۱۴۰۳ مهر ۲, دوشنبه

حضرموت یمن : با وجود رژیم آخوندها هیچ راه‌حلی برای مشکلات رژیم ایران وجود ندارد


                   حضرموت یمن :  با وجود رژیم آخوندها هیچ راه‌حلی برای مشکلات رژیم ایران وجود ندارد

قمار ولی فقیه رژیم ایران بر روی پزشکیان برای حل مشکلات رژیم و اینکه رژیم نفس تازه ای بکشد، یک قمار شکست‌خورده و موجب خنده و تمسخر می‌شود. به‌ویژه اینکه مسئولان و کارشناسان درون رژیم تأکید کرده‌اند که نه تنها حل مشکلات رژیم دشوار است، بلکه کاملاً غیرممکن است.

مشکلات مالی رژیم و همچنین موضوع برنامه هسته‌ای، از جمله مشکلات بسیار پیچیده‌ای هستند که رژیم ایران قادر به حل آن‌ها به‌گونه‌ای که جامعه بین‌المللی می‌خواهد، نیست. رژیم ایران اهداف و نیاتی دارد که به‌کلی با اهداف بین‌المللی متفاوت است. وقتی پزشکیان می‌گوید: "ما باید مشکلات خود را با جهان، از جمله در حوزه کارگروه مالی و برجام حل کنیم"، به مشکلات مالی و مسائل مربوط به برنامه هسته‌ای اشاره دارد، اما او هیچ توضیح واضحی ارائه نمی‌دهد که چگونه می‌خواهد این دو مشکل را حل کند در حالی که خامنه‌ای خواسته‌های جامعه بین‌المللی را نمی‌پذیرد.

نکته جالب این است که پزشکیان در مورد کارگروه مالی و برجام همان چیزهایی را می‌گوید که روحانی نتوانست با تمام اختیاراتش حل کند. بدون شک، پزشکیان که بارها اعلام کرده است که کاملاً تابع خامنه‌ای است، توان و قدرت لازم را برای مقابله با این مشکلات ندارد و نمی‌تواند بدون توجه به خواسته‌های خامنه‌ای آن‌ها را حل کند. این به این معناست که دو مشکل اصلی رژیم که بدون حل آن‌ها امکان بهبود وضعیت وجود ندارد، به هیچ وجه قابل حل نیستند.

نکته مهم دیگری که نباید از آن غافل شد این است که رژیم در حال حاضر و به‌ویژه پس از دو ماه از شروع کار پزشکیان، با چند دستگی و اختلافات بی‌سابقه‌ای درون جناح‌های اصلی خود مواجه است. دیگر دو گروه یا جناح اصلی در رژیم وجود ندارد، بلکه هر جناح با اختلافات داخلی شدید دست و پنجه نرم می‌کند و به گروه‌هایی تبدیل شده‌اند که بر نظرات خود پافشاری می‌کنند و طرح‌های دیگران را رد می‌کنند.

در این شرایط بحرانی، دعوت پزشکیان به وحدت و همکاری و کار مشترک برای حل مشکلات رژیم، چیزی جز شعارهای توخالی و صدای بی پژواک نیست. به‌ویژه اینکه هر گروهی ساز خود را زده و برای منافع خود تلاش می‌کند و بر نظرات و مواضع خود پافشاری می‌کند. بنابراین، حتی حل مشکلات کوچک و جزئی رژیم بسیار دشوار شده است و چطور می‌توان مشکلات اصلی و اساسی را که رژیم را تهدید می‌کند، حل کرد؟

نتیجه‌گیری این است که در پرتو آنچه گفته شد، هیچ راه‌حلی برای مشکلات رژیم ایران وجود ندارد.


🌴براندازیم  #تيك_تاك_سرنگوني    #قیام_تنها_جوابه  

🍏# مجاهدین_خلق ایران #ایران  #  کانونهای شورشی

🌳# MaryamRajavi  # IranRegimeChange   

🌻 پیوند این بلاک  با  توئیتر BaharIran@ 7سخن رو‍