۱۴۰۳ شهریور ۱۰, شنبه

کشتار وقتل های ادامه دار – سربه نیست زندانیان ودستگیریها در زیر چتر مماشات ودولت وفاق ملی


            میرموسوی وکمیل ابوالحسنی که روزهای اخیر زیر شکنجه جلادان خامنه ای بقتل رسیدند 

کشتار وقتل های ادامه دار – سربه نیست زندانیان در زیر چتر مماشات ودولت وفاق ملی 

سه زندانی سیاسی: محرومیت از درمان، زمینه‌سازی برای «قتل سیستماتیک» است. احمدرضا حائری، حمزه سواری و سعید ماسوری، سه زندانی سیاسی در نامه‌ای با هشدار درباره وضعیت افشین بایمانی و سامان یاسین هم‌بندی‌های خود در زندان قزلحصار کرج تاکید کردند ....سه زندانی سیاسی: محرومیت از درمان، زمینه‌سازی برای «قتل سیستماتیک» استاحمدرضا حائری، حمزه سواری و سعید ماسوری، سه زندانی سیاسی در نامه‌ای با هشدار درباره وضعیت افشین بایمانی و سامان یاسین هم‌بندی‌های خود در زندان قزلحصار کرج تاکید کردند که دادستانی تهران با محرومیت زندانیان سیاسی از درمان زمینه «قتل سیستماتیک» و «کشتار سفید» آن‌ها را فراهم می‌کند.

امضاکنندگان این نامه از بایمانی و یاسین به عنوان کسانی که در روندی غیرقانونی و با «امنیتی‌سازی پروسه درمان زندانیان» با خطر جدی نقض حق حیات‌شان مواجه هستند‌، نام بردند.

آن‌ها تاکید کردند که این پروسه پیشتر موجب گرفتن جان بکتاش آبتین، ساسان نیک‌نفس، بهنام محجوبی و ده‌ها تن دیگر از زندانیان سیاسی و غیرسیاسی شده است.

این زندانیان واقعیت موجود در زندان قزلحصار را هولناک و غیرانسانی توصیف کرده و تاکید کردند که ما نه می‌خواهیم با کلمات بازی کنیم و نه ذره‌ای از واقعیت فراتر برویم.

در سال‌های گذشته گزارش‌های متعددی درباره نبود رسیدگی پزشکی به زندانیان سیاسی در ایران و زیر پا گذاشته شدن حق دسترسی آنان به درمان مناسب از سوی مسوولان زندان‌ها، با کارشکنی نهادهای امنیتی منتشر شده است.

طی این سال‌ها زندانیان سیاسی زیادی در زندان جان خود را از دست دادند.

جمهوری اسلامی هیچ مسوولیتی در قبال مرگ این افراد که به دلیل اعمال فشار، شکنجه و ارائه ندادن خدمات پزشکی بود، نپذیرفته است.

به گفته امضاکنندگان این نامه، دادستان تهران و معاون او آگاهانه و با تصمیم خود و یا تحت فشار نهادهای دیگر، با عمل نکردن به قانون، تداوم نگهداری یاسین و بایمانی در زندان و محروم کردن‌شان از حق درمان در خارج از زندان، زمینه «قتل سیستماتیک» و «کشتار سفید» آن‌ها را فراهم آورده‌اند.

آنها تاکید کردند که این قتل و کشتار در مورد ده‌ها زندانی در دیگر زندان‌ها از جمله در زندان شیبان اهواز و بند زنان و بند چهار زندان اوین در حال وقوع است.

درکنار کشتار وقتل ها سیستماتیک زندانیان رژیم ضدبشری خامنه ای توسط نیروهای سرکوبگرش هرمورد مشکوک ویا کسانیکه به ارگانهای مختلف اعترا ض میکنند ویا چهره های پلید وتبهکارشان را افشا ء میکنند دستگیر ودر زیر شکنجه به قتل میرساند که دونمونه روزهای اخیر میرموسوی در لاهیجان وکمیل ابوالحسنی در تنکابن از این موارد میباشند اینها نمونه های اندکی از این جنایات است که برملا میشود حتما این قتل ها وسربه نیست ها وناپدید سازیهای  قهری  بسیار بسیار بیشتر از این میباشند ،دیر نیست که با گسترش عملیات اختناق شکن کانونهای شورشی وقیام سراسری ریش وریشه این رژیم ضدبشری سوزانده ونابود خواهد شد  



🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7