدین خلق از خود دفاع نمی‌کنند؟» مدعی شد: «با توجه به شناختی که از تیم وکلای مجاهدین خلق دارم می‌دانم آنها بسیار مقید به قانون هستند و به میثاق و عهد خود درباره حقوق از موکلان خود پایبند هستند» . در ادامه همین وکیل بی‌طرف! اضافه می‌کند: «تاکنون شاهد واکنشی از سمت مجاهدین خلق نبوده‌ایم و امیدواریم آنها بپذیرند که جنایت‌هایشان باید بالاخره رسیدگی شود و باید در مقابل یک مرجع قضایی پاسخگو باشند» (سایت نجات وزارت اطلاعات آخوندی۱۴۰۳۰۲۲۶)

بی‌طرفی! را می‌بینید؟ در نظام آخوندی حکم پیشاپیش مشخص است اول اجرا می‌شود، بعد نمایش محاکمه آن‌هم اگر لازم باشد صورت می‌گیرد. این درجه از وقاحت و بلاهت مرا بیاد ترهات خمینی ضدبشر در اوایل دهه شصت انداخت که در اوج کشتارهای دهها و صدها نفره که روزانه تیرباران و اسامی‌شان در روزنامه منتشر می‌شد، خمینی ضدبشر مجاهدین را به توبه و ندامت فرامی‌خواند که بیایید توبه کنید، خودتان را معرفی کنید، ما هم شما را اعدام می‌کنیم شاید خداوند تبارک و تعالی در روز قیامت از سر تقصیرات شما بگذرد. شاید هم نگذرد.

البته مجاهدین هم پاسخ دژخیم جماران را به شایسته‌ترین وجه دادند. به‌نحوی که سرکردگان رژیم اذعان کرده و می‌کنند که در آن ایام مجاهدین روی گشتهای سپاه پاسداران، عوامل و مراکز سرکوب رژیم روزانه تا ۳۰۰ عملیات نظامی داشتند و کیفردادن جانیان رژیم را به روز قیامت موکول نکردند.

بله مجاهدین در بغرنج‌ترین و طولانی‌ترین و خونین‌ترین مقاومت تاریخ ایران در مقابل حاکمیت ننگین خمینی و خامنه‌ای به شایسته‌ترین وجه به وظیفه ملی، میهنی و عقیدتی خود وفا کرده و به‌دفاع از خلق محبوبشان برخاستند و در ادامه برآنند تا با سرنگونی این رژیم ضدبشری، بر ویرانه‌های به‌جا مانده از این جانیان چپاول‌گر و برقراری جمهوری دموکراتیک ایران، این زیباترین وطن را با همت مردم ایران دوباره بسازند.

محمدعلی صالحی


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7