۱۴۰۳ خرداد ۱۹, شنبه

من که نفهمیدم!!- میثم ناهید


                                   من که نفهمیدم!!- میثم ناهید

مدتی است که وزارت اطلاعات نظام باز هم علیه «[مجاهدین] کوردل!!» فعال شده. خیلی هم فعال. از عُلَم کردن موضوع «کودک سرباز» تا ساختن ورژن اروپایی «سرهنگ ثریا» با نام «کودکان کمپ اشرف» تا فرستادن بچه شاه برای مصاحبه با این و آن و تبلیغ «خشونت پرهیزی» و خطر «آنها که بخشی از مشکل هستند (مجاهدین)» برای مقابله با خط و استراتژی این دشمن «کوردل!» یا همان دشمن برانداز.

درست در یک تلاقی کاملا تصادفی!! با این فعال شدن وزارت اطلاعات و عوامل پاک‌دستش!!، مقام عظمای ولایت سرکرده وحوش نظام، رادان را با دستپاچگی به‌دوره‌گردی استان‌های مختلف فرستاد تا آژیرهای خطر را به‌صدا درآورد که: «دشمن در حال سرباز‌گیری و گرفتن خاکریز‌های ما است… در صحنه بمانید… بدانید موضوع عفاف و حجاب (سرکوب) موضوع ۶ماه و ۲سال پیش نیست!» (۲۵ اردیبهشت)؛ و «دشمن تا پشتٍ در خانه‌های ما آمده… باید پای کار باشیم!» (۱۸ اردیبهشت).

همزمان خامنه‌ای از زبان استاندارش در قم، ضمن فغان به‌خاطر نفله شدن ۱۷هزار پاسدار و بسیجی به‌دست [مجاهدین برانداز] ، به‌دستگاه‌های درونی نظام هشدار داد: مجاهدین «می‌خواهند مردم را از این نظام ناامید کنند» (۲۶ اردیبهشت).

البته مشکل خامنه‌ای فقط «مردم» نیستند که تا بن استخوان از تمامیت نظام متنفر و خشمگین هستند، بلکه موضوع شتاب پیشروی استراتژی همین دشمن «برانداز» است که با «آتش» و «کانون شورشی» و شعار «زن مقاومت آزادی» نه‌تنها مردم، بلکه بر روی خودی‌های رژیم هم تاثیر گذاشته و شدت ریزش را ضریب می‌زند. همان‌ها که حتی به‌رغم التماس‌های خامنه‌ای پای صندوق‌های نمایش انتخابات نیامدند و خود عظما با لب و لوچه‌ آویزان آنها را «مرددین» نامید؛ و رادان هم می‌گوید: «دشمن به‌پشت خانه‌های ما آمده» و «باید پای کار بمانیم» و «در صحنه بمانید!»، «دشمن در همه لایه‌های ما نفوذ کرده» (۱۳ اردیبهشت).

احمد توکلی، عضو تشخیص مصلحت نظام هم در رسانه‌های نظام هشدارنامه می‌نویسد که آی کجای کارید که این [مجاهدین برانداز] و نابکار، دارند گام به‌گام پیش می‌آیند و «کلان پروژه مجاهدین در سطحی وسیع و تا عمق استخوان معارضین جمهوری اسلامی رسوخ کرده است» (۲۵ اردیبهشت).

سخنگوی قضاییه نظام هم وسط نشست خبری یکباره به‌خاطر دشمن «برانداز» عنان از کف داده و با غیط و رعشه می‌گوید: «ما نباید اجازه دهیم جوانان در دام [مجاهدین] بیفتند!» (۲۶ اردیبهشت).

بگذریم…

خب این وضعیت و رابطه متقابل خامنه‌ای با دشمن برانداز در پهنه اجتماعی!

اما یک سوال:

ربط این وضعیت و خطر «آسیب‌های اجتماعی»، با فعال شدن وزارت اطلاعات و «سرهنگ ثریا» و «کودکان کمپ اشرف» و ناسزاگویی‌های خنده‌دار و غیرخنده‌دار مأمور نفوذی درباره [مجاهدین] «برانداز» و به‌دست و پا افتادن بچه شاه و اتاق‌های فکر استعماری برای تبلیغ «خشونت پرهیزی» و «آزادی یواشکی» و… چیست؟

من که نفهمیدم!

بدبختی، فلاکت و بی‌چارگی نظام کم بود،‌ در این هیر و ویر آن‌هم در سالروز تولد امام هشتم، خداوند تبارک و تعالی به کمر ولی فقیه علیل و سوگلی نظامش زد و ملتی را غرق شادی و شادمانی کرد. این وسط بوفالوی نظام و پدرزن جلاد ۶۷ هم مانده است که این بلای الهی را به کی نسبت بدهد؟

من که نفهمیدم!!- میثم ناهید

🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7