۱۴۰۳ اردیبهشت ۱۵, شنبه

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران : ۱۶ اعدام در چهارشنبه و پنجشنبه و ۷۴ اعدام جنایتکارانه در ۱۳ روز اول اردیبهشت از جمله دو زن زندانی

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ


۱۶ اعدام در چهارشنبه و پنجشنبه و ۷۴ اعدام جنایتکارانه در ۱۳روز اول اردیبهشت از جمله دو زن زندانی - فراخوان به اقدام فوری به نجات جان زندانیان زیر اعدام به‌ویژه زندانیان سیاسی دژخیمان خامنه‌ای چهارشنبه ۱۲اردیبهشت ۱۱زندانی و پنجشنبه ۱۳اردیبهشت ۵زندانی را بدار آویختند. علاوه بر زندانی سیاسی انور خضری، و فرزاد گراوند و مجید براتی که خبر اعدامشان در اطلاعیه ۱۲ اردیبهشت اعلام شد، در همین روز رضا شیردهی، مجید هازبری، مهدی آقا جعفری و یک زندانی دیگر در زندان قزلحصار، علی اشرف خانی و خسرو بابا والدینی در کرمانشاه، احمد حیرتی در شیراز و نصیر حریری در قزوین به دست جلادان حلق‌آویز شدند.

پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت قضاییه جلادان ۴ زندانی سعید رنجدوست، صابر امین آبادی، محمد رسول خوشکار و مهدی حبیبی را در تبریز و یعقوب امیری را در اردبیل بدار آویختند. به این ترتیب فاشیسم دینی حاکم بر ایران در ۱۳روز اول اردیبهشت ۷۴ زندانی از جمله دو زن را روانه چوبه‌های دار کرده‌اند.

از سوی دیگر زندانی سیاسی اهل سنت خسرو بشارت از روز ۱۲ اردیبهشت جهت اجرای حکم اعدام به سلول انفرادی منتقل شده و گفته می‌شود خانواده وی برای آخرین ملاقات، فراخوانده شده‌اند. هم‌چنین زندانیان سیاسی محکوم به اعدام از جمله رضا رسایی، مجاهد کورکور، حبیب دریس، عباس دریس در معرض اعدام هستند.

در یک اقدام جنایتکارانه دیگر قضاییه جلادان یکشنبه ۹ اردیبهشت، زندانی سیاسی مسعود جامعی ۴۷ساله را که در زندان شیبان اهواز محبوس است، پس از ماهها شکنجه به افساد فی الارض، عضویت در سازمان مجاهدین خلق ایران و اجتماع و تبانی به قصد براندازی حکومت، متهم نمود. وی که در ۱۰مرداد ۱۴۰۲ دستگیر شد از سرطان وخیم معده، ناراحتی کبد، فشار خون بالا و عفونت شدید داخلی رنج می‌برد اما زندانبانان هیچ اقدامی برای درمان وی انجام نمی‌دهند.

از سوی دیگر زندانیان زندان مرکزی کرج به‌دلیل وضعیت وخیم بهداشتی ماههاست به بیماریهای پوستی مبتلا شده‌اند ولی هیچ اقدامی برای معالجه آنها صورت نمی‌گیرد و داروهایی مانند پماد را که خانواده زندانیان می‌آورند به آنها نمی‌دهند. در زندان خرم‌آباد نیز مأموران داروهایی را که خانواده‌ها برای فرزندان خود می‌آورند سرقت می‌کنند و به زندانیان تحویل نمی‌دهند.

خامنه‌ای در سراشیبی سقوط از هیچ جنایتی رویگردان نیست. سکوت در برابر سردمدار ترور و اعدام و جنگ‌افروزی، لگدمال کردن ارزشهای جهان‌شمول حقوق‌بشری است. مقاومت ایران خواهان اقدام فوری بین‌المللی برای نجات جان زندانیان سیاسی زیر اعدام و احاله پرونده نقض حقوق‌بشر توسط این رژیم به شورای امنیت ملل متحد و قرار گرفتن سردمداران آن در برابر عدالت است.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۴ می‌۲۰۲۴)

🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7